Stel je persoonlijke vraag #15

Sommige mensen hebben wel iets aan die verbinding, het delen van het mentale gedeelte. Als je dat in het echte leven niet (genoeg) kunt delen, dan ben ik blij met de mogelijkheid dat mensen hier online wel hun zorgen kwijt kunnen. En anderen zien weer dat ze niet de enige zijn met zorgen in deze situatie. Dus win win situatie.
Een deel van de “we” kan er dus wel wat mee.

5 likes

Ik ervaar geen dilemma, ik heb ook gestemd op die optie dat ik niets zou doen. Het is gewoon een persoonlijke afweging, en ik zou me alleen in uiterste gevallen met iemands persoonlijke leefsituatie bemoeien.

2 likes

Maar door dit te denken houdt het nooit op. Tuurlijk, er zijn geen concrete aanwijzingen voor huiselijk geweld. Maar elke dag de hele dag geschreeuw is niet normaal. Huiselijk geweld hoeft ook niet met slaan en schoppen te gebeuren, dat kan ook met woorden. Ik merk dat ik me hier vaker druk om maak op het forum maar je kan gewoon bellen met veilig thuis. Er komt dan echt niet direct een kinderbescherming of andere organisatie aan de deur. Het is gewoon goed om alert te zijn, want straks is er wél wat aan de hand.

15 likes

Ik vind altijd geschreeuw geen normale opvoeding, maar vind het ook niet daadwerkelijk meteen duiden op kindermishandeling. Dus ik zou me er ook niet mee bemoeien. Misschien wel zeggen dat het heel gehorig is en je alles kunt horen, dan valt het kwartje hopelijk dat ze normaler/zachter tegen hun kinderen moeten doen.

3 likes

Imagine there is no virus… Its easy if you try

6 likes

Ja dat kan, en dat zou ik dus niet doen. Ik word een beetje moe van constant hetzelfde reageren. Er werd gevraagd wat je zou doen, en dat heb ik aangegeven. Ik hoef niet overtuigd te worden van iets anders, dat gaat toch niet lukken.

Je reageert er toch zelf nog een keer extra op? Dan vind ik dat er ook ruimte moet zijn voor gesprek. Maar goed, you do you.

8 likes

Ja eigenlijk was gister mn wasdag, maar vandaag nog niet gedaan. Ik probeer het uit te stellen tot zondag. (Laatste x was afgelopen maandag, 1x per week is voor mij sowieso een doel, maar dat lukt denk ik niet al na 1 week :slightly_frowning_face:)

Half uur geleden haha

Ik blijf m’n haar elke dag wassen, wat er ook gebeurt. Binnenkort nog maar wat flessen shampoo bestellen :joy:

Aangezien onze liever influencertjes nu ook niks te doen hebben en hier vast driftig hun namen opzoeken.

Ben je influencer? Anoniem

• Ja
  • In mijn dromen
  • Op dit forum heb ik velen geïnfluenced
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het wel wat anders als je zoals ik reageert met een ‘agree to disagree’, dan dat je daar weer overheen gaat met een reactie die een ander standpunt betoogt.

Woooow, dit had ik me ook nooit gerealiseerd? :scream:

9 likes

Mijn snapchatnaam die ik nu al acht jaar ofzo heb :raising_hand_woman: ik probeerde vanalles, maar het was allemaal bezet en toen deed ik iets voor de lol en opeens kon die naam wel. Dus nu zit ik er aan vast. Maarja niemand gebruikt toch meer snapchat

ja ik dacht ook, even een uurtje op de kinderen passen ofzo, of met de oudste naar het bos of de speeltuin ofzo.
ik denk dat hij namelijk nu thuis moet werken en zij daarom op de kinderen moet letten.
Het is altijd chaos hoor, maar nu word ik er meer mee geconfronteerd.
In het weekend horen we het natuurlijk ook of als ik doordeweeks een dagje vrij ben… en elke avond natuurlijk!
Maar ik weet niet hoe het échte leven met 2 kinderen is, misschien is dit wel normaal

Drakenei, en m’n man nu easterdragonegg1

3 likes

Ik ging eens met mijn ouders naar een boekpresentatie van Onze Taal. We moesten toen ook een spel doen via je telefoon. Ik had netjes mijn naam ingevuld en de rest ook. Mijn vader had niks ingevuld en toen maakte het systeem een naam voor hem aan. Hij sprong er wel tussen uit hoor. Je had bijv. “mevr. De Vries”, “Gert-Jan1970” en toen ook mijn vader (eind 60): “The Hustler” :joy:

41 likes

PSA: het is RuneScape, zag toevallig een AMA op Reddit langskomen vandaag.

4 likes

:partying_face:

Rutte is een goede spreker, maar ik geef hem alsnog een 6je. Het blijft nou eenmaal Rutte. Al is hij een hele goede minister president in zulke tijden. Hij was ook goed met MH17

5 likes