Stel je persoonlijke vraag #15

Meer, want ik zou minder snel zelf naar een (drukke) winkel gaan om iets te halen wat ik nodig heb. Maar dat is alleen als ik iets nodig heb, ik zou niet meer gaan kopen dan normaal.

1 like

Hoe kun je nou niet van ABBA houden

22 likes

voor alle thuiswerkers:

wat heb jij nu aan?

• normale kleding
  • een pyjama (zo’n matchende set)
  • een joggingbroek en/of slobberpak

0 stemmers

Er zijn zoveel ABBA-haters op deze wereld, je hebt echt geen idee!

Ik heb een ABBA-button op een spijkerjasje zitten en als ik dat jasje aanheb krijg ik er altijd reacties op. En de meeste mensen zeggen dan dat ze niet echt iets met ABBA hebben. Of ze vragen ‘Is dat serieus bedoeld?’ :stuck_out_tongue:

5 likes

Welk kleurschema is het leukst?

• De bovenste
  • De middelste
  • De onderste

0 stemmers

Ik vind die met al die kleuren wel erg leuk!

Ik hoop minder, omdat ik niet echt spullen nodig heb en dit een goed moment is om te sparen (en van de zomer veel te spenderen). Alleen spullen van The Ordinary moet ik bestellen

@midheavenmoon Bij ABBA denk ik aan de vreselijke Mamma Mia film. Mijn god wat een drama! Ok, soms is het wel leuk om de muziek te luisteren, maar er een beetje van houden? Nah.

@Jumpsuit Die bovenste vind ik persoonlijk een beetje saai. Die andere twee zijn lekker fleurig! :blush:

Ik haat ABBA bijna net zo erg als ik André Hazes haat. Bloedende oren en jeukende handen als ik dat hoor zeg, echt instant agressie altijd.

1 like

Mijn sportlegging want wil zo gaan hardlopen. En daarboven nog een normale trui/vest (maar niet waar ik mee naar kantoor zou gaan, saai en verwassen en heel casual).

2 likes

Normale casual kleding, als ik naar kantoor zou gaan zou ik me netter kleden

1 like

Gewone top, maar wel legging of joggings broek.

Normaal maar dan wel sportlegging (vandaag voor het eerst, gisteren als slons)

Nav advies om te doen alsof je gewoon naar kantoor gaat zodat je in elk geval productief bezig kunt zijn, heb ik gewoon normale kleding aangetrokken.

5 likes

In mijn situatie geen van beiden want m’n vriend is gewoon buiten de deur aan het werk met extra lange zware dagen dus die is te moe om te ruziën of te ballen 's avonds haha.

Serieuze kanttekening, we zitten al een tijdje te praten over een eventuele baby maar nu mijn inkomen onzeker is (zzp) is dat helemaal van tafel.

Geen van beide? Gewoon bij elkaar blijven zonder baby

24 likes

Zowel een baby als uit elkaar? :rofl:

4 likes

@Flamoes zie je, je tip heeft wel iemand bereikt! (Nu dagen later, maar was niet nodig om je er stom over te voelen, vond het lief)

7 likes

Lief!

Voor notariskantoren komen er wat dat betreft denk ik gouden tijden. Meer overlijdens dan normaal, dus verklaringen van erfrecht. Meer scheidingen, dus akten van verdeling. Meer baby’s, dus meer testamenten.

5 likes

Ik denk juist dat er over 9 maanden een soort baby dip is? Het zijn nu juist onzekere tijden, zowel medisch als financieel gezien. Beetje hetzelfde als tijdens de tweede wereldoorlog. Die was natuurlijk nog heftiger, maar toen was er ook een dip en na de oorlog kwam de baby boom pas.

7 likes