Stel je persoonlijke vraag #15

Ga jij straks om 20.00 uur 3 minuten klappen voor (zorg)medewerkers?

• Ja
  • Nee
  • Waar heb je het over?

0 stemmers

1 like

Klappen voelt een beetje stommig want niemand gaat dat horen. Maar ik stuur wel een berichtje naar mensen die ik ken :clap:

3 likes

Het zou fijner zijn als werkgevers of van mijn part restaurants warme maaltijden regelen :sweat_smile:

1 like

Op het gebied van kleding etc verwacht ik minder aankopen te doen.Ik denk dat ik vooral meer boeken en spulletjes om me me creatief bezig te houden zal kopen.Maar wellicht gaan mensen nu wel een grote schoonmaak/opruiming doen en als het allemaal weer wat rustiger is dat ze dan weer meer aankopen gaan doen?

1 like

Hou jij van rauwe ui?

• Nee gadverdamme
  • Neutraal
  • Ja, lekker

0 stemmers

Ik heb ergens juist helemaal geen behoefte aan seks, baby’s of dat soort dingen in deze stressvolle onprettige periode. Het zet mij alleen maar aan het denken; wil ik wel een kind laten opgroeien in deze wereld? etc. Het is ook allemaal zo onzeker momenteel. Kan me dan niet zo goed voorstellen dat men daar juist op zo’n soort moment voor kiest. Maar niet iedereen denkt t zelfde natuurlijk.

5 likes

EK voetbal is afgelast dit jaar. Denk jij dat de grote festivals (a’la Pinkpop wat midden juni al is) gewoon doorgaan?

• Ja deze gaan door
  • Nee gaan ook afgelast worden

0 stemmers

Ik ga afhalen bij zaken die dat normaal niet aanbieden. Heb er tot nu toe 2 uitgekozen die ik sowieso echte aanwinsten vind en die ik graag zie blijven

1 like

NS

De was!

Hoevaak?

• minder dan 1 x per maand
  • 1 x per maand
  • 2 x per maand
  • 3 x per maand
  • elke week
  • 2 x per week
  • 3 x per week
  • vaker dan 3 x per week

0 stemmers

Waar?

• thuis
  • ouders
  • wasserette
  • anders

0 stemmers

Hoe?

• Poeder
  • Vloeistof
  • Pod (noem je dat zo’n gewoon een bolletje met spul wat dan oplost, van te voren afgemeten)

0 stemmers

Wat?

• Kleren
  • Beddegoed
  • Gordijnen
  • Douchegordijnen
  • Vloerkleden
  • Schoenen
  • Tassen
  • Knuffels
  • M’n portemonee

0 stemmers

Zowel pods als poeder als vloeistof, maar de laatste gebruik ik het meest.
Knuffels zijn van mijn dochter, zij sabbelt op een beertje (waarvan er 7 exemplaren zijn, maar dat weet ze niet) en elke dag krijgt ze een nieuwe, anders krijgt de beer een stinkneus. :joy:

17 likes

In een bericht die ik doorgestuurd kreeg stond woensdag :woman_shrugging:t3:

Ik snap echt niet waarom want ik ben verder totaal geen huishoudkoningin ofzo, maar ik word helemaal enthousiast van vragen over de was!!! (Was al enthousiast bezig met een epistel over mijn wasgewoontes aanhakend op de “vloeibaar of poeder”-vraag, ik houd me in.)

3 likes

Ik doe maar? 1 keer per week de was en dan alles in 1 keer achter elkaar en meestal op zondag. Ik vind de was doen echt leuk :joy:. Het enige nadeel is dat mn dekbedovertrekken zwaar kreukelig de droger uitkomen maar no way dat ik dat ga strijken.

1 like

Te ongemakkelijk en akward “leuk doen” denk ik :joy:

3 likes

Dan zou jij absoluut een succes worden in de YouTubertopics hier

6 likes

@GEEZ Interessant beroep oh jazeker!

4 likes

Dat weten we van heel veel vloggers maar dat houdt hen ook niet tegen :woman_shrugging:

5 likes

Even vanuitgaande dat je je werk even goed thuis zou kunnen doen als op kantoor:

Nu ik thuis werk, werk ik…

• Evenveel uren als op kantoor en even productief
  • Minder uren dan ik op kantoor zou doen
  • Meer uren dan ik op kantoor zou doen
  • Evenveel uren maar minder productief (snel afgeleid, etc.)
  • Evenveel uren als op kantoor, maar productiever

0 stemmers

Ik kan mijn werk nauwelijks thuis uitvoeren, ben wel bereikbaar maar kan niet zoveel doen