Stel je persoonlijke vraag #15

Ahhh fuck jeugdherinneringen dit was ik vergeten, vroeger aten we altijd een biscuitje met een vette laag roomboter en dan er nog een biscuitje bovenop. Dat was echt een feestje

1 like

Dit doen wij ook met speculaasjes

2 likes

Boterham met roomboter en speculaas :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

7 likes

JAAAAAAA gelijk weer zin in

1 like

Morgen wordt de speculaassectie leeggehamsterd

3 likes

Speculaas :+1:t3:
Bastogne :face_vomiting:

7 likes

:frowning:

Wat

7 likes

Ladurée van de lopende band?! :scream:

2 likes

Ja joh

3 likes

Mijn thuissituatie is de komende tijd:

• Alleen
  • Met 1 ander
  • Met meerdere personen

0 stemmers

Ben je hier blij mee?

• Ja, ik ben het liefst alleen
  • Ja, ik ben het liefst met 1 ander persoon
  • Ja, ik ben hebt liefst met meerdere personen
  • Nee, ik ben het liefst alleen
  • Nee, ik ben het liefst met 1 ander persoon
  • Nee, ik ben het liefst met meerdere andere personen

0 stemmers

Ik snap de tweede poll niet. Ja ik ben het liefst alleen, nee ik ben het liefst alleen. Ik ben graag alleen maar liever niet gedwongen twee weken.

Maar even voor de mensen die alleen wonen. Ben je bang voor een lock down? Ik ben namelijk wel het liefst alleen maar minimaal twee weken geen contact met anderen en niet naar buiten mogen zou ik echt heel verschrikkelijk vinden denk ik. Maar tegelijkertijd kan ik het niet echt overzien omdat ik zoiets nooit heb meegemaakt. Hoe voelen jullie je erover?

5 likes

De antwoorden van de tweede poll slaan op de antwoorden van de eerste!

Ik woon momenteel met meerdere personen, dus ik had bij de tweede poll kunnen stemmen “Nee, ik woon het liefste alleen”.
Iemand anders die nu alleen woont en dat ook het liefste heeft stemt dan bij de tweede poll op “Ja, ik woon het liefste alleen”.

4 likes

Voor diegenen die normaliter alleen wonen: ben jij expres tijdelijk met andere mensen gaan wonen (ouders/vriend/vriendin/broer/zus)?

• Ja, ik woon normaal gesproken alleen en woon nu tijdelijk met andere mensen
  • Ik woon alleen, maar in geval van een lockdown ga ik dit wel down
  • Nee, ik woon nog steeds alleen

0 stemmers

Gaat om de antwoordopties in de 2e poll. Er staat nu ja ik ben het liefst alleen en nee ik ben het liefst alleen!

Ja klopt! Dat is ook wat ik uitleg in mijn post haha.

Ja dat kan als je in poll 1 stemt dat je met meerdere mensen woont en het liefst alleen bent bijvoorbeeld. Dan stem je nee. Maar als je op jezelf woont en tevreden bent dan stem je ja

1 like

@George haha - nog niet helemaal wakker.

1 like

Een aantal belangrijke en minder privacygevoelige dingen uploaden naar een cloud? Dan heb je in ieder geval ‘iets’ in dat scenario.

Ik heb beiden. Ik zou iig zorgen dat je voor cloudopslag gebruik maakt van 2 factor autorisatie .

2 likes

Precies zoals jij. Ik ben graag alleen, en van constant iemand om me heen word ik gek, maar helemaal geen contact met anderen is ook niets voor mij. Het liefst heb ik elke dag een paar uurtjes contact met anderen en de rest alleen. Maar dat is geen optie. Ik vrees het constant alleen zijn tijdens een eventuele lockdown wel degelijk. Overweeg zelfs dan naar mijn ouders te gaan, maar ik weet eigenlijk ook niet of dat een goede oplossing zou zijn (en of zij dat uberhaupt zouden willen).