Dit is mijn vind ik leuk lijst en ik snap niet hoe dit er in komt
Jip met de staart is trouwens wel m’n favoriet.
Jip met de staart is trouwens wel m’n favoriet.
Haha huhhhh mijn lijst staat ook vol met nummers die ik er niet in heb gezet? Maar die van jou zijn grappiger
Ik vind playlists maken zoooooveel moeite. Waar haal je de zin en energie daarvoor vandaan? Ik vind het al een opgave om ervoor te zorgen dat ik af en toe iets nieuws te luisteren heb als ik actief ‘op zoek’ moet gaan om nieuwe muziek te ontdekken die ik leuk vind. Verder luister ik gewoon weken achter elkaar hetzelfde album tot ik er klaar mee ben. Ik vind playlists maken ook heel moeilijk ofzo, allemaal van die losse nummers die je dan bij elkaar moet zoeken en die dan ook bij elkaar moeten passen enzo. Nee I don’t know ik voel het niet.
Wilde je net taggen haha
Nee ik niet, zit idd meer in het oosten.
Maar ben via @juuldie wat meer emotioneel betrokken geweest bij de betreffende LIO. Doe overigens ook weer connecties had met AKleraar van het ellegirl forum, haha.
Hahaha ja, maar je bent niet voor niets kind van de zonnegod. Dat geeft wel wat credits.
Zou jij nu met iemand (vriendin/kennis) die je niet vaak ziet bij jou thuis afspreken
0 stemmers
Sowieso niemand komt m’n huis in nu tenzij sos.
Bedoel je sos als in alarm alarm! of sos als in coke? Voor beide is iets te zeggen natuurlijk
Hahaha ja true that. Maar doelde nu op noodgevallen (other than een gebrek aan coke). Als de buurman bloedend aan de deur ligt te krabben doe ik wel open.
Oeh bah
ligt eraan hoelaat hoor bij mij
Maar mooi dat ik zo’n unaniem antwoord krijg op mn poll dan kan ik dat mooi gebruiken als excuusje om mn home gym niet te delen met trui vriendin
Zou sowieso niks delen met truivriendin, zij neemt je hometrainer nog mee terwijl je er zelf op zit te fietsen.
Ja da’s waar, maar als ik slaap hoor ik toch niks dus dan blijft-ie maar liggen. Heb een x mijn vriend buitengesloten die me toen 37 keer heeft gebeld, aangebeld en op de deur staan bonzen. Hij had z’n vader al gebeld en de politie maar ik hoorde niks want lag lekker te tukken 
Maar goed dat terzijde. Nee zou die gym zeker niet delen joh! Sowieso veel te veel fysieke sappen die daarop uitgewisseld worden, weet niet of corona ook al in zweet is aangetroffen maar wie weet. Ken haar alleen uit jouw verhalen maar het klinkt sowieso of zij jou alleen maar gebruikt voor je spullen. Straks ben je je gewichten ook kwijt.
Als ik ooit een roman uitbreng, komt daar echt een personage in voor die de bijnaam ‘truivriendin’ krijgt en bekend staat om het lenen van spullen om ze vervolgens nooit terug te brengen. Dan moet ik jou wel opnemen in het dankwoord. 
Vind het fijn dat jullie zo met me meeleven 

Ze appte net dus of ze DE TRUI mag komen brengen morgen maar ik denk dat ze wil trainen. Dus ik moet een antwoord formuleren waarin ik aangeef dat ze de trui mag komen brengen maar niet binnen komt. Moeilijk moeilijk
En @Lemongrab je slaat de spijker op zn kop want zo is het waarschijnlijk ook met haar. Ben blij dat ik nooit een legging heb uitgeleend
Zeg dat je verkouden bent dus dat ze de trui voor de deur kan leggen
"De situatie met corona en jouw eeuwigdurende leenpraktijken gaan mij niet in de koude kleren zitten, geef mij daarom mijn trui terug. Dan zit ik er warmpjes bij in mijn home gym die jij niet mag gebruiken. HAHAHAHAHAH evil laugh’
Corona de schuld geven! Trui voor de deur leggen en 1.5 meter afstand houden aub
Trui vanaf 1.5 meter afstand in een boogje voor de deur mikken.