Ik kijk meestal naar het hele gezicht niet 1 punt.
Zodra ik door heb dat ik dat wel doe voel ik me super ongemakkelijk en weet ik niet meer waar ik moet kijken.
Heb jij in je woning:
- Een kamer die volledig betegeld is
- Een kamer die voorzien is van labrisering / schootjes
- Een kamer met volledig witte muren
- Een kamer met 1 muur met een kleurtje
- Een kamer die volledig behangen is
- Een kamer met een muur met veel fotolijstjes / plankjes etc
- Een kamer met (een muur met) fotobehang
- Een kamer die volledig geschilder is in een kleur (dus geen wit)
- Een kamer met veel gestucte muren
- Een kamer waarvan 1 muur helemaal uit glas bestaat
- Een kamer met een exposed (brick) wall
0 stemmers
Wat is jouw mening over macarons?
- Super lekker
- Lekker
- Neutraal
- Mwoah
- Vies
- Alleen lekker van …
- Overhyped
- Overpriced
- Ik ken alleen de macarena
0 stemmers
Echte, goede macarons zijn fantastisch, die dingen uit de supermarkt niet te vreten.
Dacht ik ook, totdat ik de Keuringsdienst zag. Zelfs bakkerijen in Parijs laten ze maken in fabrieken, en die fabrieken leveren aan supermarkten…
Waar koop jij ze? Sommige bakkerijen maken ze uiteraard wel zelf. Maar schijnt tijdrovend te zijn
Ja laduree dus lopende band schijnt! En die van Albert heijn in een schattig Frans fabriekje.
Die dingen zijn echt zo oninteressant, ik begrijp niks van die hype. Vind een mariakaakje haast nog lekkerder.
Ja leuk hè, wij kregen helemaal zin om bij die sympathieke jongen te bestellen. Maar wij zijn geen macarons vreters
Ik vind mariakaakjes überhaupt echt heerlijk. Vooral als je je eenbeetje ziekjes voelt/algehele malaise hebt. Lekker thee drinken en knauwen op zo’n droog kaakje.
Protip: boter en hagelslag er op doen
Ja lekker in je thee dopen!
Ahhh fuck jeugdherinneringen dit was ik vergeten, vroeger aten we altijd een biscuitje met een vette laag roomboter en dan er nog een biscuitje bovenop. Dat was echt een feestje
Dit doen wij ook met speculaasjes
Boterham met roomboter en speculaas

JAAAAAAA gelijk weer zin in
Morgen wordt de speculaassectie leeggehamsterd
Speculaas 
Bastogne 

Wat
Ladurée van de lopende band?! 
Ja joh