Ik vond softbal wel leuk. Maar die stink handschoenen
Ja vooral als ze nog een beetje vochtig en warm waren van de klas ervoor
ALTIJD als aller- allerlaatste. Bij elke sport, in elke klas waarin ik gezeten heb van basisschool tot middelbare school.
Als je überhaupt de leftie handschoen kon vinden. Vaak na een half uur graven in de bak waarbij je eerst alle andere handschoenen eruit moest kiepen, om ze weer terug te doen en je naar je team te haasten die allang begonnen zijn, want naast en linkshandige ben ik ook gewoon een slome kut.
Inspi door het burenergernissen topic
Denk jij dat je buren weleens ergernissen hebben over jou/jullie? Als buren. Dus denk aan geluidsoverlast of andere dingen
- Ja, namelijkā¦
- Nee
- Geen idee/lastig in te schatten
0 stemmers
Ik weet dat ik echt een rustige buur ben. Volgens mij hoor je echt niks van mij. Ben ook meer buiten dan thuis (niet nu). Ik houd ook veel rekening met anderen wat dat betreft
Zou mezelf wel als buurvrouw willen
Ik denk dat mijn buren denken dat wij nooit buiten komen, maar ze hebben geen last van ons. ANDERSOM DAARENTEGEN!!! Mijn buurman houdt van boren en zagen en doet dat gerust om 10u ās avonds nog, de buurvrouw kan niet normaal praten maar alleen schreeuwen hun kinderen en ook naar elkaar schreeuwen ze altijd. Echt een gezellige boel daar.
Nee mijn benedenburen horen waarschijnlijk niets van mij want loop binnen altijd zonder schoenen, heb de tv nooit hard aan staan of luister harde muziek en verder maak ik ook nooit lawaai. Mijn buurvrouw naast me is 93 jaar oud en stokdoof dus die hoort mij sowieso niet aan de andere kant woont niemand want woon op de hoek plus bovenste verdieping.
Van die drie vond ik scheikunde het minst leuk, maar natuurkunde vond ik het leukst. Daarom heb ik voor biologie gekozen.
hahah ik moest een keer huilen bij muziek want we zongen hello van lionel richie en begeleiden onszelf daarbij op xylofoons en het kwam zó binnen bij mij, en ik keek naar de jongen waar ik verliefd op was en de tranen spoten uit mān ogen gewoon.
Oh ik schaamde me zo hahaha want ik snapte ook wel dat het niet mooi was wat we deden. En dat het zeker niet normaal was om tijdens muziekles uit te barsten in emotie.
Ik denk dat ik gewoon heel gevoelig was als 12/13? jarige
Voor een Beta is deze poll niet in te vullen
Ik wilde dit net gaan commenten haha wiskunde en biologie waren mān lievelings. Hoewel ik voor die vakken ook wel echt kutdocenten heb gehad en dan haatte ik het alsnog. Natuurkunde altijd ruk gevonden though
hahaha
ja nou ik vond dus wiskunde, bio en nat/schei echt super leuk. Heb ze ook allemaal met hetzelfde cijfer afgesloten. Dus een keuze kan ik echt niet maken
Maar talen vond ik allemaal stom, net als aardrijkskunde en geschiedenis. Die vakken hebben ik allemaal laten vallen.
we werden eigenlijk bijna altijd ingedeeld door de gymleraar (om dit te voorkomen)
Ik vond geschiedenis ook leuk! En Nederlands/Engels/Latijn ook wel, ik was gewoon een nerd haha. Alleen aardrijkskunde vond ik nooit echt wat. En natuurkunde heb ik in de bovenbouw twee jaar geen docent voor gehad dus dat heeft ook niet echt indruk gemaakt haha
Dit vind ik echt top!! Al wordt er dan wss alsnog gezucht als een van de kneusjes in het team komtā¦
Ik top je, ik was de enige kneus EN mijn docent was oud hockey international (en professioneel klootzak)
Ik kon wel noten lezen maar ben gewoon doof in muzikaal opzicht. Hoor op een bandje amper het verschil tussen een viool en een trompet en kan niet in de maat klappen of ritmisch op een trom slaan.
Mijn zingen is ook meer iets harder praten, kan er geen ritme of toonhoogte instoppen/
Echt pijnlijk en daarom ook vervelend om te doen.
Over het algemeen wel, maar mijn school deed moeilijk waardoor ik in de bovenbouw geen natuurkunde mocht doen wat dat past niet in een alfaprofiel en is lastig voor de roostermaker. Waarna ik drie jaar tussenuren heb gehad op de momenten dat natuurkunde gegeven werd Als ik terug had mogen gaan, was ik assertiever geweest zodat ik natuurkunde mocht doen.
Sowieso zou ik dan wat assertiever zijn, want ik werd als āniet-gymnasiastā vaker benadeeld omdat ik āminder slimā zou zijn. Terwijl ik was minstens zo intelligent als de top-gymnasiasten. En toch werden zij een jaar eerder uitgenodigd voor een soort āplusklassenā en nog wat dingen. Mijn assertiviteit kwam helaas pas in 6V dus dat was mosterd na de maaltijd
bij ons was het echt serieus met in kanon zingen en dan moest je een octaaf hoger zingen dan de ander en mij lukte dat allemaal gewoon niet. ik denk eigenlijk nooit meer aan muziekles, maar nu besef ik weer hoe naar dat was en hoe incapabel ik me voelde.
dan liever een blokuur natuurkunde.
Ik snapte echt niets van filosofie en heb het na een jaar laten vallen. Achteraf gezien was mijn brein er denk ik nog niet āklaarā voor en wou ik dat ik had doorgezet.
En wij hoefden bij muziek geen noten te kunnen lezen, maar vond het alsnog een kutvak.