Stel je persoonlijke vraag #15

Ik haat ABBA bijna net zo erg als ik André Hazes haat. Bloedende oren en jeukende handen als ik dat hoor zeg, echt instant agressie altijd.

1 like

Mijn sportlegging want wil zo gaan hardlopen. En daarboven nog een normale trui/vest (maar niet waar ik mee naar kantoor zou gaan, saai en verwassen en heel casual).

2 likes

Normale casual kleding, als ik naar kantoor zou gaan zou ik me netter kleden

1 like

Gewone top, maar wel legging of joggings broek.

Normaal maar dan wel sportlegging (vandaag voor het eerst, gisteren als slons)

Nav advies om te doen alsof je gewoon naar kantoor gaat zodat je in elk geval productief bezig kunt zijn, heb ik gewoon normale kleding aangetrokken.

5 likes

In mijn situatie geen van beiden want m’n vriend is gewoon buiten de deur aan het werk met extra lange zware dagen dus die is te moe om te ruziën of te ballen 's avonds haha.

Serieuze kanttekening, we zitten al een tijdje te praten over een eventuele baby maar nu mijn inkomen onzeker is (zzp) is dat helemaal van tafel.

Geen van beide? Gewoon bij elkaar blijven zonder baby

24 likes

Zowel een baby als uit elkaar? :rofl:

4 likes

@Flamoes zie je, je tip heeft wel iemand bereikt! (Nu dagen later, maar was niet nodig om je er stom over te voelen, vond het lief)

7 likes

Lief!

Voor notariskantoren komen er wat dat betreft denk ik gouden tijden. Meer overlijdens dan normaal, dus verklaringen van erfrecht. Meer scheidingen, dus akten van verdeling. Meer baby’s, dus meer testamenten.

5 likes

Ik denk juist dat er over 9 maanden een soort baby dip is? Het zijn nu juist onzekere tijden, zowel medisch als financieel gezien. Beetje hetzelfde als tijdens de tweede wereldoorlog. Die was natuurlijk nog heftiger, maar toen was er ook een dip en na de oorlog kwam de baby boom pas.

7 likes

Ga jij straks om 20.00 uur 3 minuten klappen voor (zorg)medewerkers?

• Ja
  • Nee
  • Waar heb je het over?

0 stemmers

1 like

Klappen voelt een beetje stommig want niemand gaat dat horen. Maar ik stuur wel een berichtje naar mensen die ik ken :clap:

3 likes

Het zou fijner zijn als werkgevers of van mijn part restaurants warme maaltijden regelen :sweat_smile:

1 like

Op het gebied van kleding etc verwacht ik minder aankopen te doen.Ik denk dat ik vooral meer boeken en spulletjes om me me creatief bezig te houden zal kopen.Maar wellicht gaan mensen nu wel een grote schoonmaak/opruiming doen en als het allemaal weer wat rustiger is dat ze dan weer meer aankopen gaan doen?

1 like

Hou jij van rauwe ui?

• Nee gadverdamme
  • Neutraal
  • Ja, lekker

0 stemmers

Ik heb ergens juist helemaal geen behoefte aan seks, baby’s of dat soort dingen in deze stressvolle onprettige periode. Het zet mij alleen maar aan het denken; wil ik wel een kind laten opgroeien in deze wereld? etc. Het is ook allemaal zo onzeker momenteel. Kan me dan niet zo goed voorstellen dat men daar juist op zo’n soort moment voor kiest. Maar niet iedereen denkt t zelfde natuurlijk.

5 likes

EK voetbal is afgelast dit jaar. Denk jij dat de grote festivals (a’la Pinkpop wat midden juni al is) gewoon doorgaan?

• Ja deze gaan door
  • Nee gaan ook afgelast worden

0 stemmers