Ben ook in bad geweest!
Bij een clothesswap!
Ik heb groepen vriendinnen maar geen vriendengroep als in een vaste groep vrienden. Ik heb meerdere groepen. Zelfde als @Lula maar ik heb daarom juist nee gestemd want ik heb niet ƩƩn grote groep.
Bij wijs denk ik echt aan Gandalf of een andere oude man met lange baard, ik zou iemand van onze leeftijd nooit wijs noemen.
Ik vind dat toch gepaard gaan met levenservaring en een soort rust ofzo. Maar misschien vat ik dit woord te serieus op?
Of mensen douchen in de avond?
Ik douche ook vaak zat in de middag, heb er geen vast tijdstip voor.
In het ānormale levenā s avonds zodat ik s ochtends langer in bed kan blijven liggen maar nu met corona ga ik vaak tussen de middag hardlopen dus dan daarna, rond 12.00
Kijk BzV bitch
Ahw GeeJee 

Ik heb het ook gewoon 1 op 1 of bij een normale afspraak, maar dan ben ik achteraf bang dat ik het gesprek heb opgeƫist door teveel over mezelf te praten 
Stel je bent weer 16 (of je bent nu 16), zou je dan kleding kopen bij een online winkel die www. Kleertjes . com heet?
- Jahoor!
- Nee!, klinkt echt kinderachtig
0 stemmers
Lol deze reclame speelde knetterhard op tv af 3 sec voordat ik deze poll las
Nee deze bestaat al, 
Dan nog liever bij klerewijf.nl
Wat vind jij een leuker woord voor dresses verkleinwoord.
Ik vind jurk echt een kutwoord en kleedje tien keer leuker.
- jurkjes
- kleedjes
0 stemmers
Ik vind kleedje schattig klinken, maar mijn eerste associatie is toch echt een picknick-kleed.
Beide
Innerlijk/persoonlijkheid maar die vind ik ook het moeilijkste om te accepteren. Met mijn werk krijg ik vaak complimenten over mijn uiterlijk (klinkt echt stom om te zeggen haha) en dat went wel want dat is zo oppervlakkig, maar als iemand iets over je innerlijk zegt dan vind ik dat zo ongemakkelijk.
Ik vind complimenten over mān uiterlijk eigenlijk nooit leuk, ben zo onzeker over mijn lichaam en mān huid en mān haar. Als iemand daar dan wat over zegt, aardig of niet, voel ik me onwijs ongemakkelijk. Laatst zei iemand bijv dat mān huid zo opgeknapt was en dan denk ik direct: āoh dus hiervoor was ik lelijk?ā. Dan kan ik 100 jaar in de spiegel turen en ieder vlekje is dan afzichtelijk.
Terwijl laatst iemand een compliment gaf over dat ik op een creatieve manier omga met woede uitbarstingen van mān kind, dat een heel ander gevoel gaf. Toen kon ik oprecht bedanken en het compliment ook aannemen zeg maar.
Ik weet niet of ik dit goed uitleg hahaha. Maar complimenten over mān uiterlijk vind ik echt vreselijk
Ik ben niet echt gek op complimenten krijgen en de hele etiquette die erbij hoort. Kennelijk moet je na een compliment een heel gesprek starten? Maar dat is ook zoān gedoe 
Vind een compliment voor mezelf ongemakkelijk, maar over mijn kind wel leuk.