Stel je persoonlijke vraag #15

Ik vind die zwart met houten tafel heel leuk! Dus zeker doen.

Misschien nog een andere optie: als je je banken beide tegen een muur aanzet (dus die ene voorste bank op de foto onder de spiegel en dat liggende kastje misschien rechtop in de hoek?), dan heb je misschien wel ruimte voor een hoge/hoog tafel(tje)? Excuus als je niet op mijn ongevraagde interieuradvies zit te wachten haha

1 like

Heb je de tafel in het echt gezien? Ik vraag me af of deze tafel geschikt is om aan te eten; kan me niet voorstellen dat die klep stevig genoeg is als je ‘m uitklapt om met mes en vork te kunnen eten zonder dat ie weer inklapt. Lijkt mij dat de tafel bedoeld is om iets in op te kunnen bergen?

1 like

Dat meisje dat Katara speelt is de dochter van één van de rijkste mannen van Amerika en hij had geeist dat zij die rol zou krijgen en toen moesten ze Sokka ook hercasten want hij leek niet op haar beige ass.

Dat detail maakt de film nóg kutter.

5 likes

Er komt een live action serie op Netflix

3 likes

Shit nu heb ik ook een crush ontwikkeld voor deze tafel. :thinking:

3 likes

Heel leuk en niet duur als de kwaliteit heel goed is en je er jaren plezier van hebt. Stel hij gaat 6 jaar mee is het 50 euro per jaar, 4.17 euro per maand. ( waar is ie van, ik wil hem ook!! Ik eet heel vaak op de bank )

1 like

Nee niet in het echt gezien maar omschrijving zegt:

Dus neem aan dat het geen probleem moet zijn, ik ga er vanuit dat het gewoon stevig is enz als hun zelf zeggen dat het opklapbare gedeelte is om aan te eten. :slight_smile: En ja hij is ook om dingen in op te bergen. Maar het is vast niet de bedoeling nee dat je je hele gewicht op dat plankje laat leunen maar ik zou niet weten waarom een bord of laptop niet zou blijven staan. Ik vind het wel stevig eruit zien eigenlijk.

https://www.made.com/nl/lomond-uitklapbare-salontafel-met-opbergruimte-zwart-en-mangohout :shushing_face:

1 like

Omg influencer, ik wil deze nu ook!

1 like

Hahaha :heart:

1 like

Waarom doen jullie zo moeilijk zet dat bord gewoon op de leuning van je bank! Heb je geen speciale tafel voor nodig

12 likes

Ja maar stoffen bank haha ben heel erg zuinig op mijn banken. :rofl: Geen zin in pastasaus in de bank ofzo.

Dit heb jij nodig! En na gebruik kun je ‘m, net als in de tellsell reclame, inklappen en onder je bank schuiven.

36 likes

Nou last last, 1 dag grumpy maar dat komt ook wel eens voor als we niet zijn gewisseld van tijd

3 likes

Ja mn regelmatige slaapritme was mn enige houvast in deze tijden en its fucked now

7 likes

Ik ben een hardloop talent zo blijkt, maar eigenlijk vind ik dat kut want ik wil the rock worden, geen langpoot mug :frowning:

5 likes

Normaal wel: dan lukt het me niet om in slaap te vallen dus ga veel te laat slapen. En dan gaat mijn wekker om 6.30 wat dan voelt als 5.30.

Maar nu zet ik die wekker niet en word ik wat natuurlijker wakker. Dus nu heb ik er minder last van.

Ben geeeeeeek op thuiswerken en wil nooit meer naar kantoor!

11 likes

Ik ben niet zo introvert als ik dacht :sweat_smile:

2 likes

Heb tot 4 uur liggen spoken vannacht :frowning:

1 like