Ik dacht aan jou vanmiddag en of je Saint Jhn leuk vindt.
Reflex en Trap zijn mān lievelings!
Dit is echt 8 jaar terug dat ik dat voor het laatst heb gespeeld :o
Ik wist het ook niet, moest hardop lachen 
Dan is dit feitje ook nog wel grappig
Kitās (Jon Snow in Game of Thrones) distant ancestorāhis great, great, great-plus grandfather John Haringtonāwas both a royal poet and the inventor of the royal flush (toilet).
John Snow kun je wel een beetje zien als de grondlegger van epidemiologie! Heel relevant op dit moment!!
Ik kende zelf Jon Snow niet, en mijn vriend kende John Snow niet. We hadden allebei zoiets van JIJ bent raar, nee JIJ bent raar! Dus dan een poll haha.
Enige land waar ik de taal van spreek 
chille snacks
Sephora en Ulta en cheesecake factory en wheat thins
in Rusland is het virus schijnbaar nog niet. In Amerika ga je eraan als je corona krijgt en ook in China zou het me niet verbazen als je voor het grote goed wordt opgeofferd in de strijd tegen het virus. Laat mij maar ergens in een houten huisje in een Russisch woud deze crisis ontlopen.
Wat bekend staat om zn eerlijke nieuwsgaring haha
Krijg er een beetje Noord Korea vibes van, zo van nee hoor hier hebben we ze niet
Amerika, want vanuit daar kan ik denk ik het makkelijkst regelen om weer snel naar NL te komen.
Volgens de overheid 
Hoe voel jij over de gezondheidsupdates van heel het forum en je moeder en je collega en de broer van de zus van je vriendin
- Ja interessant, keep em coming
- Neutraal
- Donāt care, hou het aub voor je
0 stemmers
Niet per se interessant maar ik wil wel graag weten dat iedereen nog oke is
Gezondheidszorg is op zich niet slecht in de VS maar het kost zonder zorgverzekering gewoon bakken met geld. En met een goede reisverzekering worden je zorgkosten toch ook vergoed, maakt niet uit waar je dan bent.
Dus dan het liefst Amerika maar dan omdat het het makkelijkste land is om de taal te spreken en de mensen zijn cultureel meer zoals Nederlanders dan Russen of Chinezen.
Als je corona hebt of iets anders ergs hoor ik het graag (als je een vriend of familielid bent dan) maar iedereen die bij elk verslikkingskuchje of nies of pijntje para wordt en graag met 50 man samen analyseert of dat nu wel of niet corona is ben ik wel ff klaar mee.
In Amerika omdat ik dan ergens in een dunbevolkt gebied in een log cabin kan gaan zitten chillen, lekker in bergen/bos kan wandelen en mensen kan verstaan als ik dan toch een boodschapje moet doen. Plus, dan heb ik meer familie in de buurt dan waar ik nu zit.
In Rusland of China kan je je natuurlijk ook afzonderen maar ik spreek 5 woorden Russisch en 1 woord Chinees.
In dit scenario heb ik trouwens een grote truck, een Trader Joeās binnen bereik en wel pijlsnel internet plus grote televisie in mān hutje zodat ik alles op Hulu, Prime etc kan kijken.
Dit weet ik alleen hierdoor