Ik houd anderhalve meter afstand.
Omdat mensen me āde uilā noemen.
Jk.
Ik kan goed en ver nadenken en kan dat omzetten in passende woorden om bijvoorbeeld advies te geven.
Wat maakt iemand in jouw ogen wijs?
Ik heb tijdens mijn studie dus met niemand een klik gehad, iedereen was best wel op zichzelf en je had dan een soort kliek met iedereen die daar op kamers zat, waar je niet tussen kwam. Ben ook nooit met ze wezen stappen ofzo of na school iets gaan doen. Vind het nog steeds echt super jammer van mij studententijd. Gelukkig had ik in mān dorp gewoon mijn eigen vrienden nog.
Niet eens de vraag āwat is goed nadenken?ā.
Ik denk dat iedereen wel een beeld heeft bij ver nadenken? De diepte in kunnen met je gedachten als de situatie erom vraagt, komt vaak van pas.
Weet alleen niet of je dat überhaupt āver nadenkenā kan noemen. Miss is er een betere benaming.
Ben ook in bad geweest!
Bij een clothesswap!
Ik heb groepen vriendinnen maar geen vriendengroep als in een vaste groep vrienden. Ik heb meerdere groepen. Zelfde als @Lula maar ik heb daarom juist nee gestemd want ik heb niet ƩƩn grote groep.
Bij wijs denk ik echt aan Gandalf of een andere oude man met lange baard, ik zou iemand van onze leeftijd nooit wijs noemen.
Ik vind dat toch gepaard gaan met levenservaring en een soort rust ofzo. Maar misschien vat ik dit woord te serieus op?
Of mensen douchen in de avond?
Ik douche ook vaak zat in de middag, heb er geen vast tijdstip voor.
In het ānormale levenā s avonds zodat ik s ochtends langer in bed kan blijven liggen maar nu met corona ga ik vaak tussen de middag hardlopen dus dan daarna, rond 12.00
Kijk BzV bitch
Ahw GeeJee
Ik heb het ook gewoon 1 op 1 of bij een normale afspraak, maar dan ben ik achteraf bang dat ik het gesprek heb opgeƫist door teveel over mezelf te praten
Stel je bent weer 16 (of je bent nu 16), zou je dan kleding kopen bij een online winkel die www. Kleertjes . com heet?
- Jahoor!
- Nee!, klinkt echt kinderachtig
0 stemmers
Lol deze reclame speelde knetterhard op tv af 3 sec voordat ik deze poll las
Nee deze bestaat al,
Dan nog liever bij klerewijf.nl
Wat vind jij een leuker woord voor dresses verkleinwoord.
Ik vind jurk echt een kutwoord en kleedje tien keer leuker.
- jurkjes
- kleedjes
0 stemmers
Ik vind kleedje schattig klinken, maar mijn eerste associatie is toch echt een picknick-kleed.
Beide