Ik heb normaal 8 uur per week school (dus 1 werkdag) en dat krijgen we nu dus online maar school zorgt ervoor dat het 8 uur is. Maar nu is mijn manager daar steeds over bezig dat als ik eerder klaar zou zijn ik gewenst ben op de werkvloer? Irritant want normaal vraagt hij zich ook niet af of ik eerder klaar ben oid.
Een sociaal passieve vriend klinkt mij als muziek in de oren. Kunnen we elkaar lekker 6 maanden niet spreken, 1 avond zuipen en samen bitchen op alles, 6 maanden niet spreken etc etc. Dat is toch de perfecte vriendschap.
Precies dit. Ik heb ook echt vriendinnen die super gezellig zijn om 3 x per jaar mee af te spreken maar vaker dan dat no
Omg
Ja dit klinkt mij dus ook als ideaal in de oren. Vooral dat bitchen op alles, ben ik ook erg goed in. Lijkt me heerlijk
In principe zie ik iedereen als potentiƫle vriend en behandel ik mensen ook zo, maar echt in de kern heb ik twee mensen en dat zijn mijn lievelingsmensen en daar kom je niet zo makkelijk bij. Maar ik ben er sinds dit jaar achter dat het niet met iedereen zo hoeft. Dus ik verander mijn antwoord van specifiek naar gemiddeld.
Gestemd op basis van Barney van HIMYM, die vind ik vervelend jou ken ik niet!
Gebruik jij de app houseparty??
- Ja leuk
- Gewoon nee
- Nee, nooit van gehoord
0 stemmers
Stel je moet of in Leiden wonen of in Delft, welke stad kies je dan? Je moet kiezen.
- Delft
- Leiden
0 stemmers
Voor de corona thuiswerkers; hoe laat begin je 's ochtends?
- Voor 7 uur
- Rond half 8
- Rond 8 uur
- Rond half 9
- Rond 9 uur
- Rond half 10
- Rond 10 uur
- Rond half 11
- Rond 11 uur
- Na 11 uur
0 stemmers
Als je een video call hebt gehad, zwaai je dan op het einde als het klaar is?
- Haha ja
- Nee
- Ik heb geen video call gehad
0 stemmers
Ik houd voor het thuiswerken dezelfde tijden aan als op kantoor, tussen die tijden zijn we ook telefonisch bereikbaar dus dat is wel zo makkelijk.
Ik werk met geeks die de Star Trek groet doen op het eind.
Na 1 miljoen videogesprekken (en omdat mijn huid vreselijk is door de stress) doe ik nu standaard de camera uit.
6 uur smorgens maar dat is niet vrijwillig, moeten ons over de dag verspreiden om de servers te sparen mijn god
1 omdat ik had besloten dat ik kort haar wil en het waarschijnlijk ook zelf ga knippen/verminken! Heb al een lelijke pony geknipt dus ik ben er bijna!!!
Je bent gewoon een trendsetter!
Ik sta wel een beetje versteld over de vragen over vriendschappen, omdat ik het idee heb dat hoe ik ben helemaal niet overkomt op het forum. Niet dat ik lieg ofzo, maar gewoon, er komen veel te weinig (persoonlijke) onderwerpen te pas en er wordt te weinig gedeeld!
Heb jij het idee dat leden aan de hand van jouw posts een goed idee zouden kunnen hebben van hoe jij bent?
- Ja, en ik deel redelijk veel persoonlijke dingen.
- Ja, maar ik deel niet zoveel persoonlijke dingen.
- Nee, hoewel ik redelijk veel persoonlijke dingen deel.
- Nee, en ik deel niet zoveel persoonlijke dingen.
0 stemmers
Heb jij een beeld bij mij? Ik was eerder teal.
- Nee, maar ik kan me je posts ook totaal niet voor de geest halen.
- Nee, hoewel ik je wel eens voorbij zie komen.
- Ja, wel een beetje.
0 stemmers
Ik heb eigenlijk alleen een beeld van wie jij bent omdat ik laatst zelf uitgedokterd had dat je teal was, en die posts/persoonlijkheid kan ik me wel goed voor de geest halen
Ohhh ging jij je eigen nutella of kinder bueno dip ofzo maken op insta? Zo ja dan zat ik me afgelopen week nog af te vragen hoe het met je was
Haha jaaa ik maak soms veganistische hazelnootspread! Wat grappig dat je je dat herinnert.
Ja omdat je een andere taal sprak! (wil niet te veel weggeven) maar mede door die taal vroeg ik me af hoe het met je ging
O wacht maakte jij niet ook lijnzaadgel @anon28710462 ? Of haal ik nu twee verdwenen forummers door elkaar?
Nee haha dat ben ik inderdaad ook!