Stel je persoonlijke vraag #15

Veranderen jullie de kledingkast naar seizoenen? Dus dat je bijv in de zomer er andere kleding in hebt hangen en je winterkleding dan ff ergens anders bewaart

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik had er twee. 1 gaf Engels, de ander Wiskunde

Hoe saai gaat jouw weekend worden (denk je)?

• Heel erg saai
  • Beetje saai
  • Niet

0 stemmers

Sinds deze winter pas, voelde me echt een extreem succesvolle volwassene

2 likes

dat was bij ons thuis echt een feestje, dan kwam de ā€˜zomerdoos’ uit de kelder, aka het begin van de zomer.
de meeste dingen bleven trouwens gewoon liggen, maar in de zomer komen de korte broeken en strandjurkjes uit de doos, en de dikke truien gingen dan weg.

kon er ook echt naar uitkijken, en dan de hele week vragen ā€˜mag de zomerdoos al open?’
tot mn moeder zei ā€˜ja. nu wordt het lekker weer, ga de zomerdoos maar halen’
dan was het feest!!!

25 likes

Toevallig net gedaan vanochtend! Dikke wollen truien gaan dan naar de bovenste plak en de dunnere exemplaren en meer zomer blousjes komen dan weer in de la te liggen/op een hangertje te hangen. En een deel gaat weg wat ik echt niet meer aan doe of niet meer past.
Nu klinkt het alsof ik heel veel kleding hebt, dat valt heel erg mee, gaat om 4 of 5 truien en een paar echt wollen jurken die ik nu niet meer aan doe.

1 like

Ik ben nu zelfs nog verliefd op een docent :stuck_out_tongue_winking_eye:

Alleen nooit les van gehad of überhaupt mee op school gezeten

11 likes

Wij deden dit vroeger nooit thuis, gewoon altijd alles in dezelfde kast. Ik doe dit nu sinds een jaar en het heeft echt mijn leven beter gemaakt :joy: Alle truien en dingen met lange mouwen heb ik aan hangers hangen, die gaan binnenkort weer plaatsmaken voor de jurkjes! Ik vind het ook veel leuker, als ik de hele herfst en winter lang al naar dezelfde jurkjes in mn kast zit te kijken ben ik er in de lente/zomer al half op uitgekeken.

1 like

Ik heb een tijdje mijn leraar Nederlands leuk gevonden terwijl ik daarvoor drie jaar lang ruzie met hem heb gehad omdat we elkaar niet mochten. Hij was ook oud en niet aantrekkelijk maar ik denk dat het een soort Stockholm syndroom was omdat ik in het laatste jaar opeens zn sterleerlinge was. Daarvoor niet, want ik ben goed in Nederlands maar ik zuig in redekundig ontleden. Heb er overigens nooit iets mee gedaan ofzo, en ik heb het later wel tegen een paar mensen verteld en iedereen zei: HUH, maar jij haat hem?? Dus het was ook gewoon vreemd.

8 likes

M’n oud-BFF en ik bleken verliefd te zijn op dezelfde leraar. Pas jaren later durfden we dat aan elkaar te vertellen. Gelukkig is er bij ons beiden verder niets gebeurd met die verliefdheid. Wel heeft het destijds onbewust gezorgd voor wrijving in de vriendschap omdat hij ons afwisselend (lesgerelateerde) aandacht/complimenten gaf. Er viel echt heel veel op z’n plaats achteraf.

15 likes

ah wat een leuk verhaal dit

Ik voel me heel naĆÆef, maar ik vind dit best wel shocking eigenlijk? Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit met een leerling aan de haal ga

5 likes

Ik zag een paar dagen geleden een oude man omvallen op de stoep. Ik zat op de fiets en kwam aanfietsen. Gelukkig lukte het hem zelf op te staan met een wandelstok, maar sindsdien ben ik de hele tijd aan het nadenken wat ik had moeten doen? Normaliter had ik hem geholpen, maar ik ben nu verkouden en social distancing enzo. Hij was ook echt oud, dus wel risico groep.
Wat zouden jullie hebben gedaan?

• Ik had hem geholpen met opstaan, ookal ben ik verkouden
  • Ik had hem niet geholpen en zou me heel schuldig voelen
  • Ik had hem niet geholpen en zou me ook niet schuldig voelen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ah oke dat is dan inderdaad een kleiner leeftijdsverschil en ze is dan meerderjarig

Als ik zelf verkouden was zou ik ook afstand houden denk ik. Zou misschien wel op zoek gaan naar iemand en even uitleggen dat die man hulp nodig heeft maar dat ik verkouden ben en of zij misschien kunnen helpen

Ja ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben, maar ik ben wel blij dat het hem zelf lukte.

@dazed ik woon best afgelegen dus er was verder niemand in de buurt helaas

Ah nee dan gaat dat niet inderdaad. Dan zou ik denk ik ook doen wat @Canvastas zegt, als hij niet zelf overeind komt met hem overleggen

Oke ik heb iets en ik vraag me af of ik gewoon beetje gek ben of dat meer mensen dit hebben.

Sommige dingen wil ik niet dragen of gebruiken omdat ik het idee heb dat ze steeds ongeluk brengen… Zo heb ik dat bijv. met een dekbed die ik heb gekregen vlak voor mijn moeder doodging en daarna ging er van alles fout en nu vind ik het altijd beetje eng om die deken te gebruiken :’) Dit heb ik ook met een paar Nike’s. Ben ik de enige die dit heeft?

• Ja je bent een beetje gek
  • Nee hoor dit heb ik ook (wel eens gehad)

0 stemmers

Heel erg zeker :heart:

Ik heb ooit een knuffelbeer gekregen na een operatie, toen ik daar mee sliep kreeg ik echt de raarste nachtmerries. Was eerder de narcose, maar de beer kreeg de schuld en werd verbannen tot de hoek met stomme knuffels.

4 likes