De buren zijn een jong stel van bijna 30, weet de leeftijden niet.
Hun kindjes zijn 6 en 1 (dat weet ik omdat ze getal-ballonnen hebben gehangen op de verjaardagen van de kindjes).
Zover ik weet werkt hij buiten de deur (9-5ish) en zij werkt niet of binnenshuis.
Het is er altijd dikke chaos met twee constant blaffende honden die om ALLES aanslaan, een baby die veel huilt en vogelgeluiden maakt (?) en dan dat jong van 6 schreeuwt de hele tijd, schreeuwt tegen z’n moeder, tegen zn jonge broertje, tegen de beesten… Dan schreeuwt de moeder weer terug. Als we het kunnen horen zijn het altijd moeder-kind discussies en heel dingen als NORMAAL DOEN NOU en JIJ MOET OPHOUDEN maar gewoon constant…
(bedankt voor het lezen tot zover) En dan nu de vraag! WAT zouden jullie doen als buren of WAT zouden jullie fijn vinden als je dit gezin was:
- Doen of we niks horen, wat in hun huis gebeurt is prive
- Keertje aanbellen, vragen of we wat voor ze kunnen doen
- Keertje aanbellen, vragen of het allemaal wel goed gaat
- Een externe partij inschakelen zoals veilig thuis ofzo
0 stemmers
Let op: wij kennen ze niet, we groeten elkaar wel altijd en hebben ook wel een paar keer gepraat over de schutting over onze tuinen enzo. Naast dat ik me wel zorgen maak is het soms ook gewoon irri en ik vraag me af of zij beseffen dat wij alles horen…