Ik wilde eigenlijk pols en knie aanklikken, maar er kan maar 1 optie dus dan pols. Ik zou sowieso op mn bek gaan als ik zou gaan skeeleren, dus die bescherming heb ik wel nodig 
Ik vind het zelf niet erg om me kwetsbaar op te stellen wat mijn persoonlijke gedachten en gevoelens betreft (dus bijv. om mijn ei kwijt te kunnen over mijn verstoorde relatie met eten, om seksspeeltjes te bespreken, om mijn harige benen te showen, etc!), maar wat tastbare dingen in mijn omgeving en al helemaal de mensen om mij heen betreft ben ik een stuk meer op mijn hoede.
Ik vind het niet erg als onbekenden een mening hebben over wat ik zelf besluit online te zetten, ik ben er zelf bij en zou mijzelf hypothetisch ook kunnen verantwoorden, mocht dat nodig zijn, maar de mensen om mij heen niet. 
Vrijgezellenfeest organiseren 

Ja prima als je alles makkelijk in fysieke winkels kan vinden, maar ik kan dat bijvoorbeeld niet (broeken vanwege mân lengte bijv etc)
Er zijn natuurlijk hele goede redenen wel te bestellen! Maar ik heb het gevoel dat dat voor heel veel bestellingen niet echt het geval is.
Ik ben vooral allergisch voor bijvoorbeeld van die vloggers die dan bijvoorbeeld een enorme hoeveelheid kleding gaan bestellen en passen en dan bijna alles retourneren om zo een leuk videootje te maken. Zo ontzettend onnodig. Ok /ergernismodus uit
Ik wil eigenlijk een helm, knie- én polsbescherming dragen, maar heb die laatste twee niet dus daarom ga ik niet. Wil eigenlijk naar de Decathlon, maar ja, Corona.
In mijn ervaring gaat de decatlon heel goed om met de maatregelen. Worden paar een paar mensen tegelijkertijd binnen gelaten en max 2 kassaâs open. Is heel makkelijk afstand te houden! Echter zijn alle skeelers wel uitverkocht helaas
Skeelers heb ik, maar geen bescherming alleen! Maar volgens mij kun je online zien of het beschikbaar is, dus dan kan ik misschien morgen even gaan. Woon er echt dichtbij dus dat is een kleine moeite.
Heb of ben jij sinds het begin van de coronamaatregelen:
- Geskeelerd
- Een muurtje geverfd
- Klusprojectje gestart
- Geschilderd
- Gemediteerd
- Geyogaat
- Met een dieet gestart
- Kleding besteld
- Gehuild
- In je eentje alcohol gedronken
- In je eentje dronken geworden
- Iemands haar geknipt (van jezelf of iemand anders)
- Je verveeld
- Geflirt uit verveling
- Niets van dit alles
0 stemmers
Ik deel hier juist graag allemaal persoonlijke dingen, maar ik deel sowieso makkelijk dingen met vreemden. Het enige wat ik niet deel zijn dingen over vriendinnen, omdat ze een keer verder hebben gescrollt dan het beatyblogtopic en me herkende
ohja en sinds ik best veel mensen hier persoonlijk ken deel ik ook gen gĂȘnante dingen meer 
Nee van karton.
Hier wilde ik nog even op reageren want ik heb dus zon popsocket op mân ereader en dat is echter superhandig want dat ding is te groot om lekker vast te houden.
Misschien een tip voor andere boekenwurmen
Ik heb dit gelijk gevraagd natuurlijk en hij zei nee, toen zei ik nou hoezo het gaat toch om de binnenkant??!! Toen zei hij ja yzile maar als jij geen huid meer hebt is jouw binnenkant jouw buitenkant en heb je geen binnenkant meer. Daarom.
Toen zaten we allebei zo

En daarna zei hij nog dat hij mijn binnenkant ook niet aantrekkelijk vindt maar ik deed gewoon net of ik dat niet hoorde
Niet vanuit kwetsbaarheid maar ik heb niet echt veel aan advies van mensen die mij en de situatie niet kennen. Behalve als het een redelijk overzichtelijk probleem is dat ik kort kan schetsen, dan wil ik hier nog wel eens advies vragen.
Maar ik vind het vaak gedoe. Bijvoorbeeld: ik zoek een leuke jurk waar vind ik die? Iemand anders: bij Vero moda!!
Ja die ander kent mij niet en ik die ander niet, wat heb je dan aan elkaars advies. Misschien vindt diegene heel andere dingen leuk.
Dit is dan nog eenvoudig maar pfoe je zal bepaalde situaties op je werk of binnen je familie maar helemaal moeten uitleggen. En mensen baseren hun advies op jouw woorden, dus afhankelijk van eigen uitleg krijg je het advies⊠Ik heb daar de energie niet voor en geen behoefte aan.
Polleke dan maar:
Lees jij op internet recensies over producten?
- Ja doe ik
- Nee doe ik niet
0 stemmers
Wat keek je het liefst?
- Starmaker
- The Voice
- Hollands got talent
- Idols
0 stemmers
Welke groep moet terugkomen
- Spice Girls
- K-otic
- Destinyâs child
- Sugababes
0 stemmers
Sugababes zijn terug maar ik wil dan de opstelling Keisha, Mutya & Heidi haha
Ow is dat zo, ja die formatie vind ik ook het leukst!
Hoeveel traptredes heeft jouw trap?
- 12
- 13
- 14
- 15
- Ontelbaar, want ik woon in een toren
0 stemmers
Globaal. Maar ik vind het vaak nikszeggend âEcht blij met deze staafmixer twee weken geleden gekocht hij werkt top!â
Maar ook hier beoordelingen van nieuwe kleren âja goede kwaliteit, mooie stof, lekker zachtâ
Jahaa schrijf dat maar op als het vijf jaar later nog steeds naar tevredenheid is.
Ga je dan morgen met de trap