Stel je persoonlijke vraag #15

Ik lees dit als: neem jij je voor om dit te gaan doen?
Waarschijnlijk ga ik het niet doen maar ben het wel van plan :thumbsup:

24 likes

Ik snap dat hele grote voorjaarsschoonmaak sowieso niet. Als je nu nog een kolenkachel zou hebben maar volgens mij heeft niemand dat meer.

2 likes

Nog iets anders, we hebben een extra slaapkamer die ondertussen erg rommelig is geworden. Die ga ik opruimen.

1 like

Ik doe normaal gesproken ook geen voorjaarsschoonmaak, maar vond het nu wel een nuttige tijdsbesteding :blush:

nou ik moet toch een keer schoonmaken

Ja sowieso, maar dat maakt het toch nog geen grote voorjaarsschoonmaak :sweat_smile: . Tenminte niet wat ik me er bij voorstel, drie dagen uittrekken om alles te wassen en schoonmaken

Maar met die nepwinter van ons kan ik me echt geen huishoudelijke klussen bedenken die niet uitvoerbaar waren.

*uitgevoerd zijn. ik heb de hele winter niks gedaan, ik moet dus gewoon een x schoonmaken

5 likes

Als er een lock down komt en er wordt bepaald dat m’n vriend z’n werk dichtgaat (voedselketen maar niet regulier) dan gaat er echt een gigantische schoonmaak plaatsvinden hier. Zou me eigenlijk wel mooi uitkomen!

1 like

Ben heel benieuwd wat mensen blijven doen, ben ook telkens in dubio wat ik zelf wel of niet goed vind ‘voelen’.

Gaan jullie de volgende activiteiten nog doen of vinden jullie het nog ‘kunnen’? met gepaste afstand van 1 meter bijvoorbeeld zonder een specifieke reden dus gewoon voor de gezelligheid/afleiding ofzo.

• Op bezoek bij een familielid die gezond is, (op de bank wat kletsen, zonder goede reden)
    • Een wandelingetje maken met een familielid, vriend, collega etc.
    • Met buurtbewoners op straat een praatje maken
    • Naar een kledingwinkel
    • In de auto zitten met iemand, carpoolen of naar de bossen bijv.
    • Naar de speeltuin met je kinderen
    • Eten bij ouders/schoonouders
    • Eten bij vrienden (onder de 5 pers)
    • Eten bij vrienden (boven de 5 pers)

0 stemmers

Ik heb net wel even met de buurvrouw staan kletsen over de heg heen (lekker burgerlijk) en verder wandel ik in de polder met mijn zoontje. Op visite gaan bij mensen of afspreken doe ik niet.

1 like

oops ik had iets aangepast(hoofdletters en een typfout en nu zijn de antwoorden van 1 of 2 personen weg.

Wel met wat mitsen en maren: praatje op straat alleen kort en als je verder niemand in de weg staat en voldoende afstand hebt, speeltuin alleen als het er heel rustig is, bij iemand in de auto alleen als dit mijn vriend is met wie ik samenwoon.

4 likes

Dit wilde ik ook zeggen. En praatje buren (mijn enige andere antwoord) met genoeg ruimte, bijv vanaf ieders eigen domein :slight_smile:

1 like

Ik denk dat deze poll een vertekend beeld geeft, omdat er geen optie is “geen van allen”. Dus nu zijn de percentages heel hoog waardoor het lijkt alsof het hele forum die dingen massaal wel nog doet

2 likes

Kom ik ook achter indd, nu geeft het alleen een vergelijking welke meer kan dan een ander

Een poging om dit iets inzichtelijker te krijgen:
Heb jij gestemd hierboven of vind jij geen van deze opties een goed idee?

• Ja, heb gestemd op een van de opties
  • Nee, ik vind niet dat een van de bovenstaande opties kunnen, en of doe deze niet.

0 stemmers

Snap ik indd, maar dat telt/bedoel ik in dit geval dan niet, als je met iemand samenwoont kun je niet onder elkaar uit :wink:

ja wat is kunnen :woman_shrugging: ik heb de mogelijkheid om het gewoon allemaal niet te doen, daarom doe ik het ook niet, dat is het vooral.

3 likes

wandelen met mijn vriend, want thuis zitten we ook binnen 2m van elkaar.

praatje maken met de buurman als er 2m tussen zit.

Ik heb niet gestemd, omdat het er voor mij aan ligt hoe druk het is in de speeltuin bv.

Voor zover jij nu weet, kom je in de financiele ellende komende weken?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee
  • Echt geen idee

0 stemmers