Stel je persoonlijke vraag #15

Hmm best lang denk ik, want als ik geen baan meer heb moet ik ook m’n huis uit en terug naar m’n ouders en daar heb ik dan weer heel weinig kosten haha. Als ik wel in m’n huis zou mogen blijven aanzienlijk korter.

Mijn woning is te duur voor huurtoeslag, krijg ik die in de hypothetische situatie wel of niet?

Hoeveel rollen wc papier heb jij momenteel?

• 0 (kut)
  • 1 - 3
  • 4 - 6
  • 7 - 9
  • 10 - 12
  • 13 - 15
  • 15 - 17
  • 17 - 19
  • meer dan 20 ik ben de wc papier queen

0 stemmers

En hoeveel potjes kruiden?

• 0
  • 1 - 5
  • 6 - 10
  • 11 - 15
  • 16 - 20
  • 20 - 25
  • 26 - 30
  • 31 of meer

0 stemmers

nee, je krijgt het alleen als je woning er geschikt voor is

1 like

Ohh leuk met die bolle potjes! Mijn kruidenrek puilt echt uit ook

1 like

Is de partner ook werkloos dan?
We kunnen in principe van zijn inkomen leven, maar zonder zijn inkomen kunnen we 8 maanden huur betalen en verder op een stokje bijten.

Mijn the good roll bestelling is net binnengekomen dus ik heb nu 26,5 rol

5 likes

Oh leuk met die potjes! Maar ik dacht pas ook dingen over te doen in potjes maar dan zit je alsnog met het restant in een zak die ik ook ergens moet laten. Dus heb nu maar besloten niks over te doen in potjes.

Ik ben trouwens altijd heel tevreden als ik al mijn potjes en zakken met kruiden zie. Dat voelt heel rijk :’)

1 like

Oja ik ging inderdaad uit van jou alleen en jouw spaargeld. Als je gedeelde rekening hebt dan de helft daarvan

Maar hoe zit het dan met huur?

Waarom stel ik zoveel vragen over deze hypothetische situatie :’)

3 likes

hahaha, doe maar alsof je partner je heeft verlaten en jij de huur moet betalen

3 likes

ik merk dat ik mezelf wat meer lekkere boodschappen toesta om het een beetje dragelijk te houden, maar waarschijnlijk wordt dat wel gecompenseerd door geen geld aan het ov noch aan eten en drinken buiten de deur uit te geven.

Groetjes uit de goot dan. Onze huur is echt torenhoog :smiley:

4 likes

Dat vind ik echt mijn zaken niet, bovendien weet ik de huishoudboekjes van mijn vrienden niet. Daarbij zijn het volwassen mensen die prima hun eigen beslissingen kunnen maken. Dat kunnen ook de verkeerde zijn maar dan gaan ze een keertje op hun bek en ook daar zijn ze oud genoeg voor om daarmee te (leren) dealen.

8 likes

als ik geen zin meer had in aan tafel zitten pullde ik altijd de prank dat ik naar de wc moest maar ging ik naar m’n kamer

en het werkte altijd

1 like

cropped-big-brain

14 likes

Heb jij een speciale plek waar je ongezond eten (snoep/koek/chips etc.) bewaard?

• Ik heb een snoeplade
  • Een snoepkast
  • Niet in de keuken (maar in de berging oid)
  • ik heb nooit snoep in huis
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Anders namelijk nee? Haha. Ik heb wel snoep en snacks maar het heeft geen speciale vaste plek.

22 likes

als de buren bij jou aanbellen, met een zakje magnetron popcorn en de vraag of jij het even wil maken want ze hebben geen magnetron

• Mag, maar ik neem het zakje aan en overhandig het als het klaar is. De buur mag niet binnen komen.
  • Tuurlijk loop maar mee.
  • Nee liever niet.
  • Ik heb geen magnetron.
  • Ik lieg tegen de buur dat ik geen magnetron.

0 stemmers

Wat een gezeik. Hier zou ik echt geen zin in hebben.
Ik verstop mij onder de bank.

33 likes