Stel je persoonlijke vraag #15

K-iotic is al terug. Heb ze 1.5 naar geleden nog live gezien! Niet specifiek voor K-iotic maar was toch boven verwachting leuk.

1 like

Haha ja, wat zijn 12 treden nou?!

Ja dat zegt Manon Tilstra altijd bij nieuwe kleding van loavies enzo “ja dit is echt goede kwaliteit en zo’n lekker zacht stofje!!” en dan zie ik al dat het zo’n vies stofje is waarin je het de hele dag koud hebt en natte oksels krijgt brrrr en dan te bedenken dat mensen die reviews achterlaten misschien wel net zo denken als zij.

31 likes

Sorry late reactie. Maar wij hebben onze schoonmaker ook verteld voorlopig niet meer te komen, maar betalen haar wel gewoon wat we haar normaal ook zouden betalen. Dan hoeft ze in ieder geval niet toch nog te gaan werken ergens anders om het te compenseren. Misschien een idee?

Ah oké. Maar zou je niet gewoon dst bureau kunnen betalen zoals je normaal doet, en dan tegen haar zeggen dat ze niet hoeft te komen? Geen idee of dat mogelijk is hoor. Anders is t wel echt een nare situatie voor haar ja.

Oh ja dan snap ik wel dat je dat niet zo snel doet. Hopelijk krijgt ze wel goede bescherm middelen dan, en klanten die de situatie ook serieus nemen.

1 like

Omdat ik mij afvraag of ik de enige ben die dit doet… Voor de mensen die op gas koken… Draaien jullie de gaskraan na het koken dicht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn ex deed dat wel, maar elke keer raak je dan wel dat rubber aan op die kraan en was ik juist bang dat er scheurtjes oid zouden komen en het zou gaan lekken.

1 like

Hmm hier heb je ook wel een goed punt. Denk dat ik er ook maar mee stop als ik echt ongeveer de enige ben die dit doet hahaha.

Bij zulke veiligheidsdingen houd ik altijd m’n pa’s gedachtengang aan :sweat_smile: (vrijwilliger bij de brandweer). Thuis ging hij alleen echt dicht als we op vakantie gingen en er lang niemand in huis zou zijn.

Ik weet niet eens waar m’n gaskraan zit

34 likes

Bij mijn moeder thuis wel, die doet dat haar hele leven al. Dat hoort daar gewoon zo haha en nu ik daar weer woon is het gewoonte.

Maar toen ik op mezelf woonde niet, geen idee waar die kraan toen überhaupt zat.

Ik check ook altijd of ie wel dicht is als ik wegga.

Ja, maar alleen omdat het gasstel een inimini beetje lekt. Nog binnen de norm hoor, maar had geen zin het te laten repareren, dus nu doe ik dit maar

Heb gisteren de nieuwe iPhone SE besteld in het rood. Normaal ga ik voor zwart, maar dacht eens wat anders te doen. Ik besefte me net dat heel veel hoesjes zullen vloeken en ik dus beperkte keuze zou hebben (first world problem).

Ik wil een hoesje in Avatar thema en toen dacht ik aan Avatar Kyoshi met haar rode make-up, dan komt de kleur rood in ieder geval terug in het hoesje haha.

Hoesjes

• Optie 1 (enkel Kyoshi)
  • Optie 2 (Kyoshi en andere voorgaande vrouwelijke Avatars)

0 stemmers

Ik heb een luie trap en die heeft 18 tredes.

1 like

Ik drink (alcohol) tijdens de coronacrisis…

• Minder dan voor de crisis
  • Evenveel als daarvoor
  • Meer dan daarvoor
  • Ik drink geen alcohol (ook niet voor de crisis)

0 stemmers

Ik drink op dit moment gemiddeld…

• 1 glas per week
  • 2-5 glazen per week
  • 6-10 glazen per week
  • 11-15 glazen per week
  • 16+ glazen per week
  • Minder dan 1 glas per week
  • Ik drink niet

0 stemmers

Ik drink meer dan voor de coronacrisis, maar zonder crisis zou ik waarschijnlijk nog meer gedronken hebben vanwege het mooie weer de laatst tijd :sweat_smile:

1 like

Ik drink evenveel maar normaal drink ik veel meer wijn buiten de deur en nu natuurlijk alles binnenshuis. Nu had ik sowieso wel een wijnvoorraadje thuis maar heb (ook met het oog op #supportyourlocals) lekker veel van de lokale wijnhandel laten bezorgen en ben dat nu allemaal naar binnen aan het gooien. Bevalt primaaaaaa :raised_hands:t3:

1 like

Mijn leven is compleet als ik ooit genoeg geld heb om een stuk(je) grond te kopen, zodat ik daar mn eigen huis op kan laten bouwen. Die ik dan (samen met professionals uiteraard) zelf ontworpen heb. Lijkt me echt awesome.

3 likes