Een bestaand gedicht sturen naar 2 anderen.
In het beutyblogtopic hebben ze het over make-upstash. Hoeveel make-up heb jij liggen?
Badkamer=slaapkamer=makeuptafel
- Een klein plankje in mijn badkamerkastje
- Een hele badkamerla vol
- Een plek in de badkamer, bakken onder mijn bed en een bak onder mijn stoel in het hoekje van de kamer
0 stemmers
13 jaar geleden wel
Ahh the memories…
Wel een flinke la Heb deze week weer een opruimsessie gehouden en zeker 20 lipproducten weggedaan, en heb er nog zeker 60 over
Ik heb lipproducten op mijn kastje staan en dan de bovenste lade vol oogschaduwpaletten en een twee lade met al mijn gezichtsmeuk.
Edit: en nee ik vind dat ik nog niet genoeg heb en wil altijd meer. En de snob in mij koopt ook niet graag drugstore makeup meer.
Niet dat het in een lade zit, maar bij wijze van spreken dan. Een mandje vol en verder nog toilettasjes met lippenstiften. Ik vind het eigenlijk niet eens echt veel :’) Het is ook voorraad aan zelfde producten en kwasten ertussen etc. Het mandje gebruik ik amper. De toilettasjes wel.
Edit: ik bedacht me wel pas. Waar ik zoveel op had kunnen besparen; nagellakpotjes. Ik heb in mijn leven zo vaak al nagellakjes weggedaan omdat ik ze niks meer vond. Nu heb ik er nog 20 staan maar ik gebruik er maar eentje voor mijn teennagels (dat potje is nu uitgedroogd). Soms denk ik: oh laat ik een andere kleur proberen. Maar ik draag het nooit dus ik zou het ook nooit meer moeten kopen.
Kan ze dus net zo goed allemaal weg doen, maar zonde van het geld eigenlijk :o (wel cheape van hema enzo hoor, maar toch)
@Bakkes @ellegirltalk Ik had vroeger ook oogschaduwpaletten en van mascara’s en potloden verschillende merken. Maar nu heb ik 1 mascara, 1 merk oogpotlood, 1 oogschaduwpallet van Rommel, echt alles past bij mij op dit moment in een make-uptasje.
Alleen mijn kwasten zijn nog van Zoeva… Merk echt dat het verandert nu ik ouder word.
Gisteren was ik mijn nagellak aan het sorteren. En wat je zegt @ellegirltalk, alles is uitgedroogd of heb ik langer dan 5 jaar. Zelf mijn Catrice Cruched Crystals 06 heb ik nog staan en wil ik niet wegdoen
Ik heb niet eens enorme hoeveelheden, maar het ligt wel overal verspreid. Everyday make up in de slaapkamer, mooie producten in de badkamer, en een bak vol back-ups in hoek van logeerkamer (heb al zo vaak gehad dat mijn favo make-up uit assortiment gaat, dat gaat me niet nog een keer gebeuren ).
Minder dan een plankje
Ik houuu van Terrace House maar ik heb al wat spoilers gelezen en er komen afleveringen aan die ik eigenlijk helemaal niet wil zien. Dus zit best wel in dubio haha
ik had eerst ook veeeel meer, maar toen kocht ik alles drugstore en ging ik hard op LE’s van essence en catrice. De laatste jaren heb ik van veel dingen toch afstand gedaan omdat ik het niet genoeg meer gebruikte, dus ik heb bijna alles van de drugstore merken weggedaan. Heb ook vrij lang weinig nieuw gekocht, dat ik een keer per jaar even een shopping spree had van ±200 euro. Terwijl ik vroeger wekelijks wat kleinere uitgaven had.
Maar als ik dan zie wat youtubers allemaal hebben/krijgen begint het bij mij ook echt wel weer te kriebelen. Ik kan nog steeds heel blij worden van mooie make-up en zeker als de verpakkingen ook mooi/handig zijn. Jeffree Stars palettes zou ik sowieso nooit kopen want wat een bakbeesten (ik koop sowieso niets van hem want controverse), maar stoor me ook al aan de verpakking van de butter bronzer en it cosmetics poeder die ik laatst kocht omdat er loze ruimte in de verpakking zit voor sponsjes die een beetje beautyliefhebber toch niet gebruikt.
Jeetje, lang verhaal weer. Blijkbaar ben ik toch nog net zo gepassioneerd over beauty als een paar jaar geleden hahaha.
Ik ben ook merkvast en draag niet veel. Maar stel dat ik een keer wel wat wil proberen? Dan zou ik het zonde vinden als ik wat ik heb, zou weggooien.
Maar ik ga er wel elk half jaar doorheen en gooi dan weer dingen weg. Goed klusje voor dit weekend
Same, alles past in 1 klein toilettasje van formaat schooletui.
Ik heb mascara.
Wat voor merk draag je graag? Ben echt heel benieuwd naar andermans make-upgewoontes. Ik mis het ouderwetse beautybloggen ook wel. Met goede reviews en info over nieuwe lanceringen. Ik denk dat ik ook minder make-up ben gaan kopen doordat al mijn OG favo beautybloggers/vloggers gestopt zijn met beauty (Mascha, Zoella, Cynthia, LLG, Tanya Burr, etc).
Sowieso als ik nu google ‘productnaam + review’ krijg ik heel weinig hits, terwijl in het echte beautyblogtijdperk de reviews je om de oren sloegen en je direct wist waar je wat mee kon. Ik mis het beautyblogtijdperk
Sorry de volgende keer neem ik deze optie mee!
Oh misschien meer productvast dan merkvast, ik geef niet zoveel geld eraan uit Heb nu goede concealer (2 soorten) en wenkbrauwpotlood van Kiko en dan gebruik ik dat jaren achter elkaar tot ik een betere kleur bv heb gevonden. Bronzer en blusher is van catrice of essence en dat gebruik ik ook jaren zonder te wisselen.
Van lippenstift is het Mac of ook Kiko (en heel soms als ik iets kleins wil kopen “zomaar” iets van essence of catrice of hema).
En je hebt wel gelijk ja! Ik kom vaak dezelfde personen tegen met een Google search, de diehard reviewers haha. Of dus oude reviews als ik een Mac lippenstift zoek.
Maar als je ziet hoeveel die bloggers hebben, ik zou er gek van worden. Ik snap wel dat ze verschillende spullen willen laten zien en leuk als je er zo gepassioneerd erover kunt zijn. Ik heb gewoon dat hoarden niet in me. En ben nu dus blij met de spullen die ik ook echt elke dag gebruik en blijkbaar nodig heb
Precies dit! En ik verander eigenlijk alleen als iets waarschijnlijk niet meer goed is
Dat past op je badkamerplankje!