Stel je persoonlijke vraag #15

Heb ik gehad, niet mijn ding, don’t care wat anderen doen

1 like

Ik dacht eerst nee valt mee echt heel soms maar. Maar eigenlijk wel heel vaak als ik die mensen ken (‘ken’) en stom vind dan kan ik me ook enorm ergeren aan hun hoofd. Bijv Thierry bidet of trump ofzo van hun kop word ik al chagrijnig en Chantal Janzen vond ik ook irritant dus stoorde ik me ook aan dr hoofd. Maar dat is niet door hun uiterlijk ingegeven maar gewoon het totaalbeeld en oké dit vind je toch niet boeiend allemaal haha

3 likes

Ik kan bepaalde films/series amper kijken omdat de hoofden van sommige acteurs me niet aan staan

5 likes

Ja van die aerodynamische vogelgezichten, hoofden die geboetseert lijken om net één seconde sneller te zijn op de fiets.

34 likes

5 likes

Mag ik dit vast nomineren voor post van het jaar?

Ik vind Erik uit bzv ook wel een beetje in dit hokje passen

8 likes

Wat is uberhaupt de vind ik leuk lijst?

ik heb geen vind-ik-leuk-lijst, dat zijn alleen nummers die ik per ongeluk ooit geliket heb. ik heb echt héél veel verschillende afspeellijsten, voor alle stemmingen heb ik er een (blij, boos, lente, afwassen, voor tijdens het werk, etc etc etc… heb er meer dan 100 denk ik wel haha)

4 likes

Ik moet nu denken aan Hans Sibbel (ben vijf minuten bezig geweest om hem te googlen want wist zn naam niet meer)
Klopt dit hoofd? Zn haar is alleen niet conform beschrijving. Op de een of andere manier mag ik niks uploaden maar Lebbis dus.

3 likes

Haha precies dit, toch staan er zo’n 600 nummers op dus blijkbaar vind ik heel veel per ongeluk leuk?

1 like

Omg ja ik heb er ook 300 zie ik nu… maar wel hele albums dus ik denk dat ik daar telkens dezelfde fout maak :thinking:

1 like

Deze cookie melding zag ik net op internet en ik vind het echt vaag? Wat hebben fietsen met mijn voedselinname te maken. Ik snap de grap, maar ik vind m stom :joy: jullie?

6 likes

Ja slaat nergens op

2 likes

Die is zeker bedacht door zo’n man met bloemetjesoverhemd dat ritueel verbrand moet worden.

7 likes

Kutkoekjes :unamused:

Stomme grap

1 like

Ik sla ongeveer 1 keer per half jaar de lijst die ik had op als nieuwe playlist en dan ga ik m schonen en weer nummers toevoegen. En dan af en toe luister ik de playlist van een bepaalde periode terug en dan zit ik lekker melancholisch te luisteren naar wat ik 3 jaar geleden leuk vond

5 likes

Dit. Levensmotto van zowel mij als m’n vriend blijkbaar :joy:

Dat vind ik ook eigenlijk niet zo netjes van ze. Je zou denken dat ze die 5 dagen per week ook daar voor kunnen gebruiken toch? Goed dat je het hebt afgebroken, omdat het niet ging voor jou! Zou je het nog een keer proberen?

1 like

Ik wil zo graag deze persoon zijn, met zoveel afspeellijsten, maar ik weet ze gewoon niet te vullen???

2 likes

Wat bij mij hielp was beginnen met alleen een afspeellijst voor bijvoorbeeld 2020 maken, waarin je elk nummer zet waar je vaak naar luistert of een herinnering bij hebt (gemaakt). Was daarmee begonnen, jaren geleden, en dan op 1 januari luisterde ik altijd die hele lijst en voelde ik me helemaal nostalgisch over het afgelopen jaar. En dat is ook een concreet doel, hoef je niet hard over na te denken.

En vanaf daar is het uitgebreid haha, er kwam eerst een afspeellijst die ik draaide als ik me opmaakte voordat ik uit ging, toen had ik een afspeellijst nodig om bij te studeren met rustige muziek, en ineens had ik er heel veel. Veel verschillende genres luisteren en in discover weekly kijken helpt ook!

4 likes