Omg ben jij mijn zus
In mijn buik
hahaha die optie was ik nog vergeten. nog 2 opties:
- Ik doe niet open
- Ik lieg dat mān magnetron kapot is
0 stemmers
Op welk moment van de dag vind je een douche het fijnst?
- Zodra ik uit bed kom
- Nadat ik rustig de dag ben gestart (na ontbijt etc)
- Vlak voor ik naar bed ga
- Na het avondeten
- Zodra ik thuis ben van (of klaar ben met) de werkdag
- Midden in de nacht
- Op een willekeurig moment midden op de dag
- Anders???
- Ik vind douchen nooit fijn
- Ik sta nooit onder de douche
0 stemmers
Ik heb nu gezegd dat ze niet binnen mogen komen, maar dat is gezien de huidige situatie. Normaal gesproken zouden ze wel binnen mogen komen, maar ik weet niet hoe je je poll bedoelt.
Als ik heb gesport dus dat kan momenteel elk moment van de dag zijn. Maar als ik niet sport ga ik het liefst in de avond vlak voor bed
oooh ja nu je dit zegt!!! inderdaad na een nachtje in de club of festival, lichaam en gezicht reinigen en dan vet veel creme erop en dan met kapotte benen in bed
Als ik 's ochtends moet werken moet ik haasten en dat is kut, maar als ik vrij ben heb ik altijd het idee dat mān tijd aan het verspillen ben. 's Avonds na het eten doe ik meestal toch weinig nuttigs meer dus dat vind ik ideaal (vlak voor het slapengaan vind ik ook kut want dan is mān haar nog nat als ik naar bed wil)
@Yzile hoe hypothetisch is deze situatie? Doen mensen dit echt?
Ik heb wel gestemd naar de huidige maatregelen. Als ze nu komen moeten ze afstand houden, dus buiten blijven. Als ze komen onder ānormaleā omstandigheden mogen ze binnen komen als ze willen.
Okayā¦Dus⦠aangezien alles nu deprimerend en afgezegd is, zat ik dus te denken. Wat nou als we hier het op het forum een eigen songfestival houden. Voor de lol. Misschien een beetje āThe Masked Singerā erin verwerkt. Bonte avond vibes⦠Forummers die met uitbundige vermommingen ( of gewoon zoān lelijk paardenmasker) liedjes zingen en dat we dan punten uitdelen en live chatten?
- JA!
- nmsmvpe
- Sure⦠ik heb toch niets beters te doen.
- Gewoon nee.
0 stemmers
Wow ik ben echt benieuwd nu wat jouw buren geflikt hebben want heb jou nog nooit zoiets heftigs over een persoon zien posten geloof ik
Mss haar magnetronpopcorn verbrand.
Zo blij dat je tegenwoordig gebruikers op negeer kan zetten
Als kind ooit een dag en daarna uiteraard kwijt geraakt. De vroege 00s waren fantastisch op het gebied van rare modeuitingen. Zie ook: tanddiamant en nagelpiercing
Had je vroeger een navelpiercing?
- Ja
- Nee
- Mocht niet van mama en papa
- Heb er nog steeds een
0 stemmers
En een tanddiamant?
- Nee
- Ja
- Nog steeds
- Wilde wel super graag maar helaas
0 stemmers
Had je zoān tattoo ketting?
- Ja
- Nee
- Heb ik nog steeds
- Ik geloofde de roddel dat je kanker kreeg als je erop zoog
0 stemmers
En een enkelbandje?
- Ja
- Nee
- Nog steeds
- Ik heb een Instagram webshop vol enkelbandjes
0 stemmers
Gaan wij dit jaar (zomervakantie) op vakantie kunnen gaan binnen Europa
- NEE!
- Nee ik denk het nietā¦
- Misschien wel hoor
- JA!
- Ja natuurlijk gek wat denk jij nou
- Ik ben geen orakel Karl
0 stemmers
Ik denk alleen niet dat Nederland nog welkom
is in Italiƫ of Spanje
Ik heb een paar maanden geleden al geboekt, maar ik vrees dat ik die vakantie binnenkort moet gaan annuleren.
Ik wil eigenlijk nog steeds een. Niet omdat ik het zo mooi vind, maar omdat ik een soort klepje boven mij navel heb en die ziet er gewoon uit alsof hij heel geschikt is voor een navelpiercing.