Stel je persoonlijke vraag #15

Hahaha ja true that. Maar doelde nu op noodgevallen (other than een gebrek aan coke). Als de buurman bloedend aan de deur ligt te krabben doe ik wel open.

4 likes

Oeh bah :hot_face: ligt eraan hoelaat hoor bij mij

Maar mooi dat ik zo’n unaniem antwoord krijg op mn poll dan kan ik dat mooi gebruiken als excuusje om mn home gym niet te delen met trui vriendin

7 likes

Zou sowieso niks delen met truivriendin, zij neemt je hometrainer nog mee terwijl je er zelf op zit te fietsen.

40 likes

Ja da’s waar, maar als ik slaap hoor ik toch niks dus dan blijft-ie maar liggen. Heb een x mijn vriend buitengesloten die me toen 37 keer heeft gebeld, aangebeld en op de deur staan bonzen. Hij had z’n vader al gebeld en de politie maar ik hoorde niks want lag lekker te tukken :ok_hand:

Maar goed dat terzijde. Nee zou die gym zeker niet delen joh! Sowieso veel te veel fysieke sappen die daarop uitgewisseld worden, weet niet of corona ook al in zweet is aangetroffen maar wie weet. Ken haar alleen uit jouw verhalen maar het klinkt sowieso of zij jou alleen maar gebruikt voor je spullen. Straks ben je je gewichten ook kwijt.

1 like

Als ik ooit een roman uitbreng, komt daar echt een personage in voor die de bijnaam ‘truivriendin’ krijgt en bekend staat om het lenen van spullen om ze vervolgens nooit terug te brengen. Dan moet ik jou wel opnemen in het dankwoord. :upside_down_face:

3 likes

Vind het fijn dat jullie zo met me meeleven :heart::heart::heart: Ze appte net dus of ze DE TRUI mag komen brengen morgen maar ik denk dat ze wil trainen. Dus ik moet een antwoord formuleren waarin ik aangeef dat ze de trui mag komen brengen maar niet binnen komt. Moeilijk moeilijk

En @Lemongrab je slaat de spijker op zn kop want zo is het waarschijnlijk ook met haar. Ben blij dat ik nooit een legging heb uitgeleend

Zeg dat je verkouden bent dus dat ze de trui voor de deur kan leggen

13 likes

"De situatie met corona en jouw eeuwigdurende leenpraktijken gaan mij niet in de koude kleren zitten, geef mij daarom mijn trui terug. Dan zit ik er warmpjes bij in mijn home gym die jij niet mag gebruiken. HAHAHAHAHAH evil laugh’

14 likes

Corona de schuld geven! Trui voor de deur leggen en 1.5 meter afstand houden aub

8 likes

Trui vanaf 1.5 meter afstand in een boogje voor de deur mikken.

1 like

Je kan desnoods nog je werk in de zorg als ‘excuus’ gebruiken (niet dat je dat nodig hebt), dat je het zekere voor het onzekere wil nemen en daarom met niemand meer face 2 face afspreekt behalve je vriend. Voor zover alleen corona nog niet reden genoeg is.

2 likes

Nou toen ik je story zag van die legging die je allang niet meer had gezien dacht ik meteen aan truivriendin :flushed: Gelukkig is het niet zo dan

4 likes

Ja dit ga ik dus ook zeggen
 heb sowieso nu twee corona verdachte cliënten en zij werkt in een dokterspraktijk dus eigenlijk zou het gekkenwerk zijn als we afspraken.

En dat van de trui voor mn deur leggen heb ik srs dit weekend al gevraagd want heb een hek om mijn huis heen en had gevraagd of ze hem in een zak over het hek wilde gooien maar helaas :sob:

2 likes

Nee die heb ik Ăłf zelf verkocht of mijn zus heeft die gekaapt

1 like

Iemand deelde in t coronatopic een lijstje, waarbij ze kijken naar levensverwachting.

Een kerngezonde 30er voor een zwakkere 70plusser snap ik, net als een gezonde 70plusser verkiezen boven een meervoudig gehandicapte 20er.

38 likes

Als je die keuze zou moeten maken dan lijken me “hoe groot is de kans dat je dood gaat zonder IC” v.s. “Hoe groot is je overlevingskans met IC” relevantere criteria dan enkel de leeftijden.

6 likes

Wie had dat gedacht toen ik vorig jaar in september nietsvermoedend mijn trui achterliet in de sportschool

7 likes

Straks wordt het de vraag wat eerder achter de rug is de coronacrisis of dat de trui weer terug bij de rechtmatige eigenaar is.

22 likes

Nou prima is een groot woord en vind deze antwoordopties beetje te kort door de bocht. Ik vind het wel begrijpelijk dat er als de nood aan de man komt afwegingen en keuzes gemaakt worden wat betreft levensverwachting, hersteltijd, kwaliteit van leven na de opname etc. Dat zal misschien vaak gerelateerd zijn aan leeftijd maar niet altijd. En ik ga ervanuit dat die keuzes op de meest medisch-ethische manier mogelijk gemaakt worden dus hoef daar verder geen prima van te vinden of niet. Ik heb vertrouwen in de mensen die dit voor ons doen.

2 likes

Het gaat erom spannen hoor

1 like