Stel je persoonlijke vraag #15

Njah buiten de deur.
Moest boodschappen doen en heb in mijn tuin gewerkt.

1 like

Draag jij weleens een schort als je in de keuken staat?

• Altijd
  • Regelmatig
  • Soms
  • Nee, nooit.

0 stemmers

Ik snap mensen niet die daar aan mee zouden doen, dus nee. Maar vind €15k ook vrij fors voor een cursus over iets dat je interessant vindt :’) Zou van dat geld liever een master volgen.

2 likes

Volgens mij kun je dit zelfs (voor een deel) aftrekken van je belasting (of btw of iets zakelijks iig) als je het als een zakelijke cursus opgeeft. Kost cynthia wss geen euro.

Misschien een cursus paardrijden inclusief paard ofzo :sweat_smile:

5 likes

Ik wil dit heel graag proberen, maar ik heb ook zo m’n twijfels. Heb je in de tussentijd een update gekregen over de procedure?

Hallo het is al corona-paniek en nu probeer je me ook nog een existentiële crisis aan te praten.

23 likes

Ik denk dat ik Op z’n best ook eindig als manager van een lokale Cinnabon in the middle of nowhere

5 likes

Ik vind jou wel een mike

4 likes

Ah te lang geleden om te weten met wie ik me identificeer. Maar gewoon Walter en die vrouw vond ik echt vreselijk.

1 like

Proletarisch winkelen is het meest illegale dat ik ooit heb gedaan, dus denk niet dat er veel andere karakters in aanmerking komen…

Oh god ik ben Hank.

Ik vind me eigenlijk ook wel een Hank, ben er wel tevreden mee bedacht ik me net op de wc.

8 likes

Ik ben Skyler :sob:

Zo lastig dat soort quizzen. Nu moet ik weer een andere quiz doen om te zien welk Simpsons character ik ben.

18 likes

Lang geleden dat ik de hele serie heb gezien maar ik herinner me dat Skyler in eerste instantie vooral bezig is met het welzijn van haar gezin, maar zodra ze er achter komt wat er achter de schermen allemaal voor fishy business aan de gang is onderneemt ze actie. Ze bespeelt iedereen op een andere manier en doet niet moeilijk over het breken van wat regeltjes. Uiteindelijk houdt ze haar kinderen en zichzelf veilig.
Ik herken me daar wel in, uitkiezen wie belangrijk is en vervolgens de boel zo regelen dat diegenen beschermd zijn.

Volgens de quiz ben ik overigens Gus.

4 likes

Mijn vriend had een personage die ik niet eens ken? Iig echt een sul wat ik eigenlijk totaal niet vind matchen maar ik vind het nu zo jammer dat ik daar geen printscreen van heb gemaakt. Ik ga proberen de test zo in te vullen dat ik die uitslag weer krijg. :joy: iets van dodger?

Oh ja hij zegt nou dat hij een beetje het tegenovergestelde heeft ingevuld omdat hij anders toch als the bad guy eruit zou komen. Huilie huilie

Ja absoluut, kan me helemaal vinden ik jou omschrijving!

1 like

Bij ons zitten er beneden gipsplaten tegen de wanden, de naden en schroefgaten zijn geplamuurd en er is overheen geverfd. Dus geen wandbekleding, maar ook niet gestuct!

1 like

Ik ken al die namen niet meer van al die bijrollen. Misschien lijk ik wel op Skyler, heel precies en ook wel cynisch soms :’)
Niet dat het verder met je vraag te maken heeft: maar ik kijk nu Better Call Saul (nog steeds…) en ik vind Mike altijd interessant. Crimineel, maar hart op de goede plek en super slim, gewiekst, heeft alles al snel door enzo.
Nog meer onnodige toevoeging; Walter vind ik een lul. In het begin leek hij heel aardig, maar ik vond er later weinig aardig meer aan. Heel egoïstisch.

Dat is aan jou: ga je liegend en bedriegend leven door en wat vind je daarvan?

1 like