Stel je persoonlijke vraag #15

Deze cookie melding zag ik net op internet en ik vind het echt vaag? Wat hebben fietsen met mijn voedselinname te maken. Ik snap de grap, maar ik vind m stom :joy: jullie?

6 likes

Ja slaat nergens op

2 likes

Die is zeker bedacht door zo’n man met bloemetjesoverhemd dat ritueel verbrand moet worden.

7 likes

Kutkoekjes :unamused:

Stomme grap

1 like

Ik sla ongeveer 1 keer per half jaar de lijst die ik had op als nieuwe playlist en dan ga ik m schonen en weer nummers toevoegen. En dan af en toe luister ik de playlist van een bepaalde periode terug en dan zit ik lekker melancholisch te luisteren naar wat ik 3 jaar geleden leuk vond

5 likes

Dit. Levensmotto van zowel mij als m’n vriend blijkbaar :joy:

Dat vind ik ook eigenlijk niet zo netjes van ze. Je zou denken dat ze die 5 dagen per week ook daar voor kunnen gebruiken toch? Goed dat je het hebt afgebroken, omdat het niet ging voor jou! Zou je het nog een keer proberen?

1 like

Ik wil zo graag deze persoon zijn, met zoveel afspeellijsten, maar ik weet ze gewoon niet te vullen???

2 likes

Wat bij mij hielp was beginnen met alleen een afspeellijst voor bijvoorbeeld 2020 maken, waarin je elk nummer zet waar je vaak naar luistert of een herinnering bij hebt (gemaakt). Was daarmee begonnen, jaren geleden, en dan op 1 januari luisterde ik altijd die hele lijst en voelde ik me helemaal nostalgisch over het afgelopen jaar. En dat is ook een concreet doel, hoef je niet hard over na te denken.

En vanaf daar is het uitgebreid haha, er kwam eerst een afspeellijst die ik draaide als ik me opmaakte voordat ik uit ging, toen had ik een afspeellijst nodig om bij te studeren met rustige muziek, en ineens had ik er heel veel. Veel verschillende genres luisteren en in discover weekly kijken helpt ook!

4 likes

Dit is mijn vind ik leuk lijst en ik snap niet hoe dit er in komt :joy:

Jip met de staart is trouwens wel m’n favoriet.

28 likes

Haha huhhhh mijn lijst staat ook vol met nummers die ik er niet in heb gezet? Maar die van jou zijn grappiger

Ik vind playlists maken zoooooveel moeite. Waar haal je de zin en energie daarvoor vandaan? Ik vind het al een opgave om ervoor te zorgen dat ik af en toe iets nieuws te luisteren heb als ik actief ‘op zoek’ moet gaan om nieuwe muziek te ontdekken die ik leuk vind. Verder luister ik gewoon weken achter elkaar hetzelfde album tot ik er klaar mee ben. Ik vind playlists maken ook heel moeilijk ofzo, allemaal van die losse nummers die je dan bij elkaar moet zoeken en die dan ook bij elkaar moeten passen enzo. Nee I don’t know ik voel het niet.

5 likes

Wilde je net taggen haha

1 like

Nee ik niet, zit idd meer in het oosten.
Maar ben via @juuldie wat meer emotioneel betrokken geweest bij de betreffende LIO. Doe overigens ook weer connecties had met AKleraar van het ellegirl forum, haha.

2 likes

Hahaha ja, maar je bent niet voor niets kind van de zonnegod. Dat geeft wel wat credits.

Zou jij nu met iemand (vriendin/kennis) die je niet vaak ziet bij jou thuis afspreken

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Sowieso niemand komt m’n huis in nu tenzij sos.

3 likes

Ik moest bij deze beschrijving echt direct denken aan die cabaretier Lebbis

image

Bedoel je dit? :joy: :joy:

21 likes

Bedoel je sos als in alarm alarm! of sos als in coke? Voor beide is iets te zeggen natuurlijk

39 likes

6 likes