Stel je persoonlijke vraag #15

Ja eigenlijk was gister mn wasdag, maar vandaag nog niet gedaan. Ik probeer het uit te stellen tot zondag. (Laatste x was afgelopen maandag, 1x per week is voor mij sowieso een doel, maar dat lukt denk ik niet al na 1 week :slightly_frowning_face:)

Half uur geleden haha

Ik blijf m’n haar elke dag wassen, wat er ook gebeurt. Binnenkort nog maar wat flessen shampoo bestellen :joy:

Aangezien onze liever influencertjes nu ook niks te doen hebben en hier vast driftig hun namen opzoeken.

Ben je influencer? Anoniem

• Ja
  • In mijn dromen
  • Op dit forum heb ik velen geĂŻnfluenced
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het wel wat anders als je zoals ik reageert met een ‘agree to disagree’, dan dat je daar weer overheen gaat met een reactie die een ander standpunt betoogt.

ik lees dit altijd als rune scape, maar ik zie nu dat het waarschijnlijk run escape is? haha

45 likes

Woooow, dit had ik me ook nooit gerealiseerd? :scream:

9 likes

Mijn snapchatnaam die ik nu al acht jaar ofzo heb :raising_hand_woman: ik probeerde vanalles, maar het was allemaal bezet en toen deed ik iets voor de lol en opeens kon die naam wel. Dus nu zit ik er aan vast. Maarja niemand gebruikt toch meer snapchat

ja ik dacht ook, even een uurtje op de kinderen passen ofzo, of met de oudste naar het bos of de speeltuin ofzo.
ik denk dat hij namelijk nu thuis moet werken en zij daarom op de kinderen moet letten.
Het is altijd chaos hoor, maar nu word ik er meer mee geconfronteerd.
In het weekend horen we het natuurlijk ook of als ik doordeweeks een dagje vrij ben
 en elke avond natuurlijk!
Maar ik weet niet hoe het échte leven met 2 kinderen is, misschien is dit wel normaal

Drakenei, en m’n man nu easterdragonegg1

3 likes

Ik ging eens met mijn ouders naar een boekpresentatie van Onze Taal. We moesten toen ook een spel doen via je telefoon. Ik had netjes mijn naam ingevuld en de rest ook. Mijn vader had niks ingevuld en toen maakte het systeem een naam voor hem aan. Hij sprong er wel tussen uit hoor. Je had bijv. “mevr. De Vries”, “Gert-Jan1970” en toen ook mijn vader (eind 60): “The Hustler” :joy:

41 likes

PSA: het is RuneScape, zag toevallig een AMA op Reddit langskomen vandaag.

4 likes

:partying_face:

Rutte is een goede spreker, maar ik geef hem alsnog een 6je. Het blijft nou eenmaal Rutte. Al is hij een hele goede minister president in zulke tijden. Hij was ook goed met MH17

5 likes

Qua dingen die veranderen in m’n leven valt het allemaal best wel mee. Eigenlijk kan ik alleen niet meer sporten maar ben er wel de godsganze dag mee bezig dus in die zin heeft het wel invloed

1 like

Touched out 🙋

1 like

Geen werk: :tada::tada::tada:
Mijn plannen maar vooral dat ik ze waarschijnlijk toch niet ga uitvoeren (schoonmaken, opruimen, andere taakjes): :-1:t4: normaal kijk ik ook uit naar sporten en het voldane gevoel erna. Maar vanuit je eigen huis sporten blijkt toch wezenlijk anders te voelen :’) En blijkt ook weer eens dat ik geen discipline heb want loop te zuchten en te steunen en doe veel minder goed mee dan ik zou doen in de sportschool. Maar toch; ff verlost van die werklaptop en vervelende klanten en irritante collega’s: :+1:t4::+1:t4::+1:t4::+1:t4::+1:t4:

1 like

Morgen lekker wandelen met twee maten, zondag lekker wandelen met twee andere maten. Ik ga lekker brood kopen en lekkere koffie drinken. En uitslapen.

Klinkt toch best als een normaal en gezellig weekend. Ik houd alleen m’n hart vast voor de vader van een vriend die op de IC ligt. Klein dompertje.

1 like

Mijn ps4 naam is First Wood en die heb ik toen gehouden omdat het me deed denken aan iemands eerste boner :sweat_smile:

13 likes

Wat zeg jij meestal?

• Kakken
  • Poepen
  • Schijten
  • Grote boodschap doen
  • Nummer 2
  • Een drol leggen
  • Een bruine trui breien
  • Iets anders

0 stemmers