Stel je persoonlijke vraag #15

Orphan Black

10 likes

Kan je de audio niet op Engels zetten?

Ja is Zweeds idd. Ik dacht om dat ik mijn concentratie niet zo goed zou kunnen houden maar dit is zo spannend dat me dat is gelukt haha

1 like

Blij dat ik niet hoef te werken, maar geen zin om weer niks te kunnen ondernemen…

5 likes

Ik werk drie dagen thuis momenteel en m’n andere werk is dicht ivm corona.
Nu krijg ik een mailtje van m’n baas dat ie maandag een groepsvideochat wil doen. Ik ben vrij op maandag. Zouden jullie tijd vrij maken voor het videogesprek? Het is niet dat ik nu veel te doen heb, maar ik geniet ook wel van m’n vrije dagen door thuis te rommelen/naar buiten te gaan. Zo’n gesprek duurt vast niet heel lang, maar vind het ergens irritant om maandag met werk bezig te zijn. We zijn overigens een klein bedrijf, maar niet echt hecht ofzo. We hebben ook een chat en daar spreek ik een op een wel met collega’s waar ik close mee ben.
Vraag: Zouden jullie tijd vrij maken voor het videogesprek?

• Ja
  • Nee
  • Anders…

0 stemmers

Ja, misschien dat ik dan compenseer inderdaad. Ik weet dat dinsdag+woensdag iedereen werkt, maar misschien dat hij maandag een fijne start vindt voor zo’n gesprek.

3 likes

OkƩ, duidelijk resultaat haha :no_mouth: Ik ga gewoon even videobellen met ze.
Ben gewoon salty dat je met een masterdiploma als fulltimer 1800 euro bruto verdient, dus ik doe zo min mogelijk extra.

2 likes

Nee joh dat kan toch niet?

Helaas wel

Echt schandalig zeg. Dat is net €100 meer dan minimum. Ben heel benieuwd in welke sector je werkt…

Dat durf ik niet te zeggen, omdat het een hele specifieke sector is. Als freelancer kun je wel wat meer verdienen, maar ik heb dan liever de zekerheid van een vast loon ( heb in 2017 een burn out gehad waar ik nog niet helemaal van te boven ben, dus dan is elke zekerheid prettig)

1 like

Maar je kan aangeven dat je een ander dagdeel dan vrij neemt toch? Ik vind zeker niet dat je maar 24/7 beschikbaar moet zijn omdat je toch thuis zit, daar zijn grenzen aan. Maar de huidige situatie vergt gewoon flexibiliteit van iedereen dus ook van jou.

En is het 1800 voor drie dagen? Want dat is heel veel toch

Het is 1800 als je fulltime werkt, ik krijg dat helaas niet met drie dagen haha

Ohhhh shit jammer, dan is het weinig ja :pensive:

Ohh oke! Ja snap ik, heb ook liever zekerheid haha! Hopen dat je nog kan groeien dan.

En je hebt inderdaad gelijk wat betreft flexibiliteit! Heb gemaild hoe laat we gaan bellen ongeveer, dan kan ik de rest van de dag eromheen plannen.

Nou, om het nog even erger te maken: Nee :joy:
Toen ik begon kreeg ik evenveel als iemand die er al acht jaar zit :’) Iedereen is gelijk.

1 like

Bij mij spraken ze engels :woman_shrugging: misschien dat je dat inderdaad zelf kan instellen

1 like

Ik had ja gestemd maar als je maar €1800 verdient voor een fulltime job herzie ik graag mijn stem. Wat een sukkels :flushed:

3 likes

@Marsepein Is het een eenmalig videogesprek, of wil hij dit wekelijks inplannen? Als het eenmalig is zou ik misschien mijn vrije dag op een andere dag plannen

2 likes