Context: met denkbeelden bedoel ik dat ik toen ook al voor het milieu etc was
Niet dat ik nu nog steeds low key mn moeder haat omdat ik niet uit mag haha
Hoorde al van verschillende bronnen dat ze niet altijd even sterk zijn op het podium Dit verhaal klinkt ook niet zo jofel, beetje sneu ofzo.
Alsnog had ik t graag willen meemaken
Hebben jullie ook wel eens een hele leuke avond waar je echt aanwezig bent, veel praat enz. in het gezelschap van anderen en dat je de dag erna denkt: wat heb ik allemaal gezegd? Had ik dat wel moeten zeggen, was dit niet dom om te zeggen?
Gewoon los van alcohol haha, ik bedoel niet dat je terug kijkt op een dronken bui, gewoon op een nuchtere avond.
Ik wel en ik vind dat echt heel kut.
- Ja heb ik regelmatig
- Ja heb ik af en toe
- Nee nog nooit gehad
- Weet niet
0 stemmers
Wat vind je er van als iemand tijdens je verhaal “ssht” zegt (zo van: praat zachter)?
- Heel denigrerend en kut
- Gewoon kut
- Boeit me niet
- Prima, dan schreeuw ik blijkbaar
- Ik sush zelf mensen, ik word niet gesusht
0 stemmers
Wat vind je er van als iemand je onderbreekt tijdens een lang verhaal met “ja oke oke” (zo van: praat door)?
- Heel denigrerend en kut
- Gewoon kut
- Boeit me niet
- Prima, dan vertel ik sneller
- Ik ben degene die “ja oke oke” zegt, aint nobody got time for these stories
0 stemmers
Heb je wel eens het gevoel onzichtbaar te zijn in een groep?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Heb je wel eens het gevoel dat je ‘too much’ bent in een groep?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Dat hoeft niet eens per se een avond te zijn voor mij haha. Ik denk wel vaker waaaarom heb ik dat verteld?!! Terwijl het niet om erge/vervelende dingen ofzo gaat maar meer over echt nutteloze dingen
Misschien een kus uit automatisme
Pff mijn vader doet dit altijd. Zodra ik enthousiast een verhaal ben is zijn standaard respons “niet zo schreeuwen joh” en ik vind dit echt het kutste ooit
Ja en dan vooral met mensen die ik nog niet goed kan. Ik vertel altijd alles met veel teveel details en vertel er dan weer super veel bij en achteraf denk ik altijd: “de helft boeide die persoon vast niet ”
Goeie vragen en ergens fijn om te lezen dat iedereen dit soort dingen eigenlijk wel herkend haha!
Ja, maar niet altijd dezelfde. Ligt namelijk ook heel erg aan mijn bui.
Makkelijke klusjes geven me het gevoel dat ik goed bezig ben!
De makkelijke, dan kan ik snel iets afstrepen
Heb ze al een aantal keer gezien en de ene show was wel echt beter dan de andere, maar dat heb ik met vrijwel elke artiest die ik vaker dan eens heb gezien. (behalve foo fighters want die zijn altijd awesome)
Vind het iig zonde dat ik ze op Pinkpop niet ga zien dit jaar, want never nooit dat het door gaat
Lifehack: Uiteindelijk blijft die ene kutklus dan liggen en probeer ik mn vriend zover te krijgen dat hij het doet “want ik heb dit en dit en dit en dit allemaal al gedaan”
Makkelijk = leuk. Dacht dat meer mensen zo zouden kiezen haha.
Ik vind de afwas doen ook altijd chill, dan van te voren lijkt je keuken een ravage en met simpel werk lijkt/is het al stuk netter👍🏽
Yea echt sad van Pinkpop. Als de knoop doorgehakt wordt, ga je dan voor volledige teruggave van je geld of een soort bon voor volgend jaar?
Ik denk dat men vooral voor de makkelijke kiest zodat je zo snel mogelijk en met de minste inspanning toch een productief gevoel krijgt. Werkt bij mij vaak wel omdat als ik eenmaal in die flow zit, de andere dingen ook sneller aanpak want dan ben ik toch ‘lekker bezig’ maar op het moment dat de kutste klus komt heb ik vaak geen zin meer en ‘genoeg gedaan voor vandaag’ dus toch een soort procrastination
Haha, bij mij is de afwas/keuken dus die kutklus die ik het langst uitstel.
Maar ik ben me er wel bewust van dat het aan mezelf ligt. Momenteel zit ik zelf niet zo lekker in mijn vel en bij een vriendin loopt alles nu echt op rolletjes. Dat kan ik nu niet zo goed hebben, een soort jaloezie denk ik. Ik vind het ook heel vervelend van mezelf dat ik zo denk, maar kan er weinig aan doen. Doordat ik weet dat de ‘fout’ (meer emotie?) bij mij zit, zorg ik wel dat ik me niet negatief tegenover haar uit
Heb ‘t er met mijn medeboeker over gehad en wij gaan dan gewoon volgend jaar. Geld terugkrijgen zou volgens mij ook maanden duren? Hebben ook een tent geboekt bij Festitent en daar heb ik zéér weinig vertrouwen in. Maar misschien dat Interpolis daar nog iets mee kan?
Zou ook naar Rammstein, dat zal ook wel verplaatst worden gok ik.
En jij?