Stel je persoonlijke vraag #15

Ik heb verlofuren opgenomen om de dagen draaglijk te houden. 9 uur op een dag in isolement is too much, nekt mijn productiviteit ook royaaaal

Ik heb standaard chocoladevlekken op mijn kussen.
En toch vergeet ik telkens weer wat voor vreetfestijnen zich de vorige nacht hebben afgespeeld en lig ik me ‘s ochtends geschrokken af te vragen wat me nou weer overkomen is.

5 likes

:raising_hand_woman::raising_hand_woman:

giphy-3
Heb pas ook weer alle seizoenen Seinfeld gekeken, er zit zoveels geniaals in gewoon. Wil wel weer opnieuw beginnen eigenlijk.

3 likes

Ik vind bij HIMYM helemaal leuk niet passend want ik vind het ‘wel oké’, maar afschuwelijk dekte ook weer niet de lading :woman_shrugging:

13 likes

Voor al m’n chat sgatjuhs, Kramer mag in de top 3.

3 likes

Elaine :heart:afbeelding

3 likes

je wel eens een orgasme gefaket? Anoniem.

• Ja, ik doe dit (vrijwel) altijd
  • Ja, ik doe dit regelmatig
  • Ja, ik doe dit soms
  • Ja, ik doe dit zelden
  • Ja, ik heb het in het verleden regelmatig gedaan maar nu niet meer
  • Ja, ik heb het een enkele keer gedaan maar nu niet meer
  • Nee, nog nooit gedaan
  • Nee, ik heb nog nooit seks gehad

0 stemmers

Brokko :sob:

14 likes

Je kan zo’n draagbaar dingetje kopen voor 20 eu ofzo die je met usb kan aansluiten. Heb ik ook, werkt prima

Yes wat fijn om te horen in deze duistere tijden :sparkles:

1 like

Als iemand how I met your mother leuk vindt, echt onbegrijpelijk. Seinfield heb ik amper gekeken maar ik vond dat wel ok volgens mij.

3 likes

Vind je het vervelend (en/of raar) wanneer je je schoenen uit moet doen bij iemand thuis?

• Ja
  • Nee boeit me niks

0 stemmers

Oh en een bonusvraag… Als je het weet van te voren neem je dan pantoffels mee?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Als iemand dat vraagt, doe ik uiteraard m’n schoenen uit. Maar vind het vooral vervelend omdat ik heel snel koude voeten krijg.

2 likes

Pantoffels mee als je ergens komt en het weet van te voren? zie mijn bonusvraag ook haha. Mijn vrienden nemen regelmatig pantoffels mee als ze komen chillen.

Jaa als ik het van te voren weet zou ik mijn pantoffels of extra sokken meenemen. Maar ken eigenlijk niemand die vraagt om schoenen uit te doen haha

Ja ik ben ook de enige zeikerd binnen mijn vriendengroep hoor. :see_no_evil: Heb te lang in een vies huis gewoond met mensen denk ik waardoor ik het gewoon altijd schoon wil houden nu haha.

Ik heb het eerder andersom. Ik sta al half mijn schoenen uit te trekken als iemand zegt: ‘Nee hoeft niet hoor!’ en dat vind ik eerder raar. Al is dat mss een onpopulaire mening in Nederland. Bij een feestje snap ik het nog, maar bij gewoon regulier denk ik huh?

20 likes

Als ik vroeger naar me slaapkamer wou rennen met schoenen omdat ik iets was vergeten.

13 likes

Wie ben jij tijdens deze Corona Crisis?

• Sleeps a lot
  • Restless
  • Cleaning a lot
  • Feels out-of-body
  • Doing hobbies
  • No change

0 stemmers