Stel je persoonlijke vraag #15

Als je een essay / paper moe(s)t schrijven met een richtlijn voor het aantal woorden:

• Ik heb meestal te weinig woorden
  • Het komt meestal redelijk goed uit
  • Ik heb meestal te veel woorden
  • Ik schrijf / schreef nooit essays

0 stemmers

Ik vind het dus altijd heel lastig om alles wat ik wil zeggen in een bepaald aantal woorden te proppen. Vanavond heb ik een deadline voor een essay van maximaal 1000 woorden en ik heb net de grove lijnen in een documentje gezet en zit nu al aan 1019 woorden :frowning: En in de fase dat ik er een goed lopend verhaal van ga maken wordt het altijd langer dan korter.

De kleuren roze en rood bij elkaar vind ik:

• Vloeken
  • Mooi bij elkaar passen
  • Geen mening

0 stemmers

Ik had op de uni altijd te weinig woorden. En op het HBO heb ik er altijd veel te veel.

2 likes

Ik heb een huisgenoot, dus dat is niet per se iemand die dichtbij me staat. Wat dat betreft in deze situatie liever alleen, maar als het zou kunnen zou ik m’n beste vriendin in huis nemen want alleen is wel heel alleen.

1 like

Ik ben gisteren eten gaan afhalen bij een restaurant, was de enige daar met de koks, heb afstand gehouden (zij zetten eten op een tafeltje, ik loop daarheen als ze weg zijn en pak het dan pas op). Heel goed opgelet dat ik onderweg naar huis niet aan m’n gezicht zat en thuis meteen goed handen gewassen, ging prima.

Ik heb er niet veel verstand van, maar volgens mij hoort een cursus niet meer dan een fatsoenlijke opleiding te kosten

24 likes

Als ik denk dat die 15.000 zich daarna relatief snel terugverdiend én ik vind het onderwerp fantastisch, misschien wel ja

Ik ben geen ondernemer dus ik mis misschien iets, maar wat bedoel je met “ja meedoen met piramidespel”? Bedoel je dat piramide als in scheme? Hoe moet ik dat voor me zien in de context van een cursus?

haha ja man, daar heb je een hele universitaire opleiding voor.

2 likes

Njah buiten de deur.
Moest boodschappen doen en heb in mijn tuin gewerkt.

1 like

Draag jij weleens een schort als je in de keuken staat?

• Altijd
  • Regelmatig
  • Soms
  • Nee, nooit.

0 stemmers

Ik snap mensen niet die daar aan mee zouden doen, dus nee. Maar vind €15k ook vrij fors voor een cursus over iets dat je interessant vindt :’) Zou van dat geld liever een master volgen.

2 likes

Volgens mij kun je dit zelfs (voor een deel) aftrekken van je belasting (of btw of iets zakelijks iig) als je het als een zakelijke cursus opgeeft. Kost cynthia wss geen euro.

Misschien een cursus paardrijden inclusief paard ofzo :sweat_smile:

5 likes

Ik wil dit heel graag proberen, maar ik heb ook zo m’n twijfels. Heb je in de tussentijd een update gekregen over de procedure?

Hallo het is al corona-paniek en nu probeer je me ook nog een existentiële crisis aan te praten.

23 likes

Ik denk dat ik Op z’n best ook eindig als manager van een lokale Cinnabon in the middle of nowhere

5 likes

Ik vind jou wel een mike

4 likes

Ah te lang geleden om te weten met wie ik me identificeer. Maar gewoon Walter en die vrouw vond ik echt vreselijk.

1 like

Proletarisch winkelen is het meest illegale dat ik ooit heb gedaan, dus denk niet dat er veel andere karakters in aanmerking komen