Bij een bovenverdieping kan het in de zomer trouwens wel veel warmer zijn dan bij andere verdiepingen.
Qua overlast, in principe bovenin. Ook al woon ik ook op de bovenste verdieping, heb ook regelmatig overlast gehad van de onderburen.
Maaaarrr in de zomer is het verschrikkelijk heet inderdaad.
Ik heb altijd smelttabletten van paracetamol. Is met bosvruchtensmaak geloof ik. Met ibuprofen meestal geen problemen maar paracetamol krijg ik echt niet geslikt haha. Die smelttabletten zijn echt wel prima! Alleen wel duur.
Ja jawel. Maar ik ben iemand die misschien alles te klein kauwt haha. Twee in een keer klinkt echt onmogelijk voor mij haha
Ik ben gewoon een vreemde Limburger
Het hangt er ook echt heel erg af hoe goed geĆÆsoleerd de woningen zijn. Ik heb op de begane grond gewoond, met zowel boven als naast me buren. Maar wij hebben echt nooit last gehad van geluidsoverlast of stampende voeten. Maar nou moet ik wel zeggen dat het nieuwe appartementen waren dus ik denk dat ze goed geĆÆsoleerd waren.
Inmiddels lukt het me steeds vaker om een pil weg te slikken met een slokje water, maar anders gebruik ik een lepel yoghurt
Ik woon beneden en had ze nog nooit gehoord, tot hun kindje kon lopen. Dan hoor je dat continu, rennen, spelen, met de bal⦠maar je went er ook wel weer aan. Vanuit mān wc hoor ik mān buren naast me haha
Ik koop paracetamol in capsules, want die vieze stroeve rondjes blijven altijd in mijn keel hangen, dan loopt ik te kokhalzen boven de wasbak en dat is niet fijn als je al pijn hebt. Snap niet dat ze die nog zo maken.
Voornamelijk harde muziek en gooien met deuren. Bij een eerdere bewoner trok er bij roken de wietlucht bij ons naar binnen. Het appartement onder ons wordt steeds onderverhuurd.
Hangt er dus eigenlijk heel erg van af wat voor iemand onder je woont.
Ik had verwacht dat ik overlast het vervelendste zou vinden in een appartement, maar ik kwam erachter dat het geluid van mān buren niet zo storend was voor mij. Ik hoorde beneden nooit, maar links en rechts vrij goed, maar dat boeide me eigenlijk niet zo. Ik woonde op de bovenste verdieping en wat me veeeel meer stoorde was hoe warm het was in de zomer en die fucking trappen elke fucking dag.
100x liever geluid dan hitte en trappen.
Edit: oh! En dat de wietrook van de onderbuurman schuin links onder op mān balkon rond walmde was ook niet te doen.
Hebben jullie ook per e-mail die kettingbrief gekregen over poƫzie uitwisselen?
- Ja, 1 x
- Ja, meerdere keren
- Nee
0 stemmers
Heb m niet gekregen maar mijn tante wel en ik dacht eigenlijk dat zij hem direct van de bron had gekregen dus ik weet wie ik om moet leggen als ik hem ooit ontvang
Ik heb op de bovenverdieping in een gebouw gewoond van 4 hoog en dan 2 per verdieping. Ik hoorde alleen de buren van dezelfde verdieping. En dan ook heel veel en heel hard. Denk dat je maar net geluk moet hebben met wie er naast, boven of onder je woont.
Aha interesting⦠wanneer kreeg zij hem? Ik kreeg mijn eerste op 19 maart dus die moet ook dicht bij de bron hebben gezeten denk ik
Ja zoiets denk ik ook. Ze heeft helaas 7 jaar ongeluk want ze heeft geen gehoor gegeven aan de oproep. Mn oom zei ādat dat ook helemaal niet mocht want dat is een veel te grote druk op het datanetwerk, al die domme mailtjesā hahah
Ik hoor wel geluiden van mijn bovenbuurman maar ik kan me niet voorstellen dat hij ook maar iets van mij hoort (behalve mijn stofzuiger misschien? maar komt gewoon omdat die heel veel lawaai maakt). Maar toch had ik niet boven willen wonen want in de zomer is mijn huisje zoveel beter om te zijn dan boven.
Moet ik trouwens wel zeggen dat ik ook wel in een best oud huisje woon dus sowieso hoor je wel wat dingen van alle kanten maar over het algemeen is het weinig geluid wat ik hoor eigenlijk.
Ik ken hem niet, moet je zelf een gedicht schrijven of een bestaand gedicht doorsturen?
Ik woon in een appartement met 3 verdiepingen en ik woon op de 2e etage. Ik hoor mān onderburen nooit, maar mān bovenburen eigenlijk ook nooit. Ik hoor ze nu af en toe omdat ze volgens mij thuis sporten. Maar ik woon ook echt in het midden van het blok. En wat ik fijn vind is dat eigenlijk nooit mān verwarming aan hoef te zetten. Als mān buren hun verwarming aan zetten dan profiteer ik daar ook van. Krijg elk jaar minimaal ā¬300 terug aan stookkosten.