De eerste dagen dat er corona-paniek was haalde ik meer duidelijke informatie en antwoorden op mijn vragen uit Jinek dan uit het nieuws, ze had fijne gasten aan tafel en stelde de juiste vragen. Ik ben Jinek-fan.
Ik vind Eva Jinek altijd zo irritant amicaal en informeel met sommige mensen die ze dan goed kent. Die noemt ze dan schatje en maakt ze allemaal inside jokes, vind dat niet echt passend. Doe dat lekker in de kleedkamer.
Love Eva, maar ik vind niet dat je Matthijs en Jeroen in dezelfde categorie kan plaatsen. Matthijs is van het slap mee lullen, Jeroen kan op momenten echt keihard ondervragen.
Op het moment kan niemand zo het vuur aan de schenen leggen als Jeroen, ook Eva niet. Hij is imo de beste interviewer op tv van deze generatie.
Dit vind ik ook!
Ik vind alleen die econome die ze vorige week aan tafel had zitten irritant. Heel langdradig en van de hak op de tak.
Ik word helemaal gek. Nieuwe iPhone. iCloud zit vol. Dus ik wilde alle foto’s nu met dit mooie weer maar eens op de computer zetten (Imac). Lukt dus niet. Wilde via het programma fotos alles importeren heeft ie maar een deel geïmporteerd?
Heeft iemand de gouden tip? Via iCloud lukt ook niet.
Google Drive? Of iPhoto?
Iphone. Ben eruit hoor. Voor anderen die er niet achter komen. Via iCloud com inloggen met Apple id, alle foto’s downloaden en dan staan ze op je computer.
Helaas ben ik er drie uren mee bezig geweest holy shit 
Nee, ik bedoelde heb je die apps al gebruikt haha. Maar goed dat het is gelukt!
Hahahah 
Hmm oke ja Jeroen heeft ook zeker zijn goede momenten gehad maar vind hem de laatste tijd nogal ingeslapen en gemakzuchtig geworden. De gloriejaren waarin hij mensen lekker voor het blok kon zetten waren wel voorbij. Eva is nog feisty want die zit nog niet honderd jaar achter dezelfde tafel. Daar word je gewoon automatisch gemakzuchtig van na verloop van tijd. En ja oke Matthijs is andere categorie idd.
Welke kan jij al door krassen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
- 21
- 22
- 23
- 24
0 stemmers
Optie 23 houdt me 's nachts wakker 
ik stemde per ongeluk fout op 21
maar wat een hoop mensen
… hopelijk komt het goed
Hoe kan niet iedereen zn snacks al hebben opgegeten?! 
zit jij ook weleens gewoon op de bank naar buiten of naar niks te staren?
ik heb dat zo vaak als ik thuis kom van het werk. alsof ik dan gewoon moet afschakelen ofzo. het valt me regelmatig op dat ik dan weer een half uur verder ben zonder dat ik dat in de gaten had
zal er van buitenaf wel creepy uitzien

- ja doe ik ook weleens
- nee herken ik niet
0 stemmers
Ik had een snack gehaald en daar moest ik dan 3-4 dagen mee doen want ik mag niet meer zomaar naar de supermarkt. Eindstand: binnen twee uur was de zak leeg.
Gelukkig mag ik morgen pizza bestellen.
Omdat ik samen doe met m’n ouders en het niet allemaal in m’n eentje kan en mag opeten 
en je kan zoeken op sleutelwoorden! Laatst wilde ik een dramatische afscheidsslideshow van mijn auto maken en dan hoef je alleen maar op ‘auto’ te zoeken ipv honderden (duizenden?) foto’s door te scrollen