Stel je persoonlijke vraag #15

Maar ik gebruik “mijn beste vriendin” of Bff eigenlijk voor 3 verschillende vriendinnen.

Soort van zij zijn allemaal nog belangrijker dan de gewone vrienden. Maar ik heb niet 1 bff, technisch gezien.

11 likes

Hoe toevallig is dit, ik zou ook nog naar Rammstein. Ergens heb ik nog hoop, maar weet wel dat het tevergeefs gaat zijn eigenlijk.

Voor Rammstein neem ik wel genoegen met een verplaatsing vd datum en dat de tickets dan gewoon op die dag geldig zijn, maar voor Pinkpop niet. Ik ga alleen naar festivals als de line-up me heel erg trekt en dat had ik specifiek bij Pinkpop dit jaar. Ik doe het echt voor de artiesten en niet zozeer voor de festival vibe. Dus ik ga voor geld terug bij Pinkpop.

1 like

Ja ik heb dit ook, ik heb drie vriendinnen die ik als “beste vriendin” omschrijf omdat we elkaar zo als tieners noemden obviously, en het ook wel m’n oudste vriendinnen zijn. Aan de ene kant voelt het gek om hen als “beste” te benoemen ten opzichten van andere goede vriendinnen, aan de andere kant voelt het toch als een soort degradatie als ik ze opeens als “vriendin” zou omschrijven haha

1 like

Ik heb een groepje met twee andere stellen en dat vind ik zó gezellig. We gaan vaak samen eten/borrelen/sporten/spelletjes doen. Hoop niet dat er iemand ooit uit elkaar gaat want dan is de dynamiek weg haha

3 likes

Samen met 3 andere vriendinnen zijn we wel bffs. Al meer dan 10 jaar. En met eentje ben ik denk echt een ietsie pietsje meer bff (voelt meteen kut om te zeggen over de andere twee hahah) zegmaar soort van zussen.
Ik heb ook losse vriendinnen, waarvan twee groepjes, maar ook wel los. En dat zijn “de meer dan close” vriendinnen zegmaar. Beetje lastig om er gradaties aan te koppelen als ik erover nadenk hmmm met de vriendengroep van mijn vriends kant zijn we wel een soort friends achtig en dat zijn dan ook wel de enige mensen waar ik niet altijd 1 op 1 contact mee heb. Bestaat uit koppels. Gezellig met gezamenlijke dingen

Heb jij afgelopen 1-2 jaar nieuwe vrienden/vriendinnen gemaakt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zou Zzelf zeggen van niet. Mijn kring is best wel steady. Kennissen misschien wel, maar echte nieuwe vriendschappen niet

Als ik die website lees die ze linken op de Pinkpop website zou je dus echt pas je geld terugkrijgen over een jaar ofzo. Indien het gezien wordt als een verplaatsing, dat is mij dus niet duidelijk of dat het geval gaat zijn. Aan de ene kant wil ik ook wel geld terug en volgend jaar opnieuw beslissen, maar als dat maaaaaanden zou duren laat dan maar.

Rammstein postte iig op FB dat ze binnenkort meer laten horen, maar no way jose dat het doorgaat in juno dit jaar.

Ik maak overal waar ik werk kennelijk vrienden. Blijf me daarover verbazen, want mega sociaal vind ik mezelf niet. Ik ben een acquired taste :no_mouth:

3 likes

Ben jij afgelopen week in een bos geweest om te wandelen (of wat dan ook)?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Drink je thuis weleens uit rietjes?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel herbruikbare

9 likes

Ik heb gestemd makkelijk, maar ik bedoel het handigst/meest logisch.
Bijvoorbeeld eerst het aanrecht schoonmaken, dan stofzuigen. Eerst bed in de was, dan slaapkamer stofzuigen, dan slaapkamer dweilen.
Ik heb eigenlijk nooit verschillende klussen die allemaal even nodig zijn. Als dat wel zo is begin ik gewoon ergens zonder na te denken waarom

Erg balen dat het wachten op geld terug zo lang is inderdaad, maargoed heb dat alsnog liever dan een matige line-up (zul je zien dat die ook top is volgend jaar haha).

Love het gebruik van het woord juno. Yea 99.999% kans dat het niet doorgaat, maar ze zullen vast een nieuwe datum in 2021 vinden hoop ik.

M’n forum bff @Rever waar BEN je

Ik ging studeren en was bang dat ik geen goeie nieuwe vriendinnen zou maken, maar ik heb daar zulke lieve leuke mensen leren kennen, heel waardevol

Nooit vrijwillig. Wel na een operatie moeten doen toen ik anders niet kon drinken.

Thee door een rietje vond ik vies.

Hahaha mij gewoon een beetje vleien met mooie woorden om me te laten posten he!!! Heb je wel door, smiecht

1 like

Ik drink veel meer water als ik een rietje gebruik, geen idee waarom

1 like

Door corona is dit bij mij nu al het geval :joy: ondertussen al 7 weken… En krijg jammer genoeg geen 100000 euro

Ik eet het liefst zowel ‘s middags als ‘s avonds warm haha

5 likes

Mijn favoriet is nog als ik met familie in het buitenland ben, dan eet ik s ochtends ook warm haha.

3 likes