Stel je persoonlijke vraag #15

Haha ja, echt zo gezellig was het. Ik mocht bovenin en het voelde ook echt als mijn eigen plekje op de wereld.
En samen met mijn sibling gingen we uit hetzelfde boek voorlezen aan elkaar (ieder om de beurt één zin, nu denk ik achteraf… arghh hoe irritant is dat lezen man haha) en we maakten met z’n allen een soort giga barbie world met een boven en onder wereld en daardoor hebben we ooit een hele week bij mijn ouders op de kamer mogen slapen omdat we daardoor niet in onze eigen bedden konden (en we wilden het ook niet kapot maken en de volgende ochtend weer opnieuw starten met opbouwen). Héérlijk!

10 likes

Eenpersoons en dan ook nog smal, 80 cm. Heb daar later nog 1 of 1,5 jaar met m’n vriend in liggen slapen… Vond ik heel normaal toen. :stuck_out_tongue:

1 like

1 persoons bed met een twijfelaar dekbed! Slaapt echt heeeeerlijk, zo’n groot dekbed voor jezelf.

Welke maat is een twijfelaar dekbed dan? Mijn bed is 140 x 200 en mn dekbed 200 x 200

Ja. En je kan een matras nemen dat beter aansluit op je persoonlijke wensen.
Mijn vriend is 34cm langer en 30kg zwaarder dan ik, die moet eigenlijk een steviger matras dan voor mij geschikt is. Dat was onze beweegreden, maar je kan elkaar dus inderdaad ook niet meer uit bed stuiteren. Ik merk het nu niet eens meer als hij naar bed komt.

1 like

Ik ging er vanuit dat 200x200 een twijfelaardekbed was hahaha maar misschien is het wel gewoon tweepersoons dan.

Een matras van 70 cm. Zo smal! Maar alleen dat paste in die kamer. Het matras was van mijn oma geqeest en uit begin jaren 80. Geloof dat je daarna amper bedden van 70 cm kon kopen, 80 of 90 cm is gangbaarder. Hij was ook vrij kort maar lengte weet ik niet meer. Tot mijn 18e in geslapen, toen kreeg ik een matras van 80 cm en pas bij op kamers 140. Net als jij haat ik het met iemand erin te liggen. Dat je elkaar voelt en voelt draaien, nee afstand aub.

1 like

Hahahahaha 34cm LANGER
Hij is 2 meter :joy:

5 likes

Als supermarkten een groter en goedkoper vegetarisch assortiment zouden hebben, zou jij dan minder vlees eten?

• Ik eet al geen vlees
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je slim doet en alles in de gaten houdt, moet geld geen rol spelen. Maar ik woon wel in een buurt met alle grote ketens dus ik heb wel makkelijk praten

Ik vind het echt achterhaald om te zeggen dat vega producten (ik denk nu aan vleesvervangers) duur zijn. Er is nu zoooveeeel keuze en ook gewoon bij Aldi/Dirk e.d.
En er zijn ook heel vaak goede aanbiedingen waarbij je kunt inslaan

4 likes

Ik vind de meeste supermarkten een groot assortiment aan vegetarische producten hebben. Het is niet evenveel als vlees, maar ik heb eigenlijk ook niet de behoefte om van elk vleesproduct een vervanger te hebben. Bedoel, zit niet te wachten op vegetarische struisvogel ofzo.

1 like

Hoeveel rollen wc papier heb jij in huis

• 1-2, living on the edge
  • 2-4, zelfde als altijd
  • 2-4, maar ga wel bijhalen
  • 4-8, zelfde als altijd
  • 4-8, toch maar een pak extra meegenomen
  • 4-8, maar ga nog bij halen
  • 9-12, ik ben altijd goed voorbereid
  • 9-12, speciaal ingeslagen
  • 9-12, maar ga meer halen
  • 13+, mij kan niets gebeuren

0 stemmers

Maar heb altijd 1 24-pak in huis, niet alleen nu :grin:

13 likes

oh… met zulke aantallen heb ik geen rekening gehouden haha

edit: hmm, als veel mensen standaard meer dan 13 in huis hebben moet ik een nieuwe poll maken.

Oke, hoeveel MEER wc papier dan normaal heb je nu in huis:

• Niks meer
  • 1 keer m’n normale voorraad
  • 2 keer m’n normale voorraad
  • 3 keer m’n normale voorraad
  • 4 keer m’n normale voorraad

0 stemmers

Ik koop dus ook altijd grote verpakkingen in de aanbieding. Laatste x was dat een 20 pak en daar zijn er nu volgens mij nog 17 van over.

Het jaarsalaris van Mark Rutte is €170.910 inclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering (bron: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/beloningen-bestuurders/salaris-minister-staatssecretaris-en-bestuurders-provincies-en-gemeenten)

Is dit meer, minder of ongeveer gelijk aan wat je had verwacht?

• Meer
  • Minder
  • Ongeveer wat ik had verwacht
  • Ik wist al hoeveel een minister president jaarlijks verdient

0 stemmers

Ik vind het eigenlijk best weinig eigenlijk voor de enorme verantwoordelijkheid die hij heeft en volgens mij is hij in deze crisis bijna 24/7 wakker en bezig

6 likes

Dit lijkt me dus zo chill. Scheelt ook een schrale reet als je vaker op een dag moet kakken (that’s me)

1 like

Ik wist al hoeveel het was (Balkenende-norm was toen een heel ding toch), maar ik vind het ook niet heel veel als je kijkt naar wat mensen in de commerciële wereld verdienen. Zoals partners bij een groot kantoor of de directie van een bank.

Ben 't eens met je blur, voor dit bedrag zou ik die verantwoordelijkheid niet willen hebben.

4 likes