Stel je persoonlijke vraag #15

Thanks, was al bezig. Duurt alleen 100 jaar gezien je een poll niet Ff kan aanpassen.

En ben ook nog vergeten “niks van dit alles” sorry

1 like

Ik ga het vrijdag meemaken! Heb een tapas menuutje besteld voor 2 personen, die kan ik om 17.10 uur ophalen. Iedereen heeft een ander tijdslot.

3 likes

Die naar het park was wel omdat ik naast een park woon en mn hond uit moet laten en daar is het hier gelukkig heeeel rustig. Geen probleem om afstand te houden van mensen.
Boodschappen heb ik gedaan voor ongeveer anderhalve week (doe ik altijd), bewust bij de AHxl voor de bredere paden en grote ruimte en dat pakte best goed uit, tot ik bij de kassa’s kwam.

1 like

Als je luistert naar iemand die praat, waar kijk je dan meestal naar?

• De mond
  • 1 oog
  • Beide ogen afwisselend
  • Tussen de ogen
  • Neus
  • Naar hetgeen dat het meest opvalt in het gezicht
  • Afwisselend naar ogen/mond/neus etc
  • Ik kijk mensen meestal niet aan
  • Ehh… Geen idee??

0 stemmers

Wauw je bent er op tijd bij hahah!
Eten halen/bezorgen is voor mij wel een twijfelgeval, net als spullen bestellen. Wil op zich wel online shoppen. En iemand gaf als argument; dan hebben mensen met een 0-uren contract (zoals postbezorgers) toch nog werk te doen, maar volgens mij shopt iedereen al super veel, en ik wil er dan niet aan bijdragen. Maar als dit nog lang gaat duren…

Haha klopt, het is een klein populair restaurantje hier dus toen die actie online kwam meteen besteld :sunglasses:

1 like

Ik werd me opeens bewust dat ik mensen heel vaak niet aankijk, dat ik wegkijk. Vaak als ik tussendoor iets aan het bedenken ben/nadenk over hoe ik het formuleer. Moet mezelf dan echt soms toespreken van; kijk die ander aan! Maar geen idee waar ik dan naar kijk. Ogen, mond?

6 likes

Soms wordt ik in een gesprek ineens ongemakkelijk omdat ik niet weet waar ik iemand moet aankijken. In een spontaan gesprek gaat dit vanzelf, tot ik teveel begin na te denken, en dan ga ik zo geforceerd wegkijken of naar 1 oog ofzo, en dan voel ik me awkward en kan ik zelfs het hele gesprek niet meer goed volgen omdat ik alleen maar in mijn hoofd daarmee bezig ben :sweat_smile:

12 likes

Ik naar beide ogen behalve als iemand scheel is. Dan kijk ik maar ergens tussen de ogen of naar de neus? Anders raak ik zo afgeleidt en in de war dat ik het hele gesprek niet meer volg.

Ik kijk meestal naar het hele gezicht niet 1 punt.
Zodra ik door heb dat ik dat wel doe voel ik me super ongemakkelijk en weet ik niet meer waar ik moet kijken.

Heb jij in je woning:

• Een kamer die volledig betegeld is
  • Een kamer die voorzien is van labrisering / schootjes
  • Een kamer met volledig witte muren
  • Een kamer met 1 muur met een kleurtje
  • Een kamer die volledig behangen is
  • Een kamer met een muur met veel fotolijstjes / plankjes etc
  • Een kamer met (een muur met) fotobehang
  • Een kamer die volledig geschilder is in een kleur (dus geen wit)
  • Een kamer met veel gestucte muren
  • Een kamer waarvan 1 muur helemaal uit glas bestaat
  • Een kamer met een exposed (brick) wall

0 stemmers

Wat is jouw mening over macarons?

• Super lekker
  • Lekker
  • Neutraal
  • Mwoah
  • Vies
  • Alleen lekker van …
  • Overhyped
  • Overpriced
  • Ik ken alleen de macarena

0 stemmers

Echte, goede macarons zijn fantastisch, die dingen uit de supermarkt niet te vreten.

4 likes

Dacht ik ook, totdat ik de Keuringsdienst zag. Zelfs bakkerijen in Parijs laten ze maken in fabrieken, en die fabrieken leveren aan supermarkten…
Waar koop jij ze? Sommige bakkerijen maken ze uiteraard wel zelf. Maar schijnt tijdrovend te zijn

1 like

Ja laduree dus lopende band schijnt! En die van Albert heijn in een schattig Frans fabriekje.

3 likes

Die dingen zijn echt zo oninteressant, ik begrijp niks van die hype. Vind een mariakaakje haast nog lekkerder.

9 likes

Ja leuk hè, wij kregen helemaal zin om bij die sympathieke jongen te bestellen. Maar wij zijn geen macarons vreters

1 like

Ik vind mariakaakjes überhaupt echt heerlijk. Vooral als je je eenbeetje ziekjes voelt/algehele malaise hebt. Lekker thee drinken en knauwen op zo’n droog kaakje.

12 likes

Protip: boter en hagelslag er op doen

6 likes

Ja lekker in je thee dopen!

4 likes