Een Alex kastje van Ikea voor eigen gebruik en heb mijn koffer apart staan voor klanten, maar wissel het wel vaak. Gebruik ik alles? Jazeker.
Een make up tasje. Heb vorig jaar al mn make up weg gepleurd. En toen bij glossier alle basis dingen gekocht en dan als extra heb ik het modern renaissance pallet en een eye primer en wenkbrauw gel van a.b.h en ongeveer max 10 verschillende lipsticks. Meer heb ik niet nodigā¦
Door deze quarantaine overdenk ik mijn leven, dus ik wil nu graag mijn haarstijl veranderen.
Hebben jullie ook de neiging om iets aan je uiterlijk te veranderen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik draag thuis geen make-up en zie dus iedere dag mijn bleke kop met acne. Ik ben eigenlijk tegen hormonen slikken om een schoonheidskwaal op te lossen, maar begin het steeds meer te overwegen nu ik 24/7 tegen die acne aan moet kijken.
En vanochtend dacht ik: ooohh fake tan zou ook wel lekker zijn. Terwijl ik daar normaal ook echt geen fan van ben
Vervelend dat je er nu zo mee zit. Ik heb geen verstand van acne maar misschien knapt je huid ook wel iets op na een paar weken weinig tot geen make-up?
Was het maar zoān feest. Die mythe heb ik bij dezen ontkracht
Ah klote. Waarschijnlijk kan/ga je in deze tijden hiervoor niet naar de dokter hiervoor en hopelijk kun het als dit allemaal voorbij is het weer wat meer accepteren. Maar voor nu snap ik helemaal dat het gewoon kut is.
Lief dankjewel <3
Ja ik ook! Ik mis die tijd dat ik 's ochtends en 's middags (om 15h volgens mij) mn favo blogs afging, en meteen naar de kruidvat rende bij een goede review. Ik kijk nu voor reviews vaak op makeupalley.
Ha hier ook! 2,5 week niks op mijn gezicht maar het wordt alleen maar erger. Ook opeens op mijn wangen terwijl die voorheen gaaf waren. Denk misschien wel door de stress dat het nu verergert. Ik was vorige maand van plan naar de huisarts te gaan om iets nieuws te proberen/vragen, maarja, kan nu ook wel paar maanden worden uitgesteld.
Ik denk dus hele tijd sinds ik met een fronsrimpel al wakker word; zou ik botox nemen wanneer deze ellende over is.
En iets aan mijn haren laten doen. Maar ik weet niet wat. Had van de week bijna de neiging om de spiegel in mijn huis met een doek te bedekken omdat ik ook gek werd van mijn hoofd; dat weinige haar en dan ga ik fotoās van drie jaar geleden erbij halen en mezelf kwellen āja je had echt meer haar toenā.
Niet aan mezelf, wel aan mijn huis
Ik wil mijn haar eraf. Gemilimeterd. Al een tijdje. En nu kriebelt het echt heel erg om het gewoon te doen.
Perfecte tijd om het te doen!
Jaaaa doe dit, zo stoer! En post fotoās van het proces hier!
Ik durf het nog niet hoor!! En heb geen tondeuse maar ik doe het nog wel!!
DOE HET.
Je wil zien wat er gaat gebeuren?
FUCK YES doe het
Momenteel enorm geĆÆrriteerd omdat de buurvrouw aan het schuren is. Maar dat had ik anders ook irritant gevonden.
Ben net verhuisd dus moet alles nog een plekje geven qua geluiden. Weet wel dat onze buurman en serre aan het bouwen is.