Ja volgens mij met @Unquestionable
Haha nee dat ben ik niet, 3 jaar geleden bevallen en heb nog steeds last
HAHAH heerlijk dit. Ik zeg nieuwe titel
Ik vind jouw posts de perfecte combinatie van genuanceerd precies zeggen waar het op staat. Ik lees er nooit je eigen bias in op de een of andere manier, je schrijft heel weloverwogen. Zou al mijn toekomstige kritiek het liefst op die manier ontvangen haha
hahaha ik wil nu de optie âbliksemafleiderâ
Pfff ben ik nou de enige pussy die niet tegen kritiek kan? Ik voel nu de groepsdruk om op ja te klikken
Ik wou dat ik iedereen genoeg kende om nu lullig te zijn, maar helaas.
Wat ik eigenlijk het allerirritants vind zijn forummers die alles op zichzelf betrekken. Vaak met zwangerschappen, bevallingen, kinderen en huisdieren. En dan de noodzaak voelen om elke keer hun eigen ervaring te delen, ook nog als de discussie al een dag voorbij is.
En wanneer ze dat dan verpakken in zoân semi-geĂŻnteresseerd transparant jasje door eerst één vraag aan die persoon te stellen of een korte opmerking te maken en dan een hele lap over zichzelf.
Ja tering dat angel 20 min gepusht had. Was ff aanleiding voor iedereen om haar aantal minuten + hechtingen te delen.
Jaaaa en de mensen die elke keer dat iemand post dat ze kinderen irritant vindt komen vertellen hoe erg de kinderhaat op het forum is
Kan ik dit nog eten denken jullie?
Bijna de neiging om nu ook te reageren
Ik vind âpollsâ met âzal ik nu pizza gaan eten of een salade?â irritant
Waarom verwijder je dingen? Ik doe dat nooit⊠moet ik dat gaan doen?
Ik stem sowieso altijd op de meest kutte optie.
Dit zal wel impopulair zijn maar ik haat het als mensen heel serieus een betoog schrijven in een discussie met allerlei kanttekeningen en nuanceringen over een eerder gepost statement van iemand
Fuck de nuance I donât care ik ga echt niet 3 paragrafen lang je mening waar je wat chique woorden doorheen gesprenkeld hebt lezen. Al helemaal niet als je me doorverwijst naar andere websites of bronnen.