Stel je persoonlijke vraag #15

Mijn thuissituatie is de komende tijd:

• Alleen
  • Met 1 ander
  • Met meerdere personen

0 stemmers

Ben je hier blij mee?

• Ja, ik ben het liefst alleen
  • Ja, ik ben het liefst met 1 ander persoon
  • Ja, ik ben hebt liefst met meerdere personen
  • Nee, ik ben het liefst alleen
  • Nee, ik ben het liefst met 1 ander persoon
  • Nee, ik ben het liefst met meerdere andere personen

0 stemmers

Ik snap de tweede poll niet. Ja ik ben het liefst alleen, nee ik ben het liefst alleen. Ik ben graag alleen maar liever niet gedwongen twee weken.

Maar even voor de mensen die alleen wonen. Ben je bang voor een lock down? Ik ben namelijk wel het liefst alleen maar minimaal twee weken geen contact met anderen en niet naar buiten mogen zou ik echt heel verschrikkelijk vinden denk ik. Maar tegelijkertijd kan ik het niet echt overzien omdat ik zoiets nooit heb meegemaakt. Hoe voelen jullie je erover?

5 likes

De antwoorden van de tweede poll slaan op de antwoorden van de eerste!

Ik woon momenteel met meerdere personen, dus ik had bij de tweede poll kunnen stemmen ā€œNee, ik woon het liefste alleenā€.
Iemand anders die nu alleen woont en dat ook het liefste heeft stemt dan bij de tweede poll op ā€œJa, ik woon het liefste alleenā€.

4 likes

Voor diegenen die normaliter alleen wonen: ben jij expres tijdelijk met andere mensen gaan wonen (ouders/vriend/vriendin/broer/zus)?

• Ja, ik woon normaal gesproken alleen en woon nu tijdelijk met andere mensen
  • Ik woon alleen, maar in geval van een lockdown ga ik dit wel down
  • Nee, ik woon nog steeds alleen

0 stemmers

Gaat om de antwoordopties in de 2e poll. Er staat nu ja ik ben het liefst alleen en nee ik ben het liefst alleen!

Ja klopt! Dat is ook wat ik uitleg in mijn post haha.

Ja dat kan als je in poll 1 stemt dat je met meerdere mensen woont en het liefst alleen bent bijvoorbeeld. Dan stem je nee. Maar als je op jezelf woont en tevreden bent dan stem je ja

1 like

@George haha - nog niet helemaal wakker.

1 like

Een aantal belangrijke en minder privacygevoelige dingen uploaden naar een cloud? Dan heb je in ieder geval ā€˜iets’ in dat scenario.

Ik heb beiden. Ik zou iig zorgen dat je voor cloudopslag gebruik maakt van 2 factor autorisatie .

2 likes

Precies zoals jij. Ik ben graag alleen, en van constant iemand om me heen word ik gek, maar helemaal geen contact met anderen is ook niets voor mij. Het liefst heb ik elke dag een paar uurtjes contact met anderen en de rest alleen. Maar dat is geen optie. Ik vrees het constant alleen zijn tijdens een eventuele lockdown wel degelijk. Overweeg zelfs dan naar mijn ouders te gaan, maar ik weet eigenlijk ook niet of dat een goede oplossing zou zijn (en of zij dat uberhaupt zouden willen).

Als je een essay / paper moe(s)t schrijven met een richtlijn voor het aantal woorden:

• Ik heb meestal te weinig woorden
  • Het komt meestal redelijk goed uit
  • Ik heb meestal te veel woorden
  • Ik schrijf / schreef nooit essays

0 stemmers

Ik vind het dus altijd heel lastig om alles wat ik wil zeggen in een bepaald aantal woorden te proppen. Vanavond heb ik een deadline voor een essay van maximaal 1000 woorden en ik heb net de grove lijnen in een documentje gezet en zit nu al aan 1019 woorden :frowning: En in de fase dat ik er een goed lopend verhaal van ga maken wordt het altijd langer dan korter.

De kleuren roze en rood bij elkaar vind ik:

• Vloeken
  • Mooi bij elkaar passen
  • Geen mening

0 stemmers

Ik had op de uni altijd te weinig woorden. En op het HBO heb ik er altijd veel te veel.

2 likes

Ik heb een huisgenoot, dus dat is niet per se iemand die dichtbij me staat. Wat dat betreft in deze situatie liever alleen, maar als het zou kunnen zou ik m’n beste vriendin in huis nemen want alleen is wel heel alleen.

1 like

Ik ben gisteren eten gaan afhalen bij een restaurant, was de enige daar met de koks, heb afstand gehouden (zij zetten eten op een tafeltje, ik loop daarheen als ze weg zijn en pak het dan pas op). Heel goed opgelet dat ik onderweg naar huis niet aan m’n gezicht zat en thuis meteen goed handen gewassen, ging prima.

Ik heb er niet veel verstand van, maar volgens mij hoort een cursus niet meer dan een fatsoenlijke opleiding te kosten

24 likes

Als ik denk dat die 15.000 zich daarna relatief snel terugverdiend Ʃn ik vind het onderwerp fantastisch, misschien wel ja

Ik ben geen ondernemer dus ik mis misschien iets, maar wat bedoel je met ā€œja meedoen met piramidespelā€? Bedoel je dat piramide als in scheme? Hoe moet ik dat voor me zien in de context van een cursus?

haha ja man, daar heb je een hele universitaire opleiding voor.

2 likes