Shop je voor kleding liever
Shop je voor beautyproducten liever
Ff disclaimer: op dit moment zijn er 181 ergere dingen gaande en dit leed is verwaarloosbaar, maar ik wil het toch even kwijt.
Ik wil echt graag nieuwe maxi jurken en andere flowy zomerkleding. Heb een schijthekel aan zomerkleding want voel me er altijd lelijk en dik in, heb het snel heet maar vind teveel huid echt afgrijselijk dus het is altijd een hele zoektocht. Nja, nu was ik dit jaar van plan om OP TIJD een paar items uit te zoeken zodat er keuze genoeg was maar alles is natuurlijk dicht.
En ik haat online shoppen ??? Zo erg. Het aanbod is zo overwhelming waardoor ik na vijf uur op websites nog niks heb besteld. Ik kan de stof en de rekbaarheid niet voelen. Kan de maat niet inschatten. Als je het bestelt moet je wachten voor het komt, om nog maar te zwijgen over de teleurstelling dat het allemaal 167182 x lelijker is bij jezelf dan bij het model. En dan moet je dat pakket OOK NOG retouren.
Maar volgens mij is dit kei impopulair want ik heb het idee dat iedereen van online shoppen houdt.