Stel je persoonlijke vraag #15

Ik vind dit best een bijzondere uitslag. Wat begrijpen mensen niet aan ‘blijf thuis’?

6 likes

Naar de speeltuin kan, maar ik zou wel eerst even kijken of er kinderen spelen. Heb hier behoorlijk wat lege speeltuinen in de buurt. Vandaar

1 like

Ja maar echt? Ook echt met buurtbewoners op straat een praatje maken? Ehhh.

1 like

Wat vinden jullie van de volgende combinaties?

Sinaasappel en chocolade

• Hemels
  • gadver

0 stemmers

Chocolade en rozijnen

• Hemels
  • Gadver

0 stemmers

Chocolade en munt

• Hemels
  • Gadver

0 stemmers

Chocolade en pindakaas

• Hemels
  • Gadver

0 stemmers

Chocolade en karamel met zeezout

• Hemels
  • Gadver

0 stemmers

Wat heeft dat met een kolenkachel te maken dan?

Samenwonende koppels zijn sowieso al fucked als 1 vd 2 het krijgt omdat ze zoveel dingen delen, toilet, bed, keuken, servies, etc. Dat het bijna onvermijdelijk is dat ze elkaar besmetten. Dus neuken kan er dan ook nog wel bij.

18 likes

Dan had je je hele huis vol roet en stof, zodra die kachel uit kon in de lente was je dan wel ff aan het stoffen en schrobben voor alles schoon was.

1 like

5x hemels.

Wat vind je van de combinatie drop en chocola?

• Hemels
  • Gadver

0 stemmers

2 likes

Is dit weer de maandelijkse chococombi poll? :sweat_smile:
Vind het wel leuk hoor!

3 likes

Hahaha oeps, had hem zelf nog niet voorbij zien komen :joy:

Eerder vierdaagse :stuck_out_tongue:

1 like

Het virus heeft een diepe angst van mij aangewakkerd… “dood gaan”

Ben jij bang om dood te gaan?

• Ja heel erg
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

Wat denk jij dat er is na de dood:

• Niks
  • Een hemel en een hel
  • Een hele mooie plek met geliefden
  • Een hele nare plek
  • Je gaat terug naar “huis”
  • Iets anders …

0 stemmers

Iets anders, geen idee namelijk. We zullen het toch nooit weten. Iets met de gigantische kringloop van het universum.

1 like

Bedoel je met die eerste vraag of ik bang ben om op korte termijn te zullen sterven, of meer algemeen dat het sterven/dood zijn iets angstigs is wanneer het ook komt?

ik ben niet bang om dood te gaan mbt Corona. Maar wel bang dat het mijn vader te pakken krijgt. Hij valt in alle risicogroepen: 70+, astma, diabetes, zwak hart en herstellend kankerpatient. En mijn moeder gaat gewoon nog naar haar werk waar ze in contact komt met klanten, want het is haar eigen bedrijf. Dus dat geeft ze ook niet zomaar op.

1 like

Ik probeer met mijn (relatief klein) bedrijfje een beetje inzichtelijk te krijgen wat ik kan verwachten de komende gekke periode. Zodat ik hierop kan anticiperen
Verwacht jij dat je meer minder of hetzelfde online zult shoppen de komende tijd ? (kleding, accessoires, bikini’s etc).

• Meer
  • Minder
  • Hetzelfde als normaal
  • Weet niet

0 stemmers

Met eventueel een toelichting zou mij heel erg helpen, thanks!

Ik werk parttime op een kantoor (als zzp’er) en parttime in de horeca. Kantoorwerk gaat door, horeca heb ik op dit moment nog een 0-uren contract dus die inkomsten vallen weg. Ik zou daar per april naar een vast contract gaan maar ik weet niet zeker of dat doorgaat nu, dus voorlopig doe ik even rustig aan. Ik heb genoeg spaargeld om een paar maanden van te leven maar ga nu geen onnodige aankopen doen.

1 like

Extra nadeel van nu kleding kopen (naast dus bij grote bedrijven alsnog (onnodige) drukte in de magazijnen) is dat als het niet past je ook weer de deur uit moet om het retour te brengen… En gezien je onnodig contact zoveel mogelijk moet voorkomen is dat niet zo handig nu.

3 likes

Sommige bedrijven komen je pakketje thuis ophalen, dat is wel een voordeel

1 like

Dat is natuurlijk zo, niet aan gedacht!

Wat ik fijn vind is dat de meeste klanten wel begrip hebben voor een wat langere levertijd door al wat er speelt. Iedereen lijkt wat aardiger te zijn voor elkaar (soms krijg ik echt heel onaardige mails van klanten).

1 like