Stel je persoonlijke vraag #15

Ik zou denk ik niet onder mijn eigen naam dan mijzelf komen verdedigen maar wel als ‘fan’ haha. Als ik een echt goed tegenargument weet.

1 like

Dotty, Betty 2.0

3 likes

Haha precies!

ik herken mezelf meer in m’n ascendant dan in m’n sterrenbeeld haha

ik zou er wel voor zorgen dat ik eerst infiltreer, op zo’n forum…

2 likes
  • John Snow
  • Jon Snow

0 stemmers

1 like

Bij ons was de wc aan de andere kant van het huis dan waar schoenen stonden/we eruit gingen. Dan had je dus al je schoenen aan en moest je pissen; konden die schoenen weer uit. “Schoenen uit!” Dan ging ik hinkelend op één voet :sweat_smile:
Wij hadden wel een kwetsbare houten vloer waar je alles op zag (heel handig met kinderen…) dus snap het wel.
In de winter doe ik eigenlijk sneller mijn schoenen zelf uit en neem dan pantoffels mee. Of als ik lang blijf/op de bank ga chillen.

Ik doe in mijn eigen huis wel mijn schoenen uit als ik langer dan een half uur thuis blijf, maar het idee is inderdaad best vies. Lekker van alles naar binnen lopen en dan loop je daarover ook met je sokken die ik ook draag in bed.

1 like

Ik dacht aan jou vanmiddag en of je Saint Jhn leuk vindt.

Reflex en Trap zijn m’n lievelings!

Dit is echt 8 jaar terug dat ik dat voor het laatst heb gespeeld :o

1 like

Ik wist het ook niet, moest hardop lachen :sweat_smile:

5 likes

Dan is dit feitje ook nog wel grappig

Kit’s (Jon Snow in Game of Thrones) distant ancestor—his great, great, great-plus grandfather John Harington—was both a royal poet and the inventor of the royal flush (toilet).

3 likes

John Snow kun je wel een beetje zien als de grondlegger van epidemiologie! Heel relevant op dit moment!!
Ik kende zelf Jon Snow niet, en mijn vriend kende John Snow niet. We hadden allebei zoiets van JIJ bent raar, nee JIJ bent raar! Dus dan een poll haha.

12 likes

Enige land waar ik de taal van spreek :sweat_smile:

chille snacks

Sephora en Ulta en cheesecake factory en wheat thins

2 likes

in Rusland is het virus schijnbaar nog niet. In Amerika ga je eraan als je corona krijgt en ook in China zou het me niet verbazen als je voor het grote goed wordt opgeofferd in de strijd tegen het virus. Laat mij maar ergens in een houten huisje in een Russisch woud deze crisis ontlopen.

8 likes

Wat bekend staat om zn eerlijke nieuwsgaring haha
Krijg er een beetje Noord Korea vibes van, zo van nee hoor hier hebben we ze niet

13 likes

Amerika, want vanuit daar kan ik denk ik het makkelijkst regelen om weer snel naar NL te komen.

1 like

Volgens de overheid :rofl: