Stel je persoonlijke vraag #15

Ik werk met geeks die de Star Trek groet doen op het eind. :vulcan_salute:
Na 1 miljoen videogesprekken (en omdat mijn huid vreselijk is door de stress) doe ik nu standaard de camera uit.

1 like

6 uur smorgens maar dat is niet vrijwillig, moeten ons over de dag verspreiden om de servers te sparen mijn god

1 omdat ik had besloten dat ik kort haar wil en het waarschijnlijk ook zelf ga knippen/verminken! Heb al een lelijke pony geknipt dus ik ben er bijna!!!

1 like

Je bent gewoon een trendsetter!

3 likes

Ik sta wel een beetje versteld over de vragen over vriendschappen, omdat ik het idee heb dat hoe ik ben helemaal niet overkomt op het forum. Niet dat ik lieg ofzo, maar gewoon, er komen veel te weinig (persoonlijke) onderwerpen te pas en er wordt te weinig gedeeld!

Heb jij het idee dat leden aan de hand van jouw posts een goed idee zouden kunnen hebben van hoe jij bent?

• Ja, en ik deel redelijk veel persoonlijke dingen.
  • Ja, maar ik deel niet zoveel persoonlijke dingen.
  • Nee, hoewel ik redelijk veel persoonlijke dingen deel.
  • Nee, en ik deel niet zoveel persoonlijke dingen.

0 stemmers

Heb jij een beeld bij mij? Ik was eerder teal.

• Nee, maar ik kan me je posts ook totaal niet voor de geest halen.
  • Nee, hoewel ik je wel eens voorbij zie komen.
  • Ja, wel een beetje.

0 stemmers

Ik heb eigenlijk alleen een beeld van wie jij bent omdat ik laatst zelf uitgedokterd had dat je teal was, en die posts/persoonlijkheid kan ik me wel goed voor de geest halen

5 likes

Ohhh ging jij je eigen nutella of kinder bueno dip ofzo maken op insta? Zo ja dan zat ik me afgelopen week nog af te vragen hoe het met je was

1 like

Haha jaaa ik maak soms veganistische hazelnootspread! Wat grappig dat je je dat herinnert. :smiley:

3 likes

Ja omdat je een andere taal sprak! (wil niet te veel weggeven) maar mede door die taal vroeg ik me af hoe het met je ging

1 like

O wacht maakte jij niet ook lijnzaadgel @anon28710462 ? Of haal ik nu twee verdwenen forummers door elkaar?

1 like

Nee haha dat ben ik inderdaad ook!

1 like

jaaa ik wilde je daar ooit nog iets over vragen of zo maar toen waren je posts verdwenen :frowning:

Haha wat grappig. Heb (zoals velen denk ik) het gevoel dat niemand mij ā€˜kent’ of ā€˜herkent’ :stuck_out_tongue:

3 likes

ja jawel ik herken je jumbo for life. en ik kan me de ophef nog herinneren toen jij het waagde een andere avatar te nemen

6 likes

Hahah ik was er laatst nog mijn god wat een hemel (al moest ik mensen ontwijken en zo)

wc-rol for life nu hoor

1 like

Ja bent niet de enige hoor, er was echt een wc-rol-gate destijds

13 likes

en toen kon je hem niet meer vinden en zaten we allemaal in limbo

7 likes

Als het goed is staan mijn posts er nog, maar is alleen mijn account verwijderd! Als je lijnzaadgel op het forum zoekt komt hij nog tevoorschijn, en als je vragen hebt mag je me natuurlijk in het krullentopic taggen of een berichtje sturen, het is nog steeds het enige stylingproduct dat ik met plezier gebruik, haha!

@Eddie, dat snap ik denk ik wel een beetje! Ik heb niet per se een beeld bij @Briseis, maar ik geloof wel dat we vaker over dezelfde dingen hebben gepost - boeken, krullen, veganistisch eten enzo. En een beetje zachtaardig overkomen waarschijnlijk!
Bij jou heb ik heel erg het beeld dat je anders bent dan je meestal wordt opgevat op het forum, trouwens! Ik lees jouw posts wel altijd met plezier, maar ik vind niet per se dat je daaruit een persoonlijkheid kunt opmaken. Moeilijk!

2 likes

Charizard :sweat_smile:
Ik zie ook een wc in de avatar van @Spaarlamp

2 likes

Doet me wel goed om te zien dat 38.76 mensen op het moment zeggen dat ze vrienden met me zouden kunnen zijn. You don’t hate me, you really don’t hate me!!!

de andere 12.24 mensen kunnen de pot op
(nee grapje jullie zijn vast niet kut, ik ben zelf best wel kut, ik neem het niemand kwalijk <3 You’re missing out hoor want ik ben heel supportive. Maar ook een dodged bullet want ik maak ook heel veel kut grappen over statistiek)

2 likes