Stel je persoonlijke vraag #15

Ja graag zelfs, uitstekende aanvulling.

2 likes

Echt altijd als iemand post “de sfeer is slecht laatste tijd” ben ik in totale verwarring omdat ik geen enkele verandering opgemerkt heb.

28 likes

hahaha ja, soms denk ik dat het wel komt omdat ik vaak pas na 3 weken erachter kom dat er een nieuw WJEKW topic oid is maar verder is die sfeer vooral schijn (in mijn ogen)

5 likes

wisten jullie dat als je een streepje (-) onder je bericht plaatst het groter/dikgedrukt wordt

• ja
  • nee

0 stemmers

En fucking groot blijkbaar.

1 like

Ha wat leuk! Hier herken ik mezelf wel in, ondanks dat ik het altijd lastig vind mezelf goed te verwoorden hier.

Kun je hiermee stoppen aub

43 likes

Ahhhh dit gebeurde me laatste toen ik een opsomming wilde maken

4 likes

voel me hackermijtTM

35 likes

Wat is hier trouwens het nut van

2020-03-30T13:00:00Z

18 likes

Ik bedoelde niet zozeer veilig als wat je hier post, blijft op dit forum. Maar vanaf dag één zijn er al mensen die zeggen vaak niet te posten omdat ze bang zijn voor reacties. Maar vraag me af of dat dan niet grotendeels aan jezelf ligt.

2 likes

ZĂł lief dit! Ik zit soms echt te wachten tot jij in een discussie binnenvalt!

1 like

Nou bedankt, nu gaat het forum ontploffen om 3 uur!

13 likes

Oh god niet weer!! En dat het dan weer nog 2 uur duurt en iedereen een beetje zo zit van ja pull the plug nou maar, we zitten er al uren klaar voor.

4 likes

can’t wait for De Biechten

6 likes

Nog 1 minuut kom maar op!

1 like

Nu we het toch over je forumidentiteit hebben: hoe zit de verhouding bij jullie?

• Ik heb meer likes gekregen dan gegeven
  • Ik heb meer likes gegeven dan gekregen

0 stemmers

Ik ben wel echt een serial liker

image

10 likes

Ik ben hier zwaar verbaasd over (en een klein beetje trots hahahaha)

of is dit nu een (not so) humble brag

Haha ik ook! Maar ik heb een post met heel veel likes gehad en daar zat ik echt op te kicken :sweat_smile: