Maar dit is toch geen eettafel?
Nee salontafel met uitklapbare gedeelte haha, ik zit toch alleen of met 1 ander iemand te eten.
Ik heb een mini huisje helaas dus eettafel gaat niet passen en ik hoef ook geen volledige eettafel.
Ik zou willen dat ik zoveel vertrouwen in mijn kunnen had als hun.
Ik woon ook op 24m2 en heb een heel leuk eettafeltje overgenomen een forummeisje, het is zoiets als dit (ok dramatische foto)
enig!! maar hier heb je vast niks aan
Helaas onmogelijk als je kijkt naar wat ik nog heb aan ruimte:
Tafel was eigenlijk nog duurder maar sale nu.
Als je het geld kan missen zou ik het doen. Ik vind het wel een uitvinding als je klein woont. Heb dus ja gestemd.
Ik heb ook weleens zo’n soort bureau/plank gezien aan volgens mij die kast die daar staat. Misschien is dat nog een optie? Zoiets:
Om deze reden heb ik ook ja gestemd.
Misschien is een zwevende wandplank + barkruk(ken) nog een optie voor in/bij de keuken?
Dat is zo haha, hoopte stiekem beetje op veel ja’s zodat ik me minder lullig zou voelen om het bedrag maar ik heb wel goeie hoop dat ik heel wat jaartjes plezier kan hebben van deze tafel.
koop dan gewoon
groetjes iemand die 550 euro heeft betaald voor een mixer
Haha een goede vriend zei net ook tegen me: Mijn koffiezetapparaat was niet goedkoper hoor.
Oke misschien ben ik stiekem ook bang dat het foeilelijk staat bij de rest van mijn IKEA meubels.
Ik merk dat als ik heel enthousiast ben over iets ik er dan ook echt elke dag van kan genieten. Dus als jij elke dag blij gaat worden van die tafel, waarom zou je het dan niet doen? Ik vind hem leuk hoor!
Ik denk dat het ook best kan bij je inrichting! Misschien kan je het hout nog ergens terug laten komen.
Ik wil sowieso hout meer laten terugkomen. Huis moet beetje combi van hout (mooi hout) en zwart worden.
Haha dan snap ik al helemaal dat je hem hebt uitgekozen. Ik vind het paars van je bank ook echt leuk
Ohhh ja ik heb geen bank(en). Vergeet ik vaak
Hahaha, ehm, geen idee. Ik had er een maar zat er nooit op. Toen heb ik die de deur uit gedaan, want extra ruimte is fijn en nu staan er een mooie spiegel en een kledingrek.
Ik kies nog altijd 100 keer liever deze Avatar film dan de live action remake van the Avatar the Last Airbender serie. Wat een kutfilm was dat, terwijl het zo’n geweldige serie is.
Jouw titel doet me echt heel erg gigantisch giga veel pijn