Stel je persoonlijke vraag #15

jaaa ik wilde je daar ooit nog iets over vragen of zo maar toen waren je posts verdwenen :frowning:

Haha wat grappig. Heb (zoals velen denk ik) het gevoel dat niemand mij ‘kent’ of ‘herkent’ :stuck_out_tongue:

3 likes

ja jawel ik herken je jumbo for life. en ik kan me de ophef nog herinneren toen jij het waagde een andere avatar te nemen

6 likes

Hahah ik was er laatst nog mijn god wat een hemel (al moest ik mensen ontwijken en zo)

wc-rol for life nu hoor

1 like

Ja bent niet de enige hoor, er was echt een wc-rol-gate destijds

13 likes

en toen kon je hem niet meer vinden en zaten we allemaal in limbo

7 likes

Als het goed is staan mijn posts er nog, maar is alleen mijn account verwijderd! Als je lijnzaadgel op het forum zoekt komt hij nog tevoorschijn, en als je vragen hebt mag je me natuurlijk in het krullentopic taggen of een berichtje sturen, het is nog steeds het enige stylingproduct dat ik met plezier gebruik, haha!

@Eddie, dat snap ik denk ik wel een beetje! Ik heb niet per se een beeld bij @Briseis, maar ik geloof wel dat we vaker over dezelfde dingen hebben gepost - boeken, krullen, veganistisch eten enzo. En een beetje zachtaardig overkomen waarschijnlijk!
Bij jou heb ik heel erg het beeld dat je anders bent dan je meestal wordt opgevat op het forum, trouwens! Ik lees jouw posts wel altijd met plezier, maar ik vind niet per se dat je daaruit een persoonlijkheid kunt opmaken. Moeilijk!

2 likes

Charizard :sweat_smile:
Ik zie ook een wc in de avatar van @Spaarlamp

2 likes

Doet me wel goed om te zien dat 38.76 mensen op het moment zeggen dat ze vrienden met me zouden kunnen zijn. You don’t hate me, you really don’t hate me!!!

de andere 12.24 mensen kunnen de pot op
(nee grapje jullie zijn vast niet kut, ik ben zelf best wel kut, ik neem het niemand kwalijk <3 You’re missing out hoor want ik ben heel supportive. Maar ook een dodged bullet want ik maak ook heel veel kut grappen over statistiek)

2 likes

Mijn vriend had een professor in een podcast horen zeggen dat partners die elkaar niet zien in deze coronatijden waarschijnlijk beter af zijn dan partners die 24/7 op elkaars lip zitten. En met beter af werd dan bedoeld dat het beter zou zijn voor de relatie (minder ruzie etc.). Nu verdenk ik mijn vriend er wel van dat ie dingen wat positiever wil schetsen in onze situatie, maar maakt me nieuwsgierig.

Wat denk jij dat beter is voor de relatie? Door corona een hypothetische drietal maanden:

• 24/7 bij elkaar zijn door samenwonen en thuiswerken
  • Helemaal niet bij elkaar te zijn door sluiten van grenzen of besmettingsgevaar

0 stemmers

Anoniem (met ‘ik weet precies wie je bent’ bedoel ik dat je me misschien kent via Instagram, langer op het forum of zelfs real life inmiddels ontmoet ofzo):

• Ik weet precies wie je bent en heb een positieve mening over je
  • Ik herken je enkel van avatar/naam en heb een positieve mening over je
  • Ik weet precies wie je bent en heb een negatieve mening over je
  • Ik herken je enkel van avatar/naam en heb een negatieve mening over je
  • Ik herken je wel en heb geen mening over je
  • Ik herken je avatar en/of naam vaag, maar het zegt me niet echt wat
  • Ik herken je totaal niet
  • Ik wil mijn mening niet geven over jou

0 stemmers

Is deze vraag omdat je het allebei leuke steden vindt of omdat je het kutsteden vindt? Ik weet niet hoe ik :hot_face: moet interpreteren :joy:

2 likes

Haha ik vind het allebei van die ‘net niet’ steden en vind ze ook erg op elkaar lijken.

3 likes

:scream: Mijn :old_key: stadje is zo leuk!

6 likes

Dat kwam toch omdat onze avatars in ‘kleurhokjes’ werden gezet. Dat gebeurde bij @Spaarlamp ook :joy:

Zit echt te wachten op het moment dat het janken geblazen wordt met al die vind je mij leuk polls.

29 likes

Vind je mij leuk?

Ik vind jullie allemaal kut

18 likes

Had ook niets anders verwacht

1 like

Dankje, ik jou ook met peren.

2 likes