Ik vind het nog best koud althans, mijn primaire Raynauds vind dat het koud is. Ik kan de deur nu niet uit zonder dikke handschoenen, best wel handig eigenlijk nu
Haha volgende keer ga ik ze ook echt zelf maken.
Wat zal ik kopen mocht het zo zijn dat de scholen langer dichtblijven? (Skates had ik nog liggen en een home gym gaat het niet worden…)
- Een hoepel
- Een longboard
- Niks
- Iets anders… kom met een suggestie voor deze huismuts
0 stemmers
een ligfiets in Nemo-print
Als je iets op komt halen bij een servicedesk van een grote winkelketen en de dames achter de servicedeskmedewerker spreken onderling in een taal die jij niet spreekt, wat vind je daarvan?
- Prima
- Niet ok
0 stemmers
Ja same als ze over hun weekend zitten te keuvelen en doen alsof jij niet bestaat, maar als ze iets praktisch aan elkaar vragen over mijn bestelling ofzo kan het me niet schelen in welke taal ze dat doen.
Denk je dat je deze periode meer of minder geld dan een gemiddelde maand uitgeeft?
- Veel minder
- Een beetje minder
- Ongeveer hetzelfde
- Een beetje meer
- Veel meer
0 stemmers
Ik denk (hoop?) echt dat ik zoveel geld ga overhouden, want dat stroomt normaliter altijd naar de horeca, concerten, dagelijks boodschappen doen
In theorie minder maar volgens mij geef ik dat geld wat overblijft net zo makkelijk weer uit aan andere dingen
Hmm ik geef minder uit maar ik kreeg wel opeens allemaal jaarlijkse rekeningen (toeslagen terugbetalen en waterschapsbelasting enzo)
Ja deze voel ik echt helemaal! Kan me er zelfs een beetje down door voelen omdat nadat ik mijn laptop dichtklap ook niet echt iets nuttigs doe… Heb het gevoel dat ik continu productief moet zijn ofzo
Edit: ik werkte op het moment dat we thuis moesten gaan werken pas 2 weken bij dit bedrijf (eerste echte baan) dus ik ben nog heel erg zoekende naar hoe en wat, helpt ook nog niet echt mee.
Ik heb mijn hobby-les afgezegd, dus ik hoef ook geen materialen/lesgeld te betalen. Scheelt toch wel aardig.
Ahh ja, afgezien daarvan natuurlijk, want die komen natuurlijk altijd rond deze periode!
Ik werk met bruidjes dus heb het tering druk met gecancelde bruiloften. Maar bijna alles is een copy paste mail met geruststellende info, klanten zijn ontzettend dankbaar maar toch voelt het compleet nutteloos omdat de omzet maar blijft zakken
Ik werk bij een arbodienst en bel nu de hele dag mijn cliënten, dus wat dat betreft voel ik me niet per se nutteloos. Behalve dan dat de helft van de mensen die ik bel nu een werkgever heeft die gesloten is, dus ik voeg op dit moment geen ene reet toe en dat vind ik wel echt nutteloos voelen.
Zat er laatst nog aan te denken dat ik ook een hoepel aan wil schaffen, dus hoepel!
Iemand nog tips waar je een goede kunt kopen?
Ik wou al hoepel schreeuwen want love hoepelen, maar longboarden is ook vet leuk en een fijne manier om even je wijk uit te komen. Dus als het lukt beide (of een cruiser, is iets minder onhandig groot dan een longboard)
Per 1 april ben je werkloos. Hoeveel maanden kun jij het dan uitzingen met je spaargeld. Je krijg wel huur en zorgtoeslag, geen uitkering.
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- meer dan 12
0 stemmers
Poets jij regelmatig de wanden van je badkamer?
- ja
- nee
0 stemmers
Ja hier zat ik ook over te denken… Als er wat bezorgd moet worden moeten er toch weer meerdere mensen de deur uit (er zijn nu wel noodzakelijke bestellingen maar dat geldt niet voor wat ik zou willen).
Heb het voor nu in ieder geval maar gelaten en niet gedaan.