Stel je persoonlijke vraag #15

Geen van mijn vrienden is dom genoeg om mij te laten speechen want savage. Bloemen en catering regelen zou ik leuk vinden want dat is m’n werk.

1 like

Ik ben het voor m’n broer geweest maar hoefde vrijwel niks te doen dus dat was top :+1:

Op verjaardagen met veel onbekenden ben ik ook het liefst met de kinderen. Zoveel makkelijker dan socializen met vreemden.

1 like

Ik heb het nooit gedaan maar ik vind het altijd klinken alsof je voor gratis een ontzettende kutbaan moet gaan uitvoeren die echt veel tijd kost. Betaal daar lekker iemand voor. Ik zou het ook helemaal geen eervolle taak vinden zoals sommigen soms zeggen.

7 likes

1x gedaan voor mijn schoonzus, doe het nooit meer.

Voor mijn eigen bruiloft gun ik niemand dat ongeluk, dus ga het ook niemand vragen

2 likes

Mijn vriend en ik doen boodschappen op dezelfde locatie, maar hij gaat altijd naar de Dirk en snapt mijn (irrationele) haat voor die supermarkt niet. Er zitten daar 3 supermarkten: waar zouden jullie boodschappen doen?

• Dirk
  • Jumbo
  • Albert Heijn

0 stemmers

Dirk is het goedkoopst maar ah het fijnst, ligt eraan welke dag van de maand dus

9 likes

Dirk is ook kut, ze hebben nooit op voorraad wat je moet hebben. Het is goedkoop, dat is het enige positieve.

1 like

ik ben ceremoniemeester geweest bij m’n beste vriendin en vond het echt heel erg leuk om te doen! heerlijk dat geregel en georganiseer, helemaal mijn ding. andere vriendinnen en m’n zusje hebben al gezegd dat ik het tzt bij hun bruiloft ook mag doen dus heb er nu al zin in haha

1 like

Ken de dirk alleen van naam, woon in Limburg maar heb er een tokkie beeld bij ofzo?

Oh dat dacht ik van de bloemen ook, moet je daar op de bruiloft ook al wat mee? Ja behalve aan de bruid geven dan

Ik ben heel blij dat mijn beste vriendin mij vroeg om te speechen en een andere goede vriendin vroeg om ceremoniemeester te zijn. Je moet bij zulke dingen mensen altijd neerzetten op de plek waar ze het beste tot hun recht komen.

En ik ben absoluut niet goed in organiseren, overzicht houden en al helemaal niet in dingen die mislopen on the spot oplossen. Daar krijg ik echt jankende stresspaniek van.

1 like

Oh ja ik dacht aan dat boeket dat de bruid altijd in haar hand houdt, die laat je dan ‘s ochtends afleveren en dan mag zij m de rest van de dag vasthouden joe

Lijkt me echt irritant trouwens, heb je nooit je handen vrij

Maarja je hebt ook al waarschijnlijk een reteoncomfortabele jurk aan dus het draait allicht niet echt om praktisch zo’n huwelijk.

1 like

als je ceremoniemeester geweest bent, bij welke taken heb je dan geholpen/was je erbij/etc? gaat alleen om taken vóór de bruiloft!

• de feestlocatie uitzoeken
  • planning doorspreken op de feestlocatie
  • het proefdiner/geholpen met menu samenstellen
  • de bruidstaartproeverij
  • de bloemen uitzoeken
  • de proefmake-up
  • mee de jurk uitzoeken van de bruid
  • mee naar latere afspraken voor het doorpassen van de jurk
  • mee het pak uitzoeken met de bruidegom
  • mening geven over hoe de uitnodigingen eruit zien
  • extra brief van de ceremoniemeester geschreven voor bij de uitnodigingen
  • uitnodigingen helpen versturen
  • geholpen met de tafelschikking te maken
  • geholpen met het maken/regelen van de bedankjes

0 stemmers

oké FF’ers ik had dit boek besteld maar

1. ‘getipt door DWDD’ is erop GEDRUKT en is geen sticker
  2. de hele afbeelding is slecht gedrukt en super pixelig, echt lellek

mijn hart huilt

is het oké om te klagen bij de uitgever (liever dan boekhandel) hierom?

• ja lekker klagen mijt
  • nee laat ze met rust en stel je niet aan

0 stemmers

Dat de hele afbeelding slecht is gedrukt weten ze zelf waarschijnlijk ook wel maar dan was het niet belangrijk genoeg om een productie van duizenden weg te gooien. Die sticker is voorkeur en willen ze vaak juist zo (ik vind het ook kut maarja). Ik denk hoe dan ook niet dat je er echt iets mee zal bereiken behalve dat het jezelf misschien oplucht.

3 likes

ja klopt! alleen het is wel de vijfde druk en niet de eerste dus ik verbaas me er wel over dat zo’n fout nog gemaakt kan worden

Ik moet nu aan een uitvaart denken, maar dat is toch wezenlijk anders hè :rofl:

1 like

Ik heb geen flauw idee of er echt tokkies rondlopen :joy:. Tot voor kort was ik er ook nog nooit geweest namelijk

Ja hahaa gelukkig wordt alles opgeslagen in de iclouds

1 like