Ik heb net ‘sorbetijs’ gemaakt door mangostukjes uit de vriezer samen met een banaan en een scheutje koffiemelk te blenderen
Net echt hoor.
Welke serie ga ik op Netflix bingen dit weekend
- Unorthodox
- Unbelievable
- Dare me
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Dead to me
Niet dit weekend, maar vorig weekend.
Ik vond het eigenlijk matig, maardoor een mega plottwist in de laatste minuut van de laatste aflevering MOET ik nu seizoen 2 zien.
Maar eigenlijk dus geen aanrader.
Tiger king
Tiger King. Gegarandeerd dat je corona even vergeet!
Kalifat!
Is dat ok Zweeds gesproken? Ik kan dan, net als bij elite in het Spaans, niet zo goed m’n concentratie erbij houden haha!
Zo heb ik een pak soepstengels leeggegeten,wel gedipt in een potje aioli.Komen die dingen uit het kerstpakket die je normaal na 3 jaar wegpleurt toch nog eens van pas.
Orphan Black
Kan je de audio niet op Engels zetten?
Ja is Zweeds idd. Ik dacht om dat ik mijn concentratie niet zo goed zou kunnen houden maar dit is zo spannend dat me dat is gelukt haha
Blij dat ik niet hoef te werken, maar geen zin om weer niks te kunnen ondernemen…
Ik werk drie dagen thuis momenteel en m’n andere werk is dicht ivm corona.
Nu krijg ik een mailtje van m’n baas dat ie maandag een groepsvideochat wil doen. Ik ben vrij op maandag. Zouden jullie tijd vrij maken voor het videogesprek? Het is niet dat ik nu veel te doen heb, maar ik geniet ook wel van m’n vrije dagen door thuis te rommelen/naar buiten te gaan. Zo’n gesprek duurt vast niet heel lang, maar vind het ergens irritant om maandag met werk bezig te zijn. We zijn overigens een klein bedrijf, maar niet echt hecht ofzo. We hebben ook een chat en daar spreek ik een op een wel met collega’s waar ik close mee ben.
Vraag: Zouden jullie tijd vrij maken voor het videogesprek?
- Ja
- Nee
- Anders…
0 stemmers
Ja, misschien dat ik dan compenseer inderdaad. Ik weet dat dinsdag+woensdag iedereen werkt, maar misschien dat hij maandag een fijne start vindt voor zo’n gesprek.
Oké, duidelijk resultaat haha
Ik ga gewoon even videobellen met ze.
Ben gewoon salty dat je met een masterdiploma als fulltimer 1800 euro bruto verdient, dus ik doe zo min mogelijk extra.
Nee joh dat kan toch niet?
Helaas wel
Echt schandalig zeg. Dat is net €100 meer dan minimum. Ben heel benieuwd in welke sector je werkt…