Hoe voel jij over de gezondheidsupdates van heel het forum en je moeder en je collega en de broer van de zus van je vriendin
- Ja interessant, keep em coming
- Neutraal
- Donāt care, hou het aub voor je
0 stemmers
Hoe voel jij over de gezondheidsupdates van heel het forum en je moeder en je collega en de broer van de zus van je vriendin
0 stemmers
Niet per se interessant maar ik wil wel graag weten dat iedereen nog oke is
Gezondheidszorg is op zich niet slecht in de VS maar het kost zonder zorgverzekering gewoon bakken met geld. En met een goede reisverzekering worden je zorgkosten toch ook vergoed, maakt niet uit waar je dan bent.
Dus dan het liefst Amerika maar dan omdat het het makkelijkste land is om de taal te spreken en de mensen zijn cultureel meer zoals Nederlanders dan Russen of Chinezen.
Als je corona hebt of iets anders ergs hoor ik het graag (als je een vriend of familielid bent dan) maar iedereen die bij elk verslikkingskuchje of nies of pijntje para wordt en graag met 50 man samen analyseert of dat nu wel of niet corona is ben ik wel ff klaar mee.
In Amerika omdat ik dan ergens in een dunbevolkt gebied in een log cabin kan gaan zitten chillen, lekker in bergen/bos kan wandelen en mensen kan verstaan als ik dan toch een boodschapje moet doen. Plus, dan heb ik meer familie in de buurt dan waar ik nu zit.
In Rusland of China kan je je natuurlijk ook afzonderen maar ik spreek 5 woorden Russisch en 1 woord Chinees.
In dit scenario heb ik trouwens een grote truck, een Trader Joeās binnen bereik en wel pijlsnel internet plus grote televisie in mān hutje zodat ik alles op Hulu, Prime etc kan kijken.
Dit weet ik alleen hierdoor
Ik dus ook.
Waarschijnlijk heb ik 0 rollen want als ik Buzzfeed moet geloven wordt dat het meest gehamsterd! Geen probleem, genoeg blaadjes in mān bos. Ik heb een groot geweer om lege blikjes van boomstronken te schieten, met dedicated ophanghaken in mān truck voor als ik onderweg naar TJās een hert aanrij en hem uit zān lijden moet verlossen.
Welk cijfer geef jij je leven op dit moment, tijdens de coronacrisis?
0 stemmers
En welk cijfer VOOR de crisis?
0 stemmers
Hebben jullie afspraken en evenementen die door corona (waarschijnlijk) niet doorgaan weggehaald uit/doorgekrast in je agenda?
0 stemmers
ik mis de optie: ik heb geen agenda
Ja en ik vind dit zo sad. Lunchafspraken, concert, vakantie. Dikke streep erdoor.
Door hoeveel activiteiten in je vrije tijd heb je al een āstreepā moeten zetten?
0 stemmers
Komt ook nog bij dat ik gescheurde knieband heb dus helemaal niks kan komende maanden
Op zich maar een of twee, maar ik was sinds een paar weken hiervoor al veel thuis (door andere omstandigeden) en wilde meer de deur uit gaan, dus wel dingen die ik wilde plannen en niet meer kunnen.
Nou ja, als er een moment is om rustig te herstellen is het nu toch? Er is toch niks te doen
0 stemmers
Als we met FF allemaal zaten opgesloten in dezelfde woonwijk en we zouden met zān allen een liedje moeten zingen in ruil voor toiletpapier (dat enorm schaars was). Welk nummer zouden we dan gaan zingen uit deze klassiekers?
0 stemmers