Net zoals ik het altijd heel belangrijk vond om meer volgers dan volgenden te hebben op twitter en instagram haha
Hahaha ook zo’n dingetje inderdaad. Lukte mij overigens niet echt goed, was alles behalve populair. Heb net even gecheckt en zie dat ik dat nu wel heb (muahahaha), maar komt vooral omdat ik laatst grote schoonmaak heb gehouden in mijn volglijst
Haha ik wilde deze post liken maar was me toen opeens hyperbewust van wat mijn like dan waard zou zijn voor jou (ik hoef geen antwoord hoor). Maar wel herkenbaar ja! Sommige mensen liken heel veel ook en er zijn ook sporadische likers (in mijn beleving althans, misschien liken ze mij gewoon niet) en als ik van die laatste een like krijg ben ik helemaal vereerd.
@GEEZ staat in mijn hoofd zo erg voor trio’s dat ik zelfs een keer over een trio met haar en haar vriend heb gedroomd. Of kon ik dit beter in het opbiechttopic zonder omg’s plaatsen?
Dit doe ik met mensen die forum voor democratie liken op Facebook. Toch handig die reclame kan je meteen zien hoeveel van je vrienden het geliked hebben.
hmmmja alleen ik heb ook veel vrienden die FvD hebben geliked vanuit interesse wat voor onzin er allemaal gepost werd hahaha dus die scheiding zou ik niet aandurven
Bij mij waren het gelukkig niet zoveel mensen en die vond ik eigenlijk toch al niet leuk. Als dat anders was had ik het wss ook niet gedaan. Deze keer was het toevallig wel een goede filter
iemand die ik volg op insta postte laatst zelf dat iedereen die pro-Baudet was haar maar moest ontvolgen, ook een powermove
Ik vroeg me ook af waarom ik toch altijd die reclame krijg, maar nu bedenk ik me dat dat komt omdat ik er ook voor val en erop klink om te zien wie dan geliked hebben
Komt dus gewoon door mezelf
Conclusie: iedereen haat wel een bepaald soort posts en de forummer die ze vaak maakt. Wat nu?
Haha ja maar dat vind ik ook juist een leuke constante factor! Dan zie ik dat jij weer aan het bijlezen bent en dan krijg ik 10 keer achter elkaar een melding
monkeyslut in wjekw
monkeyslut in waar erger je je aan
monkeyslut in elk topic waarin je hebt gepost vandaag
Haha. Het is fijn om te weten dat jij er altijd bent in mijn forumleven. Dat is minstens evenveel waard als likes van een sporadische liker.
Oh ja verrek, het is een forum waar iedereen lekker kan en mag posten wat ze wil! Was ik bijna vergeten hihi.
Uit het memetopic
oja inderdaad, nu ik geen insta meer heb haal ik m’n memes van t forum en stuur ze dan naar vrienden
Maar dan niet op het forum, weet niet of je dat bedoelt. Soms lees ik hier een goede grap of een slimme invalshoek bij een bepaald onderwerp en dan vertel ik dat later aan iemand irl alsof het mijn eigen ingevingen waren.
Hahaha wanneer heb je tijd?
Hahahahaha
Na corona!!
@Karl_Lagerfeld. Maar als ze te ver gaat, ban ik haar als ieder ander.
Waar zijn de rest van de namen?
Jou omdat Oasis. (En de rest van je muzieksmaak)
Jij vanwege ons gesprek in pb, vond dat interessant en ook lief dat je interesse had
@Vaiana vanwege je manier van posten en dat je zo van Disney houdt, vind dat schattig
en verder meer mensen van wie ik het me even niet kan herinneren