Stel je persoonlijke vraag #15

Ik ken het hele aanbod in mijn woonplaats. Kijk letterlijk elke dag

8 likes

Hahaha geweldig. :heart: Ik weet sowieso wel zo’n beetje hoe alle huizen in mijn wijk er van binnen uitzien die te koop staan altijd. :joy:

1 like

Niet huilen Kruimel, tot ziens in Nangijala!

:sob::sob::heart:

7 likes

broers leeuwenhart

:drooling_face:

3 likes

In het openbaar kan ik heel goed niet aan mijn gezicht zitten, ben me daar dan ook heel bewust van, maar thuis zit ik gewoon lekker aan mijn gezicht hoor. Heb dan wel mijn handen gewassen dus hoop maar dat dat het goed maakt. :woman_shrugging:t4:

Wel bami orientaal. Gewone bami is echt een laffe hap

1 like

Twee tweepersoonsdekbedden zou ik willen!

8 likes

wow dus een bed van 2x160 of 2x180 cm breed? Dus 3,5 meter
wowwww haha zo vet

bedje van 1,40 bij 2,00 met een dekbed van 2,20 bij 2,40.
lekker knus, zou niet anders willen.
En dan is er ook nog plek voor nachtkastjes

2 likes

Wij hebben een boxspring met allebei een eigen onderstel en matras. Maar daarbovenop zit nog een vrij stevige topper, dus geen gleuf :blush: lekkerste bed ooit trouwens.

2 likes

Tuurlijk is misschien niet aan je gezicht zitten het moeilijkst omdat je dat schijnbaar onbewust zo veel doet, maar ik heb sociaal contacten aangeklikt. Ik spreek op wekelijkse basis veel met vriendinnen af en merk dat we deze dagen net zoals velen stilstaan bij die maatregelen en deze ook wel serieus nemen. En ik merk dus dat dat het meeste impact heeft op dit moment bij mij, daarom dus die aangeklikt.
Ach ja, FaceTime of whatsapp videobellen kun je ook met meerdere mensen doen. Het is dan maar even zo en geen ramp. Maar ik ben moeilijk alleen dus dit is wel wennen. En ik denk ook dat ik dat zo vaak doe omdat dat mijn afleiding is van bepaalde dingen waar ik me overdag mee bezig houd (op werkgebied haha).
Misschien een goed moment om te leren vaker alleen te zijn met mezelf.

1 like

Ik heb altijd al een 140 matras gehad, en ook met relaties vond ik dat nooit een probleem. Ik heb afgelopen december een nieuw matras en bed gekocht en gewoon weer 140 gekocht. Überhaupt nooit aan gedacht om een groter bed te nemen haha. Misschien was het slim geweest… Anderzijds heb ik er ook nooit behoefte aan gehad, dus ach.

Ik zou echt een heel breed bed willen. Slaap altijd heel lomp en breed en m’n vriend klaagt nu al zo vaak dat hij geen ruimte heeft :sweat_smile:

3 likes

Ik vind 140 zo kut met samen slapen. Ik ben me dan veel te bewust van de ander. Ik wil geen gedraai voelen of handen voeten wat dan ook. Een langer bed lijkt me wel handig alleen dan weer niet praktisch met beddengoed aanschaffen. Ik keek net hoe breed een twijfelaar is. Dat is maar 120 breed, ik sliep vaak met een vriendin in een twijfelaar echt zeker tot aan dat we 18 waren maar dat ging altijd prima. Terwijl dat echt smal is maar zij draaide iig niet zo irritant veel en ik ook niet echt.

2 likes

Wat voor bed had jij toen je nog op de basisschool zat? Ik was altijd een beetje jaloers op 2 vriendinnen die een twijfelaar hadden.

• Een 1persoonsbed
  • Een 2persoonsbed
  • Een twijfelaar
  • Anders?

0 stemmers

Ik ook! Dus een vriendje moest maar op de matras ernaast. Of ik legde 2 matrassen op de grond. Mn vader vond het al rampzalig genoeg dat er een jongen bij zn dochter sliep. Het liefst gooide hij hem in een andere slaapkamer maar gelukkig zei mn moeder dat ie ff normaal moest doen haha.

2 likes

Ik sliep als puber met m’n vriendjes altijd in een eenpersoonsbed. Ik snap nu echt niet meer hoe we dat in vredesnaam deden.

13 likes

Spelen jullie Bitlife?

• Ja
  • Soms
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

Stapelbed! En het was reuze gezellig haha.

3 likes

Oja wat stom dat ik dat vergeten ben. Ik vond het ook altijd geweldig als mensen een stapelbed hadden.

1 like