Stel je persoonlijke vraag #15

Mijn vriend had een professor in een podcast horen zeggen dat partners die elkaar niet zien in deze coronatijden waarschijnlijk beter af zijn dan partners die 24/7 op elkaars lip zitten. En met beter af werd dan bedoeld dat het beter zou zijn voor de relatie (minder ruzie etc.). Nu verdenk ik mijn vriend er wel van dat ie dingen wat positiever wil schetsen in onze situatie, maar maakt me nieuwsgierig.

Wat denk jij dat beter is voor de relatie? Door corona een hypothetische drietal maanden:

• 24/7 bij elkaar zijn door samenwonen en thuiswerken
  • Helemaal niet bij elkaar te zijn door sluiten van grenzen of besmettingsgevaar

0 stemmers

Anoniem (met ‘ik weet precies wie je bent’ bedoel ik dat je me misschien kent via Instagram, langer op het forum of zelfs real life inmiddels ontmoet ofzo):

• Ik weet precies wie je bent en heb een positieve mening over je
  • Ik herken je enkel van avatar/naam en heb een positieve mening over je
  • Ik weet precies wie je bent en heb een negatieve mening over je
  • Ik herken je enkel van avatar/naam en heb een negatieve mening over je
  • Ik herken je wel en heb geen mening over je
  • Ik herken je avatar en/of naam vaag, maar het zegt me niet echt wat
  • Ik herken je totaal niet
  • Ik wil mijn mening niet geven over jou

0 stemmers

Is deze vraag omdat je het allebei leuke steden vindt of omdat je het kutsteden vindt? Ik weet niet hoe ik :hot_face: moet interpreteren :joy:

2 likes

Haha ik vind het allebei van die ‘net niet’ steden en vind ze ook erg op elkaar lijken.

3 likes

:scream: Mijn :old_key: stadje is zo leuk!

6 likes

Dat kwam toch omdat onze avatars in ‘kleurhokjes’ werden gezet. Dat gebeurde bij @Spaarlamp ook :joy:

Zit echt te wachten op het moment dat het janken geblazen wordt met al die vind je mij leuk polls.

29 likes

Vind je mij leuk?

Ik vind jullie allemaal kut

18 likes

Had ook niets anders verwacht

1 like

Dankje, ik jou ook met peren.

2 likes

mensen zijn nou eenmaal kut, dat kan je ze ook niet kwalijk nemen. Behalve oude mensen die blokjes tomaat uit je mandje stelen in de jumbo, die kan je het wel kwalijk nemen

3 likes

Geen commentaar. Dat zeg ik alleen in anonieme polls, zo vals ben ik dan ook wel weer.

2 likes

Ik wilde een gevatte opmerking maken, maar m’n gin is te sterk

Kutlul.

Ik woonde voor corona tijdelijk in het buitenland (sinds augustus) en ben wegens corona terug gekomen en we wonen nu dus weer 2 weken samen in ons huis en ik vind beter en fijner voor onze relatie. Merk ook dat toen ik nog niet thuis was maar wij ons al wel zorgen maakten wij eigenlijk alleen over corona aan het spreken waren, nu dat ik thuis ben bespreken we weer veel meer (persoonlijke) dingen en is corona vooral een onderwerp waar ik met andere mensen het meeste over spreek.

1 like

Haha wow daar kan ik me echt niks bij voorstellen, wij zien elkaar normaal gesproken 1x in de 3 weken (wat best veel is voor een ldr), denk niet dat ik het zou trekken als we elkaar maar 1x in de 3 weken zouden bellen haha.

Mijn vriend heeft een half jaar in het buitenland gewoond en gewerkt toen we al tien jaar een relatie hadden en ook al jaren samenwoonden en dat was ook zo’n leuke tijd! Natuurlijk wennen als je elkaar normaal dagelijks ziet, maar we hadden nu zoveel leuke weekenden samen en echt de tijd voor elkaar. Veel meer dan in Nederland, waar je weekend altijd vol zit (nouja, voor Corona dan) met bezoek van / aan vrienden en familie, huishouden etc.

2 likes

Wat is jouw mening over open relaties?

• Ik heb een open relatie en ben er blij mee
  • Ik heb een open relatie en ben er niet zo blij mee
  • Ik zou in de toekomst misschien een open relatie willen
  • Ik ben er nieuwsgierig naar, maar het is niks voor mij
  • Ik zou nooit een open relatie willen, en ik vind het eigenlijk ook maar raar als mensen het hebben
  • NMSMVPE
  • Ik heb hier geen mening over

0 stemmers

Wat is je mening over polyamorie (het hebben van meerdere liefdesrelaties tegelijkertijd)?

• Ik heb een polyamoreuze relatie en ben er blij mee
  • Ik heb een polyamoreuze relatie en ben er niet zo blij mee
  • Ik zou in de toekomst misschien een polyamoreuze relatie willen
  • Ik ben er nieuwsgierig naar, maar het is niks voor mij
  • Ik zou nooit een polyamoreuze relatie willen, en ik vind het eigenlijk ook maar raar als mensen het hebben
  • NMSMVPE
  • Ik heb hier geen mening over

0 stemmers

Raar vind ik een groot woord, maar het is meer nmsvpe en ik kan me niet voorstellen dat ik het ooit zou willen. Maarja als mensen het wel willen/hebben, you do you.

2 likes