Welke soort spekken eet je het liefst?
- Gewone spekken
- Gesuikerde spekken
- Spekken omhuld met witte, melk of pure chocolade
- Ik vind spekken niet lekker
0 stemmers
Welke soort spekken eet je het liefst?
0 stemmers
Oooohh die gesuikerde spekken van de kermis!
Zullen dit jaar wel geen kermissen gehouden worden ben ik bangâŠ
Goed voor de beenspieren, maar ik ben zo blij dat ik niet meer in een appartement woon
@GEEZ hoort graag hoeveel traptredes het zijn
Mijn eerste illegale gebrande cd
Haha dit had ik met Skunk Anansie, mijn crush was daar fan van volgens zijn zusje
Inderdaad ja, vooral het boodschappen naar boven sleuren mis ik écht niet.
En geen tuin hebbenâŠ
Ik word al moe van boodschappen doen, laat staan dat je een krat en tassen mee naar boven moet zeulen pfff
Inderdaad! Wij hadden wel een groot terras, maar toch helemaal anders dan de tuin die we nu hebben.
Ugh ja die boodschappen! De eerste paar jaar hadden we ook geen auto, dus dan was het weekboodschappen met de fiets naar huis sleuren, om ze dan nog eens die helse trap twee verdiepingen hoger te slepen. En ik ben dan die slappeling die niet alles in een keer omhoog krijgt dus meerdere keren die trap open af moet. Wat een luxe is het toch nu, een huis.
Haha ja heb precies hetzelfde Toen we verhuisden hadden we dan ook een vereiste dat we onze auto NAAST de voordeur te kunnen zetten. Niet gelukt, maar zoveel beter dan tig trappen. Wat wel gek was, was toen wij dus in een heel huis gingen wonen. Dus trappen nemen richting je zolder
Moest daar zo aan wennen
Ben je veel veranderd ten opzichte van je 16-jarige zelf?
0 stemmers
Qua uiterlijk en denkbeelden ben ik nog grotendeels dezelfde persoon, maar toch ben ik wel veranderd qua zelfvertrouwen en contact met andere mensen, dus ik denk dat andere mensen wel meer zouden zeggen dat ik veranderd ben
Ga jij vandaag:
0 stemmers
Welke zon?
Hier is het strakblauw en zonnig. Wel winderig
Ik stuur wel wat op
Ik heb ze ooit live gezien op Pinkpop (2006 geloof ik?) en man wat een deceptie. Anthony kan gewoon echt niet zingen, Flea was alleen maar over het podium aan het springen en raakte af en toe een snaar en John was volgens mij weer aan de dope of zo. Alleen Chad was ok.
@Dr.Watson Toen ik 16 was dacht ik dat ik alles wist, nu weet ik dat ik vrij weinig weet. Weet niet wat beter isâŠ
Wat lucht meer op?
0 stemmers
Oh en voor de Belgen poepen=kakka
Netflix debuted a new reality show called âToo Hot to Handleâ. Ten attractive contestants are sent to a resort for a month. The grand prize is $100,000. In order to win the full $100K, the entire cast has to abstain from sex. If they do have sex, the money is deducted from the grand prize.
A kiss costs $3,000, oral sex costs costs $6,000, and sexual intercourse costs $20,000.
Zou jij dit kunnen volhouden met je (mogelijk toekomstige) partner?
0 stemmers
Waar zou je meer moeite mee hebben?
0 stemmers
Als je een fout zou maken, welke fout zou je denk je als eerste maken?
0 stemmers
Zou dit makkelijker vol te houden zijn?
0 stemmers
En⊠werken
Ik zie nog wel gebeuren dat Netflix het concept van dit programma gaan uitmelken met seizoenen met langere periodes en dingen die het moeilijker zullen maken om van elkaar af te blijven.
Zooo echt tijd zat om elkaar dan op te geilen maar niks te âmogenâ. Denk dat dat best spetterende seks oplevert. Of maar hele korte :â)