Vind dit account altijd heel mooi maar anderzijds ook heftig. Dat je je als jonge meid zo ten dienst kan stellen van je vriend. Zij doet echt álles voor hem
Ja ik weet dat er derden zijn, maar ik heb een enorme last van zelf controle over dingen te houden.
En een relatie met mij is sowieso een zorgrelatie
Ik heb zelf borderline en ben blij dat ik niet met iemand als mezelf hoef te wonen😂 zou echt niet goed gaan
Ik heb meer dan 8000 foto’s en video’s op mijn telefoon. Ik wil dit gaan ‘opruimen’. Laatst heb ik al een fotoboek gemaakt van memorabele reisjes & feestjes van de afgelopen drie jaar. Alleen die video’s, daar kan ik eigenlijk niet zoveel mee, maar vind ik super leuk om te bewaren en terug te kijken. Van festivals, van vakanties, van vrienden, van mijn ouders, heel veel gelach. Ik weet alleen niet wat ik hier nu mee moet En wat de beste plek is om dit te bewaren.
Dus aan jullie de vragen:
Ruimen jullie wel eens de media van je telefoon op?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, wat doen jullie er dan mee?
- Ik sorteer niets en zet alles over naar pc / harde schijf
- Ik sorteer niets en zet alles over naar drive
- Ik sorteer niets en zet alles over naar USB
- Ik sorteer alles eerst en verwijder het onnodige, zet dan het overige over naar pc / harde schijf
- Ik sorteer alles eerst en verwijder het onnodige, zet dan het overige over naar drive
- Ik sorteer alles eerst en verwijder het onnodige, zet dan het overige over naar USB
- Ik print mijn leukste foto’s uit
- Ik maak een compilatievideo van mijn video’s en sla deze op
- Anders
0 stemmers
Zolang het maar geen naaktslak is.
Ik hecht geen waarde aan foto’s van mezelf dus ik kan ze best makkelijk verwijderen De leuksten print ik wel soms uit (of doen vrienden voor me)
Dit is echt een to do voor deze periode die ik telkens voor me uitschuif, media op telefoon opruimen…
Sowieso, maar hetzelfde geldt natuurlijk voor de lichamelijke beperking, daar heb je ook veel gradaties in. Ik denk dat (quasi) iedereen liever met iemand met een angststoornis samen zou zijn, dan iemand die niets zelf meer kan doen en 100% afhankelijk van jou is. Net zoals dat je iemand verkiest die misschien in een rolstoel zit, maar wel alles nog kan doen, boven iemand die de rest van zijn leven zware psychoses zal hebben.
Heel kort door de bocht natuurlijk.
Ik dacht ga eens kijken hoeveel foto’s er eigenlijk op mijn telefoon staan: 37.797
(Maar ik heb een katteninstagram, dus veel fotoshoots)
Ik pleur ze gewoon weg. Zoveel loze foto’s op m’n telefoon soms.
Ik verwijder alles gewoon. Leuke dingen zet ik op insta, de rest is allemaal memes, screenshots en tiktoks
Wauw HOE functioneert jouw telefoon nog haha
Zou jij ceremoniemeester willen zijn op de bruiloft van iemand die heel dicht bij je staat?
- Ja lijkt me leuk
- Nee
0 stemmers
Nee, het lijkt me echt stressvol en ik vind de verantwoordelijkheid te groot voor als ik iets fout zou doen.
Er lijkt me echt niks aan, en ik vind het ook wat om dat aan iemand te vragen (zoveel werk) maar denk dat ik niet altijd nee kan zeggen? Of ja, kan wel, maar dat wordt me niet in dank afgenomen + vind het ergens ook wel moeten. Van je zus/broer of beste vriend(in) of ouders bijvoorbeeld.
Ik zou het wel doen in zulke gevallen, maar er totaal niet blij mee zijn en het ook niet echt als eer ofzo zien.
Sowieso zoveel bruiloften staan echt bol van de special-snowflakeheid en allemaal mensen die vanalles voor het bruidspaar moeten maar “het is é-nig, wat een eer”.
Ik zou het niet willen. En ik denk ook dat mijn vriendinnen me allemaal wel zo goed kennen dat geen een mij als ceremoniemeester zou willen hebben. Ben daar echt TOTAAAAAAL ongeschikt voor
Getuigen
Make-up
Ik ga sowieso een ABC’tje opdreunen voor alle gasten bij de bruiloften van mijn beste vriendinnen, heb voor sommige al een notitie in m’n telefoon met dingen die daar echt in moeten komen hahaha