Stel je persoonlijke vraag #15

Ja volgens mij met @Unquestionable

3 likes

Haha nee dat ben ik niet, 3 jaar geleden bevallen en heb nog steeds last :joy::joy:

1 like

HAHAH :joy: heerlijk dit. Ik zeg nieuwe titel

14 likes

Ik vind jouw posts de perfecte combinatie van genuanceerd precies zeggen waar het op staat. Ik lees er nooit je eigen bias in op de een of andere manier, je schrijft heel weloverwogen. Zou al mijn toekomstige kritiek het liefst op die manier ontvangen haha

4 likes

hahaha ik wil nu de optie “bliksemafleider”

1 like

Pfff ben ik nou de enige pussy die niet tegen kritiek kan? Ik voel nu de groepsdruk om op ja te klikken :cry:

Ik wou dat ik iedereen genoeg kende om nu lullig te zijn, maar helaas.

4 likes

Wat ik eigenlijk het allerirritants vind zijn forummers die alles op zichzelf betrekken. Vaak met zwangerschappen, bevallingen, kinderen en huisdieren. En dan de noodzaak voelen om elke keer hun eigen ervaring te delen, ook nog als de discussie al een dag voorbij is.

24 likes

anigif_sub-buzz-14128-1537958997-1

En wanneer ze dat dan verpakken in zo’n semi-geĂŻnteresseerd transparant jasje door eerst één vraag aan die persoon te stellen of een korte opmerking te maken en dan een hele lap over zichzelf.

4 likes

Ja tering dat angel 20 min gepusht had. Was ff aanleiding voor iedereen om haar aantal minuten + hechtingen te delen.

8 likes

Jaaaa en de mensen die elke keer dat iemand post dat ze kinderen irritant vindt komen vertellen hoe erg de kinderhaat op het forum is

Kan ik dit nog eten denken jullie?

30 likes

Bijna de neiging om nu ook te reageren :joy:

3 likes

Ik vind ‘polls’ met “zal ik nu pizza gaan eten of een salade?” irritant :grin:

23 likes

Waarom verwijder je dingen? Ik doe dat nooit
 moet ik dat gaan doen?

Ik stem sowieso altijd op de meest kutte optie.

10 likes

Ohhh ja dit doe ik ook. Type vaak iets dat ik niet post

@Pantalones Hahah nu ex-vriendin :smiling_imp:

51ab7f96a4289f945e055e9f5e9aef32

12 likes

Dit zal wel impopulair zijn maar ik haat het als mensen heel serieus een betoog schrijven in een discussie met allerlei kanttekeningen en nuanceringen over een eerder gepost statement van iemand

Fuck de nuance I don’t care ik ga echt niet 3 paragrafen lang je mening waar je wat chique woorden doorheen gesprenkeld hebt lezen. Al helemaal niet als je me doorverwijst naar andere websites of bronnen.

26 likes