Hahahah
Hmm oke ja Jeroen heeft ook zeker zijn goede momenten gehad maar vind hem de laatste tijd nogal ingeslapen en gemakzuchtig geworden. De gloriejaren waarin hij mensen lekker voor het blok kon zetten waren wel voorbij. Eva is nog feisty want die zit nog niet honderd jaar achter dezelfde tafel. Daar word je gewoon automatisch gemakzuchtig van na verloop van tijd. En ja oke Matthijs is andere categorie idd.
Welke kan jij al door krassen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
- 21
- 22
- 23
- 24
0 stemmers
Optie 23 houdt me 's nachts wakker
ik stemde per ongeluk fout op 21
maar wat een hoop mensen ⦠hopelijk komt het goed
Hoe kan niet iedereen zn snacks al hebben opgegeten?!
zit jij ook weleens gewoon op de bank naar buiten of naar niks te staren?
ik heb dat zo vaak als ik thuis kom van het werk. alsof ik dan gewoon moet afschakelen ofzo. het valt me regelmatig op dat ik dan weer een half uur verder ben zonder dat ik dat in de gaten had
zal er van buitenaf wel creepy uitzien
- ja doe ik ook weleens
- nee herken ik niet
0 stemmers
Ik had een snack gehaald en daar moest ik dan 3-4 dagen mee doen want ik mag niet meer zomaar naar de supermarkt. Eindstand: binnen twee uur was de zak leeg.
Gelukkig mag ik morgen pizza bestellen.
Omdat ik samen doe met mān ouders en het niet allemaal in mān eentje kan en mag opeten
en je kan zoeken op sleutelwoorden! Laatst wilde ik een dramatische afscheidsslideshow van mijn auto maken en dan hoef je alleen maar op āautoā te zoeken ipv honderden (duizenden?) fotoās door te scrollen
Ik heb net āsorbetijsā gemaakt door mangostukjes uit de vriezer samen met een banaan en een scheutje koffiemelk te blenderen Net echt hoor.
Welke serie ga ik op Netflix bingen dit weekend
- Unorthodox
- Unbelievable
- Dare me
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Dead to me
Niet dit weekend, maar vorig weekend.
Ik vond het eigenlijk matig, maardoor een mega plottwist in de laatste minuut van de laatste aflevering MOET ik nu seizoen 2 zien.
Maar eigenlijk dus geen aanrader.
Tiger king
Tiger King. Gegarandeerd dat je corona even vergeet!
Kalifat!
Is dat ok Zweeds gesproken? Ik kan dan, net als bij elite in het Spaans, niet zo goed mān concentratie erbij houden haha!
Zo heb ik een pak soepstengels leeggegeten,wel gedipt in een potje aioli.Komen die dingen uit het kerstpakket die je normaal na 3 jaar wegpleurt toch nog eens van pas.