Op EGF kon dat wel een paar minuten toch?
WAT.VIND.JE.VAN.RUMAG
- Dom
- Grappig
- Wat
0 stemmers
Ik mis ook nog de mensen die net iets te vaak âsubtielâ hun belangrijke werk moeten laten vallen. Of misschien vallen die wel gewoon onder de humble braggers Al zie ik ze er niet bij staan!!
Dom komt niet eens close. Daar mogen wel wat superlatieven tegenaan
Penny je bent mân nieuwe favorite forummer.
De meest onverwachte shitstirrer.
Fucking kut verdient ook geen aandacht meer ook niet negatief dus deze poll moet ook weg om die reden
Gebrek aan interpunctie is uit protest tegen die domme kutpuntjes ik haat rumag
Ik heb nog steeds hoop op een rel.
ik deel altijd gratis een unfollow uit als mensen dingen van RUMAG delen op IG
handig zoân identificatiemechanisme
Blijkbaar heeft rumag ook een theatershow, vraag me af of die inhoud ook gejat is.
Heb jij gemene/negatief grappige bijnamen voor forummers?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij positief grappige bijnamen voor forummers?
- Ja
- Nee
0 stemmers
In mijn geval heb ik wel een paar van âoh mannenhater heeft weer gepost inâŠâ en een paar groffere bijnamen voor als âeendje1 en eendje2â weer het met elkaar aan de stok krijgen. Ik ben benieuwd of meer dat hebben, heet er iemand âde neusâ in de krochten van jouw gedachten op het forum?
Mag dit er nog bij?
Ja met alles eens. En idd mân werk⊠daar word ik zelf ook wel eens moe van.
dit wordt vast een juicy dag, zin in
Als persoon is mijn diepste wens nog steeds een topic waarin we humblebrags shamen. Maar als moderator kan ik het niet toestaan. De moeilijke dingen in het levenâŠ
Jouw bijnaam is geen mannenhater
Is het ooit veilig geweest?
ik heb ook het idee dat de sfeer altijd wel hetzelfde hier is maar zodra er 1(!) verhitte discussie is opeens overal âdE sfEer Is Zo SleCHt de laatste tijdâ valt
Ik vind het echt leuk dat ik een keer kan meelezen tijdens wat actie ipv 's avonds teruglezen