Luister je het nu ook voor het slapen gaan?
Die stem van die vrouw gaat wel beetje irriteren soms
Te simpel gesteld.
Een gewonnen levensjaar mag een x bedrag kosten in de geneeskunde. Bij een jong gezond persoon kun je de totale kosten over meer gewonnen levensjaren smeren dan bij een oud gezond persoon. Dus in economisch/maatschappelijk opzicht begrijpelijk. Ook in moreel opzicht vind ik.
Maar leeftijd ansich is geen beslissende factor.
(Niet leuk als je je bedenkt dat een familielid
of jijzelf dan de “opgeofferde” is/bent)
Klopt zeker, maar ik vermoed dat @FISSA het sowieso gemiddeld gezien bedoelde, en niet per se de meer uitzonderlijke gevallen.
Nee ik denk het niet eigenlijk. Ben nu al lang samen met mijn man en zoiets past echt niet bij ons haha. Ook helemaal geen behoefte aan nu!
Door deze crisis met alleen maar coronanieuws, kom ik er achter hoe irritant Eva Jinek is. Hoe irritant vind jij haar?
- Extreem
- Gemiddeld
- Niet irritant
0 stemmers
Zijn er ook mensen in je directe omgeving (vrienden, collega’s, kennissen, etc.) Die in jouw achting zijn gedaald door hoe zij omgaan met deze situatie en hoeveel?
- 1
- 2-5
- 6-10
- 11-15
- 15+
- 0
0 stemmers
Zijn er ook mensen in jouw achting gestegen en hoeveel?
- 1
- 2-5
- 6-10
- 11-15
- 15+
- 0
0 stemmers
Ik vind Eva Jinek echt een topwijf. Zo slim, knap, pittig.
Ik vind deze vragen op dit moment echt leuk, omdat ik Spotify helemaal herontdekt heb en voor het eerst de zin en energie heb om afspeellijsten te maken! Ik zit ook in een onwijs nostalgische bui waardoor ik de hele avond Deathspell Omega heb geluisterd en metal weer leuk vind.
@Zemraluani, ik dacht dat ik mensen uitzonderlijk een irritant hoofd vond hebben, maar eigenlijk is dat niet waar. Ik vind mensen die lijken op Ellen een heel irritant hoofd hebben:
Mijn juf in groep 8 leek enorm op haar, zij was dan ook de eerste persoon ooit die ik op basis van uiterlijk niet mocht. Echt kut eigenlijk, weet nog dat ik me daar destijds heel schuldig over voelde.
Heel erg op Jinek afgeknapt na een verschrikkelijk interview met een walgelijke advocaat waar ze een beetje ludiek over zat te doen. Als ik daar had gezeten had ik hem op zn lazer gegeven
Over het gedeelte met die gynaecoloog
Echt iedereen in mijn directe omgeving (familie, vrienden, collega’s) neemt het serieus, houdt zich aan de voorschriften en meer. Maar had ook eigenlijk niet anders verwacht. De enige waar ik een beetje voor vreesde was mijn vader, maar ook die stuurt zijn 10 jaar jongere vriendin voor de boodschappen en komt zelf amper nog het huis uit, behalve voor een dagelijks wandelingetje
Over Jinek heb ik overigens niet echt een mening, heb die hele show nog nooit gezien (kijk geen NL tv meer), het enige dat ik buiten dat ze die show doet over haar weet is dat ze een relatie heeft gehad met Bram Moszkowicz, en dat spreekt natuurlijk niet echt voor haar…
Ja idd. In ieder geval duizend keer getalenteerder dan een Matthijs van Nieuwkerk of een Jeroen Pauw. + girlpower go Eva.
De eerste dagen dat er corona-paniek was haalde ik meer duidelijke informatie en antwoorden op mijn vragen uit Jinek dan uit het nieuws, ze had fijne gasten aan tafel en stelde de juiste vragen. Ik ben Jinek-fan.
Ik vind Eva Jinek altijd zo irritant amicaal en informeel met sommige mensen die ze dan goed kent. Die noemt ze dan schatje en maakt ze allemaal inside jokes, vind dat niet echt passend. Doe dat lekker in de kleedkamer.
Love Eva, maar ik vind niet dat je Matthijs en Jeroen in dezelfde categorie kan plaatsen. Matthijs is van het slap mee lullen, Jeroen kan op momenten echt keihard ondervragen.
Op het moment kan niemand zo het vuur aan de schenen leggen als Jeroen, ook Eva niet. Hij is imo de beste interviewer op tv van deze generatie.
Dit vind ik ook!
Ik vind alleen die econome die ze vorige week aan tafel had zitten irritant. Heel langdradig en van de hak op de tak.
Ik word helemaal gek. Nieuwe iPhone. iCloud zit vol. Dus ik wilde alle foto’s nu met dit mooie weer maar eens op de computer zetten (Imac). Lukt dus niet. Wilde via het programma fotos alles importeren heeft ie maar een deel geïmporteerd?
Heeft iemand de gouden tip? Via iCloud lukt ook niet.
Google Drive? Of iPhoto?
Iphone. Ben eruit hoor. Voor anderen die er niet achter komen. Via iCloud com inloggen met Apple id, alle foto’s downloaden en dan staan ze op je computer.
Helaas ben ik er drie uren mee bezig geweest holy shit
Nee, ik bedoelde heb je die apps al gebruikt haha. Maar goed dat het is gelukt!