Stel je persoonlijke vraag #15

Waarom zo zoetsappig allemaal.

Nou begin met je haat lijstje

2 likes

Ik kan niet eens mensen uit elkaar houden. Alleen uit het zwanger/kind gedeelte en daar is nooit fittie.

1 like

Zijn ze daar nog zoetzappiger dan hier haha

Jaa en ik lees over allemaal legendarische gates en fitties en zo iets wil ik ook graag meemaken.

2 likes

Ik weet echt van niemand wie ze in het echt zijn misschien tenzij ze een foto hebben geplaatst met hoofd.

Als iemand z’n profo verandert is diegene ook voor altijd iemand anders voor me, heb dan vaak geen ideeee meer wie het was. Dus jongens, je account verwijderen en een nieuwe maken is helemaal niet nodig! Gewoon een nieuwe foto nemen

2 likes

Zou je me tongen als je me tegen zou komen.

2 likes

Ava?

Grapje avatar (profielfoto) it is

3 likes

:raising_hand_woman:t2:

27 likes

7 likes

Nou ik zou het juist kutter vinden als je nee had gezegd want dan was ik minder dan dat lijstje haha.

Trouwens ik denk als ik ooit die man van jouw ava tegen komt (als ieh niet dood is) dan een error krijg en denk Heeeey dat is leeuwtje

3 likes

Dat weet @Pantalones vast die komt overal achter lees ik net :female_detective:

1 like

Ja ik wou net zeggen haha, op zw&k kan men er ook wat van maar dat wordt verhuld door tegelijkertijd heel luid in koor kumbayah te zingen en vrede te prediken.

3 likes

Ik wist bij jou pas dat jij het was door je derde frummeltje haha.

1 like

Ik zeg niet dat ik het erg vind hè

Nou… ik denk niet dat mensen jou snel vergeten.

1 like

Jammer

1 like

Oh, misschien heb ik dat gemist.
Al kan ik me dat niet voorstellen omdat ik volgens mij ieder bericht daar lees. Waar ik me wel een beetje voor schaam.

Is vast geen forummer dus begrijpelijk

1 like

Aaah door het nieuwe Quiztopic was ik vergeten dat mijn hart ook altijd een sprongetje maakt als ik posts van @Unquestionable zie, omdat ze stiekem mijn anonieme buurvrouw is :blush:

1 like