Stel je persoonlijke vraag #15

Wow @unglaublich jij hebt echt alles gedaan!

Iets als tafelschikking vind ik nu echt iets om als stel zelf te bedenken. Jij kent al die mensen toch ook niet per se? En ook bruidstaart proeven en locatie uitzoeken vind ik echt iets wat je als bruidspaar doet haha

1 like

Ik ben laatst door een vriendin gevraagd of ik haar bruiloft wil fotograferen (analoog), maar daar heb ik nee op gezegd. Lijkt me sowieso al niet zo leuk omdat je zelf veel minder meekrijgt van de dag (vind feestjes fotograferen ook kut) maar ook omdat ik het een veel te grote verantwoordelijkheid vind. Nou heb ik niet super veel met trouwen maar voor haar is het een bijzondere dag en ik wil echt niet op m’n geweten hebben dat dat dan niet goed vastgelegd wordt, of er iets mis gaat met m’n film of wat ook.

6 likes

Helpen met een wedding dance instuderen/choreograferen!

1 like

Ik zou dit zijn voor een vriendin in mei maar de bruiloft gaat niet meer door, zo sneu! :frowning:

Welke ‘vieze’ geuren vind je eigenlijk heel lekker ruiken?

• Benzine
  • Nagellak
  • Chloor
  • Boerderij/bemest weiland
  • Een uitgeblazen lucifer
  • Bleek
  • Die geur nadat het heeft geregend
  • Vuurwerk
  • Sigaretten
  • Sigaren

0 stemmers

Maar veel van deze dingen wel in specifieke situaties. Op een zomeravond op vakantie vind ik een sigaar heel lekker ruiken, doet me denken aan vroeger toen mijn vader die rookte. En vuurwerk vooral op oud en nieuw. Of de geur van regen in het bos in de herfst.

1 like

Is bleek en chloor niet min of meer hetzelfde?

4 likes

Ik vind het dus altijd mega lekker ruiken als je de Gamma (of andere bouwmarkt maar hier in mijn stad eigenlijk echt alleen de Gamma wel) inloopt :joy: Is dat dan verf ofzo? Geen idee maar zooooo lekker

10 likes

Oee ja inderdaad. Ik dacht altijd dat het o.a. houtlucht is.

Ja het zal wel een mix van verf, hout en andere dingen zijn! Spontaan zin om naar een bouwmarkt te gaan nu hierdoor hahaha

Hahah ja inderdaad! Zo’n lekkere geur!

Dit doet me echt denken aan wat ik echt de lekkerste geur ooit vind: fietsenwinkel! Echt heerlijk, al weet ik niet direct wat zo lekker ruikt. Kom er echt nooit, maar wil gewoon elke keer als ik er eentje zie naar binnen lopen om diep te inhaleren. Eigenlijk wil ik gewoon fietsenwinkelparfum.

40 likes

Ik dacht dat het twee verschillende middeltjes waren :sweat_smile:

Ik weet het niet zeker hoor!

1 like

Heerlijk inderdaad! Volgens mij zijn het dan vooral de nieuwe banden van de fietsen die zo lekker ruiken.

Een autozaak en garage ruiken ook zoooo heerlijk.

1 like

Zijn zeker 2 verschillende middelen! Zou wat zijn als het zwembad vol met bleek zat :sweat_smile:

9 likes

Ik heb vorige week een pakketje gekregen dat blijkbaar voor de vorige bewoner bestemd was. De bezorger had het in de lift gezet dus ik wist dat niet en kon het niet weigeren. De afzender is een plantenkwekerij die nu een actie hebben dat je een plant voor weinig geld cadeau kan doen nu in de coronacrisis aan mensen met belangrijke beroepen ofzo. Nouja anyway iemand heeft dus waarschijnlijk dit cadeau willen doen aan degene die hier voor mij woonde maar had nog een oud adres. Ik heb contact geprobeerd te zoeken met de kwekerij waar het vandaan komt zonder reactie. Ik heb ook de vorige bewoner opgezocht en een berichtje gestuurd op linkedin zonder respons. De doos staat hier nu al een week en die plant is waarschijnlijk aan het verpieteren. Wat doe ik?

• Openmaken en plant houden, je hebt je best gedaan
  • Naar het postkantoor brengen om te vragen of het gratis retour afzender kan en hopen dat de plant nog leeft daarna
  • Anders, nml

0 stemmers

wat voor plant

Ik zou hem wel gewoon water geven en verzorgen! Wie weet komt de rechtmatige eigenaar hem nog ophalen

8 likes

@Luzarl wat een kutnieuws
 heel heel veel sterkte. Hopelijk blijft ze nog lang onder ons. Dikke knuffel en als ik iets voor je kan doen, let me know :two_hearts:

1 like