Stel je persoonlijke vraag #15

Dit is wederzijds :smile:

1 like

Dit heb ik ook, maar dan zet ik een Netflix serie op die ik al 100x heb gezien. Heb je wel iets om naar te luisteren op de achtergrond maar je hoeft niet echt op te letten.

De App Luisterbieb heeft nu een aantal luisterboeken gratis ‘gemaakt’. Ben nu ook voor het eerst begonnen om het uit te proberen. Ik luister het boek ‘De meeste mensen deugen’ en vind het tot dusver wel leuk! Lezen lukt me echt niet meer de laatste jaren en nu kan ik toch eens iets ‘lezen’ zeg maar.

2 likes

Podcasts heel vaak, maar ik luister nu voor het eerst ook een luisterboek via luisterbieb. Dat vind ik wel lastiger, ik denk dat ik de helft niet heb meegekregen haha. Maar alsnog wel chill voor als mijn podcasts even ‘op’ zijn.

1 like

Man man man de podcast vind ik echt hilarisch

2 likes

Ik doe altijd ondertussen nog candycrush of een ander spelletje, of de afwas. Het lukte mij ook nooit om me te concentreren maar dat is gewoon geleidelijk gekomen en nu luister ik elke dag wel een podcast (en ik maak er eentje!!)

1 like

Yep. Dat resulteerde toen in wat volgens mij de meeste onaardige post is die ik ooit geplaatst heb. :sweat_smile:

1 like

Keuzestress… welke koekjes ga ik als eerste maken?

• Links
  • Rechts
  • Bah koekjes (wtf?!?!?!)

0 stemmers

1 like

Buitenhuis probeer ik deurklinken ed niet aan te raken en knopjes druk ik in met mijn elleboog of een los papiertje.
Die tweede vraag vind ik lastig te beantwoorden. Ik ben best smerig qua schoonmaken, maar ik let altijd wel goed op qua vreemde dingen aanraken en ik was altijd al super vaak mijn handen (en nu nog vaker). Ben trouwens met dat laatste wel iets geminderd: her viel me op dat ik een binnenshuis ook overdreven mijn handen ging wassen terwijl ik alleen met mijn eigen virussen/bacillen in aanraking kom nu. Dus beetje onnodig als ik niks potentieels aanraak een hele dag (want hele dag binnen).

2 likes

Wat zijn voor jou (of: wat lijken jou) de grootste voordelen aan thuiswerken?

• Eerder kunnen beginnen/eindigen
  • Later kunnen beginnen/eindigen
  • Geen collega’s hoeven zien
  • Minder meetings
  • Minder reistijd
  • Hogere productiviteit
  • Kunnen pauzeren hoe/met wie/met wat ik zelf wil
  • Meer tijd met gezinsleden
  • Tussendoor andere dingen kunnen doen (hobby’s, huishouden etc.)
  • Anders
  • Niks van bovenstaand

0 stemmers

Met mijn elleboog meestal of de achterkant van mijn pols ofzo, afhankelijk van wat lukt.

(wegwerp)handschoenen

2 likes

Doe je die dan elke keer aan en uit? Zie nu ook buiten mensen met handschoenen (gewoon winterse) lopen maar is toch warm ook. (Iemand gaf als reden dat ze met die winterdingen aan niet zo snel aan jaar gezicht zit)

1 like

Mijn eigen keuken en dus veel betere lunches :raised_hands:t2:

2 likes

Joggingsbroek aan!! Ik stem voor nieuwe dresscode voor ons kantoor.

1 like

Ik draag met deze temperaturen zonder Corona ook nog gewoon handschoenen. Nu komt het me extra goed uit. Was ze nu wel wat vaker.

Warm? Het is 5 graden buiten. Het is de afgelopen paar weken kouder dan dat het de hele winter is geweest.

Moet zeggen dat ik nu niet een uur op een fiets zit, maar met gewoon wandelen heb ik nooit koude handen. Zeker niet nu net die zon. Heb deze winter één keer handschoenen aangehad. Ik vind het dit jaar heel zacht, terwijl ik normaal een koukleum ben.

1 like

Bij mij is het 11 en volle zon

Links geprobeerd en vond ze niet geweldig, dus rechts!