Ik heb net wel even met de buurvrouw staan kletsen over de heg heen (lekker burgerlijk) en verder wandel ik in de polder met mijn zoontje. Op visite gaan bij mensen of afspreken doe ik niet.
oops ik had iets aangepast(hoofdletters en een typfout en nu zijn de antwoorden van 1 of 2 personen weg.
Wel met wat mitsen en maren: praatje op straat alleen kort en als je verder niemand in de weg staat en voldoende afstand hebt, speeltuin alleen als het er heel rustig is, bij iemand in de auto alleen als dit mijn vriend is met wie ik samenwoon.
Dit wilde ik ook zeggen. En praatje buren (mijn enige andere antwoord) met genoeg ruimte, bijv vanaf ieders eigen domein 
Ik denk dat deze poll een vertekend beeld geeft, omdat er geen optie is âgeen van allenâ. Dus nu zijn de percentages heel hoog waardoor het lijkt alsof het hele forum die dingen massaal wel nog doet
Kom ik ook achter indd, nu geeft het alleen een vergelijking welke meer kan dan een ander
Een poging om dit iets inzichtelijker te krijgen:
Heb jij gestemd hierboven of vind jij geen van deze opties een goed idee?
- Ja, heb gestemd op een van de opties
- Nee, ik vind niet dat een van de bovenstaande opties kunnen, en of doe deze niet.
0 stemmers
Snap ik indd, maar dat telt/bedoel ik in dit geval dan niet, als je met iemand samenwoont kun je niet onder elkaar uit 
ja wat is kunnen
ik heb de mogelijkheid om het gewoon allemaal niet te doen, daarom doe ik het ook niet, dat is het vooral.
wandelen met mijn vriend, want thuis zitten we ook binnen 2m van elkaar.
praatje maken met de buurman als er 2m tussen zit.
Ik heb niet gestemd, omdat het er voor mij aan ligt hoe druk het is in de speeltuin bv.
Voor zover jij nu weet, kom je in de financiele ellende komende weken?
- Ja
- Een beetje
- Nee
- Echt geen idee
0 stemmers
Ik vind dit best een bijzondere uitslag. Wat begrijpen mensen niet aan âblijf thuisâ?
Naar de speeltuin kan, maar ik zou wel eerst even kijken of er kinderen spelen. Heb hier behoorlijk wat lege speeltuinen in de buurt. Vandaar
Ja maar echt? Ook echt met buurtbewoners op straat een praatje maken? Ehhh.
Wat vinden jullie van de volgende combinaties?
Sinaasappel en chocolade
- Hemels
- gadver
0 stemmers
Chocolade en rozijnen
- Hemels
- Gadver
0 stemmers
Chocolade en munt
- Hemels
- Gadver
0 stemmers
Chocolade en pindakaas
- Hemels
- Gadver
0 stemmers
Chocolade en karamel met zeezout
- Hemels
- Gadver
0 stemmers
Wat heeft dat met een kolenkachel te maken dan?
Samenwonende koppels zijn sowieso al fucked als 1 vd 2 het krijgt omdat ze zoveel dingen delen, toilet, bed, keuken, servies, etc. Dat het bijna onvermijdelijk is dat ze elkaar besmetten. Dus neuken kan er dan ook nog wel bij.
Dan had je je hele huis vol roet en stof, zodra die kachel uit kon in de lente was je dan wel ff aan het stoffen en schrobben voor alles schoon was.
Is dit weer de maandelijkse chococombi poll? 
Vind het wel leuk hoor!
Hahaha oeps, had hem zelf nog niet voorbij zien komen