Stel je persoonlijke vraag #15

Oh ik heb ook voor aardig wat forummers een zwak ja! Onder andere voor @Pantalones, @Maestoso, @Vaiana en @Lentex maar ik vergeet er sowieso vet veel nu. Had ook wel een zwak voor Jauregui altijd maar die is weg toch? @kali en @death_by_sexy is wederzijds :blush:

Ik zit trouwens wel in een appgroep (geen supergrote) maar dat voelt niet als een kliekje, op Whatsapp gaat het ook eigenlijk nooit over het forum en heb met de meeste meiden ook amper contact op het forum (weet veel mensen en usernames niet eens te koppelen lol)

5 likes

Oh haha lekker dan :woman_shrugging:
Nee ben niet verlegen eigenlijk. Juist grijs ja.

Helemaal niet waar!!

Heb je wel eens meegedaan aan een spelshow op tv?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ahw lief :blush::blush::blush:

Niet zoiets van ahwww maar meer dat ik het niet echt serieus neem of het me boeit wat bepaalde mensen posten dus in die zin kan ik veel van ze hebben

Voor mij zijn het @Lula, tough love :heart: Dat je me zou bannen geloof ik meteen helemaal. Ook een reden waardoor ik me soms in zal houden. Want lijkt me echt fucking gênant. Nog erger dan de basic fit brief.

@Zemraluani en @Soy.peor maken het forum echt hilarisch voor mij. Heerlijk. Kan me voorstellen dat sommige mensen zich storen aan deze/onze humor.

En bij @Yzile denk ik echt heel vaak ‘dit ben ik’ alleen breng jij het met iets meer klasse. Maar dat zie je ook aan je avatar.

@Oprah, @Krabsalade en eigenlijk de rest van de limburgcrew. Want vla.

En misschien onverwacht ook wel echt @Luzarl daar heb ik wel echt een zwak voor. Ben zelfs lid van de avro geworden voor haar! Dus dat zegt toch wat

Ohja en @Monstertruck natuurlijk. Fuck helemaal vergeten! En vast nog meer mensen omdat ik niet in namen denk maar in avatars

18 likes

Hahaha nee de KRO :joy::joy: maar daar ben ik je nog steeds dankbaar voor! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ho even. Nu je het zegt, hoe is het afgelopen met die brief

6 likes

Ik vind alle populaire mensen leuk de rest kan me de tering krijgen.

23 likes

Haha ik heb dit de helft van de tijd precies andersom

1 like

Ja nee jullie weten niet dat dit mijn afscheidsspeech was en over 1 week kom ik terug als kleinezeehondmeid

11 likes

Ho eens, sommige mensen geloven nog dat er hier heus geen populaire mensen zijn

1 like

Ja ik heb het genegeerd :weary:

Hahahah ik had ook eigenlijk niet anders verwacht

wel een aantal inderdaad! @tuula, @zwaardvis, @Dazed en @NothingAboutSam zijn degene waar ik meteen aan denk!

3 likes

Niet echt verhalen schrijver, meer dramaqueen op whatever :joy:

1 like

Haha Aw ik voel me vereerd :heart: ik heb ook wel een zwak voor jou omdat ik je heel tof vind. En voor @Karl_Lagerfeld want ik wil haar zijn :joy: en @dazed en @radio heb ik een crush

3 likes

Was dat op t egf nou altijd rond nieuw jaar. Van die topics waar je dan je favos ging opnoemen en dat iedereen lijsjtes had met al zn forum matties

1 like

Is het al een kliekje als je veel op dezelfde mensen reageert? Want er zijn veel verschillende kliekjes die vaker op elkaar reageren dan op andere denk ik. Maar denk niet dat je er automatisch vanuit kunt gaan dat die mensen ook 24/7 appen.

Dat doe ik iig niet. Ik app alleen met mn lovah

6 likes