Stel je persoonlijke vraag #15

Ik drink meer dan voor de coronacrisis, maar zonder crisis zou ik waarschijnlijk nog meer gedronken hebben vanwege het mooie weer de laatst tijd :sweat_smile:

1 like

Ik drink evenveel maar normaal drink ik veel meer wijn buiten de deur en nu natuurlijk alles binnenshuis. Nu had ik sowieso wel een wijnvoorraadje thuis maar heb (ook met het oog op #supportyourlocals) lekker veel van de lokale wijnhandel laten bezorgen en ben dat nu allemaal naar binnen aan het gooien. Bevalt primaaaaaa :raised_hands:t3:

1 like

Mijn leven is compleet als ik ooit genoeg geld heb om een stuk(je) grond te kopen, zodat ik daar mn eigen huis op kan laten bouwen. Die ik dan (samen met professionals uiteraard) zelf ontworpen heb. Lijkt me echt awesome.

3 likes

Ik wil een klein woonboerderijtje aan de rand van een bos waar ik schaapjes, geitjes en kippetjes kan houden. En een corgi.

6 likes

Geen trap in huis maar op de 4e verdieping en zonder lift. En ik vergeet altijd wel iets bij de boodschappen. Oh en mijn teckel mag geen traplopen dus die gaat onder de arm :joy:

Dit is haalbaar in Animal crossing

13 likes

Wat zou je erger vinden: dat je partner een keer vreemd gaat, of dat je partner niet vreemd gaat, maar wel constant comments plaatst bij diverse instagram modellen in de trant van: ziet er goed uit hoor / Nice Tits :+1: of lekker lichaam :fire: :fire: :fire:

• Vreemdgaan
  • Constant creepen op instagram

0 stemmers

Moest hier aan denken nav een video van Shallon Lester, en ik zou echt liever een cheater dan een creeper hebben

1 like

Heb even een paar filmpjes gekeken. Hoe meer ik naar haar stem luister hoe prettiger ik het vind klinken? :sweat_smile:

1 like

Maar ik zou vreemdgaan voor een keer sowieso niet zo erg vinden. Als het aan mij lag hadden we ook een open relatie maar hij wil niet dat. Ik ben daar denk ik niet zo moeilijk in. :woman_shrugging:t2:

Als het echt een liefdes relatie wordt zou ik dat wel pijnlijk vinden, maar puur voor de seks ofzo: prima, doe je ding

6 likes

Ik ook niet hoor, maar ik weet dat veel mensen er anders instaan. Ik vind het zelfs wel sexy dat er wel anderen geĆÆnteresseerd zijn in mijn partner, en hij niet bij mij is ā€˜bij gebrek aan beter’. Creepen op de instagram van willekeurige ā€˜modellen’ en daar reageren vind ik daarentegen helemaal niet sexy, maar gewoon heel treurig, maar ik kan bij mezelf niet precies pinpointen waarom ik juist dat laatste zo triest vind en erger dan daadwerkelijk vreemdgaan terwijl er in feite niets gebeurt en ook nooit iets zal gebeuren. Misschien juist daarom.

5 likes

Ik las verbouwen als klussen en de boerderij verbouwen en snapte even helemaal niks van je post.

1 like

Ik zit me bij dat creepen op instagram een man voor te stellen, maar kan me niet voorstellen dat ik daar op zou vallen dus het blijft allemaal een ver van mijn bed show.
Maar hypothetisch gezien; een man met wie ik samen ben zal het heus wel eens denken, ergens openbaar typen is dan weer een stap verder, maarja het is in feite ergens hetzelfde.
Vreemdgaan is fysiek, dan zit er een heel verhaal achter (waar kent hij die vrouw van, wat is er allemaal vooraf gebeurd, gaat hij die meid daarna ook nog zien, wat gaat er met onze relatie gebeuren, vertrouw ik hem nog etc).
Dan denk ik toch dat ik constant creepen zou verkiezen. Triest gedrag, maar dat vind ik vreemdgaan ook. En creepen heeft niet echt consequenties verder op onze relatie, vreemdgaan voor mij wel.

6 likes

Heerlijke post, echt mee eens

1 like

Skittles eet ik…

• kleur voor kleur
  • alle kleuren door elkaar

0 stemmers

M&M’s eet ik…

• kleur voor kleur
  • alle kleuren door elkaar

0 stemmers

Haha het feit dat bij Skittles de kleur voor een smaak staat, maakt dat ik ze wel kleur voor kleur eet en bij M&M’s is dat niet zo, dus die eet ik door elkaar.

Maar heb bij Skittles ook hele erge smaakvoorkeur dus die eet ik echt groen geel oranje rood paars > in die volgorde.

5 likes

Ik word eerder nostalgisch van

Edit: wat een pakkende titel eigenlijk. Blub, ik ben een vis

35 likes

Ja en ik wilde ze HEEL GRAAG op Pinkpop zien maar noway JosƩ dat dat nog gaat gebeuren

Heerlijke nummers van geluisterd tijdens m’n tienerjaren

1 like

Oh dit had ik kunnen zijn hahaha. Ik vond een tijdje een jongen leuk en ik wist dat hij fan was van Flogging Molly. Ik had 'm op spotify, en telkens wanneer ik zag dat hij muziek aan 't luisteren was, ging ik Flogging Molly luisteren :joy::sob::sob:

18 likes

Dat bedoelde ik er wel mee ja!

Haha ja. Maar bij M&M’s doe ik het dan weer niet. Maar bij nibbits eet ik wel eerst de rode chipjes er tussenuit.

1 like