Stel je persoonlijke vraag #15

Als iemand dat vraagt, doe ik uiteraard m’n schoenen uit. Maar vind het vooral vervelend omdat ik heel snel koude voeten krijg.

2 likes

Pantoffels mee als je ergens komt en het weet van te voren? zie mijn bonusvraag ook haha. Mijn vrienden nemen regelmatig pantoffels mee als ze komen chillen.

Jaa als ik het van te voren weet zou ik mijn pantoffels of extra sokken meenemen. Maar ken eigenlijk niemand die vraagt om schoenen uit te doen haha

Ja ik ben ook de enige zeikerd binnen mijn vriendengroep hoor. :see_no_evil: Heb te lang in een vies huis gewoond met mensen denk ik waardoor ik het gewoon altijd schoon wil houden nu haha.

Ik heb het eerder andersom. Ik sta al half mijn schoenen uit te trekken als iemand zegt: ‘Nee hoeft niet hoor!’ en dat vind ik eerder raar. Al is dat mss een onpopulaire mening in Nederland. Bij een feestje snap ik het nog, maar bij gewoon regulier denk ik huh?

20 likes

Als ik vroeger naar me slaapkamer wou rennen met schoenen omdat ik iets was vergeten.

13 likes

Wie ben jij tijdens deze Corona Crisis?

• Sleeps a lot
  • Restless
  • Cleaning a lot
  • Feels out-of-body
  • Doing hobbies
  • No change

0 stemmers

Ik doe het vrij regelmatig omdat ik regelmatig met een nieuw persoon slaap. Ze proberen mij dan altijd te laten komen maar dat lukt me echt niet een 1e keer met een nieuw persoon. In het verleden sprak ik dit uit maar mannen leken dit als een soort challenge te zien zo van ‘ik ga de man zijn met de geweldige skills die jou nu binnen 5min spuitend klaar gaat laten komen!!!’ en dan zat ik een half uur lang verwikkeld in een teleurstellende vingersessie. Dus nu fake ik gewoon even, dan ben ik er vanaf :woman_shrugging:t2: En als ik dan langer met dezelfde persoon blijf komt het vaak vanzelf goed

13 likes

Welk sterrenbeeld heb jij?

• Ram 21 maart – april
  • Stier 20 april – 20 mei
  • Tweelingen 21 mei – 20 juni
  • Kreeft 21 juni – 22 juli
  • Leeuw 23 juli – 22 augustus
  • Maagd 23 augustus – 22 september
  • Weegschaal 23 september – 22 oktober
  • Schorpioen 23 oktober – 21 november
  • Boogschutter 22 november – 21 december
  • Steenbok 22 december – 19 januari
  • Waterman 20 januari – 18 februari
  • Vissen 19 februari – 20 maart

0 stemmers

Komt de beschrijving van jou sterrenbeeld overeen met jou karakter vind je?

• Grotendeels wel
  • Grotendeels niet
  • Weet ik niet

0 stemmers

Sinds ik hier geleerd heb dat ik een slangendrager ben ontken ik mn boogschutterheid :sweat_smile:

3 likes

Ik ben afwisselend tweeling met kreeft.

Beetje laat maar ondank mijn relatief flinke open-mindedness over zo ongeveer alles, kan ik het niet hebben als een besteklade niet ‘vork-lepel-mes’ is. Heb het vroeger regelmatig zelfs op kantoor of bijbaantjes doorgedrukt…

4 likes

Ik ben Leeuw maar herken me er totaal niet in. Wel ben ik veel te laat geboren… Met het sterrenbeeld Kreeft (dat ik anders zou zijn) identificeer ik me veel meer, maar ik heb geen idee of dat iets uitmaakt.

Edit: als ik op die link van @Ferngully kijk ben ik inderdaad een kreeft.

Een vriendin van mij neemt overal haar pantoffels naar toe. Ik vind het altijd zo gezellig en huiselijk als ze hier op de bank zit met haar pantoffels aan.

Edit: gasten mogen hun schoenen gewoon aanhouden bij ons.

5 likes

Dit heb ik ook, met precies dezelfde sterrenbeelden. Ik herken mezelf in beide sterrenbeelden deels wel.

Ik as zaterdag:

61 likes

Ik ook (volgende week Zaterdag)

1 like

Ik afgelopen zondag :joy:

1 like

Ik heb dankzij jou Your Pattern en vind het zo leuk om notificaties te krijgen😬 Ik kan me in alles vinden, maar volgens die site ben ik niet meer het sterrenbeeld dat ik dacht te zijn haha. Ik herken het ook wel dat ik me er soms in kan verliezen, goed van je dat je dat los gelaten hebt!

2 likes

Ik kan dus echt heel enthousiast worden als ik hoor dat zulke dingen zo overeenkomen hahaha.
En die fases kijk ik niet zoveel naar. Ik vind die notificaties wel motiverend, zijn altijd positief haha.

1 like