Samenwonende koppels zijn sowieso al fucked als 1 vd 2 het krijgt omdat ze zoveel dingen delen, toilet, bed, keuken, servies, etc. Dat het bijna onvermijdelijk is dat ze elkaar besmetten. Dus neuken kan er dan ook nog wel bij.
Dan had je je hele huis vol roet en stof, zodra die kachel uit kon in de lente was je dan wel ff aan het stoffen en schrobben voor alles schoon was.
Is dit weer de maandelijkse chococombi poll? 
Vind het wel leuk hoor!
Hahaha oeps, had hem zelf nog niet voorbij zien komen 
Eerder vierdaagse 
Het virus heeft een diepe angst van mij aangewakkerd… “dood gaan”
Ben jij bang om dood te gaan?
- Ja heel erg
- Een beetje
- Nee
0 stemmers
Wat denk jij dat er is na de dood:
- Niks
- Een hemel en een hel
- Een hele mooie plek met geliefden
- Een hele nare plek
- Je gaat terug naar “huis”
- Iets anders …
0 stemmers
Iets anders, geen idee namelijk. We zullen het toch nooit weten. Iets met de gigantische kringloop van het universum.
Bedoel je met die eerste vraag of ik bang ben om op korte termijn te zullen sterven, of meer algemeen dat het sterven/dood zijn iets angstigs is wanneer het ook komt?
ik ben niet bang om dood te gaan mbt Corona. Maar wel bang dat het mijn vader te pakken krijgt. Hij valt in alle risicogroepen: 70+, astma, diabetes, zwak hart en herstellend kankerpatient. En mijn moeder gaat gewoon nog naar haar werk waar ze in contact komt met klanten, want het is haar eigen bedrijf. Dus dat geeft ze ook niet zomaar op.
Ik probeer met mijn (relatief klein) bedrijfje een beetje inzichtelijk te krijgen wat ik kan verwachten de komende gekke periode. Zodat ik hierop kan anticiperen
Verwacht jij dat je meer minder of hetzelfde online zult shoppen de komende tijd ? (kleding, accessoires, bikini’s etc).
- Meer
- Minder
- Hetzelfde als normaal
- Weet niet
0 stemmers
Met eventueel een toelichting zou mij heel erg helpen, thanks!
Ik werk parttime op een kantoor (als zzp’er) en parttime in de horeca. Kantoorwerk gaat door, horeca heb ik op dit moment nog een 0-uren contract dus die inkomsten vallen weg. Ik zou daar per april naar een vast contract gaan maar ik weet niet zeker of dat doorgaat nu, dus voorlopig doe ik even rustig aan. Ik heb genoeg spaargeld om een paar maanden van te leven maar ga nu geen onnodige aankopen doen.
Sommige bedrijven komen je pakketje thuis ophalen, dat is wel een voordeel
Dat is natuurlijk zo, niet aan gedacht!
Wat ik fijn vind is dat de meeste klanten wel begrip hebben voor een wat langere levertijd door al wat er speelt. Iedereen lijkt wat aardiger te zijn voor elkaar (soms krijg ik echt heel onaardige mails van klanten).
Meer, want ik zou minder snel zelf naar een (drukke) winkel gaan om iets te halen wat ik nodig heb. Maar dat is alleen als ik iets nodig heb, ik zou niet meer gaan kopen dan normaal.
Hoe kun je nou niet van ABBA houden
voor alle thuiswerkers:
wat heb jij nu aan?
- normale kleding
- een pyjama (zo’n matchende set)
- een joggingbroek en/of slobberpak
0 stemmers
Er zijn zoveel ABBA-haters op deze wereld, je hebt echt geen idee!
Ik heb een ABBA-button op een spijkerjasje zitten en als ik dat jasje aanheb krijg ik er altijd reacties op. En de meeste mensen zeggen dan dat ze niet echt iets met ABBA hebben. Of ze vragen ‘Is dat serieus bedoeld?’ 
Ik vind die met al die kleuren wel erg leuk!
Ik hoop minder, omdat ik niet echt spullen nodig heb en dit een goed moment is om te sparen (en van de zomer veel te spenderen). Alleen spullen van The Ordinary moet ik bestellen
@midheavenmoon Bij ABBA denk ik aan de vreselijke Mamma Mia film. Mijn god wat een drama! Ok, soms is het wel leuk om de muziek te luisteren, maar er een beetje van houden? Nah.
@Jumpsuit Die bovenste vind ik persoonlijk een beetje saai. Die andere twee zijn lekker fleurig!