Stel je persoonlijke vraag #15

Ik had één paar laarsjes die ik altijd aan had bij het uitgaan, totdat ik mijn enkelband scheurde. Ik durfde ze niet meer aan te doen en heb ze uiteindelijk weggegooid :joy:

Ik heb dit met een paar ringen, en niet eens omdat er écht iets gebeurd is. Gewoon een gevoel waarvan ik weet dat het onzin is maar toch zit het in m’n hoofd. Een beter e van; dat was een stommere periode dus dat is de slechte, en die heb ik altijd al dus dat zit wel goed dus die moet ik altijd om.

Ik denk dat dat helemaal niet gek is en dat iedereen wel zoiets heeft! Sowieso als je aan een bepaald iets een nare herinnering hebt hangen is het niet vreemd dat je daar dan ook een naar/minder fijn gevoel van krijgt!
Net als iets dat je gegeten hebt als je ziek was waardoor het niet lekker smaakte terwijl je weet dat het gewoon lekker is.

1 like

Omdat ik het idee heb dat ik aan het verslonzen ben. Wat is de laatste tijd op jou van toepassing?

• Ik douche minder vaak
  • Ik loop vaker met vet haar
  • Ik draag bovenkleding langer achter elkaar
  • Ik draag ondergoed langer achter elkaar
  • Ik gebruik minder deodorant
  • Ik onthaar me minder
  • Ik draag minder make up
  • Ik draag vaker chillkleding
  • Niets van dit alles

0 stemmers

Ik dacht; oh de zon komt dan moet ik me weer scheren. Maar niemand die het ziet op mijn balkon :tada:

1 like

Hahhaha ga direct een schone onderbroek aan doen :sob::sob::sob::sob::sob:

24 likes

Ik heb me al 32 dagen niet opgemaakt, heb sindsdien ook geen enkele keer een spijkerbroek/nette broek gedragen, of deodorant opgedaan. Ik douche nog wel elke dag en trek dan ook schone kleren aan, ondergoed gaat 's avonds sowieso in de was want ik slaap zonder.

Echt respect voor wie zich in lockdown opmaakt etc, ik vond mijn nagels lakken al immens fancy.

8 likes

Ik draag bovenkleding veel langer dan normaal, omdat ik niks meemaak en nul zweet daardoor :upside_down_face:

1 like

Welke luiaard zijn jullie momenteel?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

0 stemmers

2 likes

Voor de thuiswerkers: werk jij op je eigen laptop/computer of heb je materiaal van je werk?

• Ik werk op mijn eigen laptop of computer
  • Ik werk op een laptop of computer van het werk
  • Anders, nml?

0 stemmers

Ik had hm denk ik wel geholpen, als het er lastig uit zagwua vallen/overeind komen dan

Trouwens: je mag nu sowieso niet meer verkouden de straat op toch? Heb dat net tegen iemand verkondigd die verkouden een wandeling wilde gaan maken. Verkouden = binnenblijven.

Ik zou echt fucked zijn als ik op mijn eigen laptop moest werken. Dat ding loopt altijd vast. Maar ligt denk ik wel aan je werk? In mijn omgeving werkt iedereen op een werklaptop, denk dat je alleen op een eigen werkt als je zzp’er bent.

Of als je op je werk alleen op een desktop computer werkt?

1 like

Ik zou dan hopen dat mijn werkgever een laptop kan uitlenen.

Maargoed, eigenlijk heb je als werkgever je medewerker te voorzien van middelen zodat hij/zij zn werk vanuit huis kan uitvoeren (anders kan je dat ook niet verlangen).

Ik heb ook wel een werklaptop maar de meeste dingen die ik nu thuis moet doen kunnen ook op m’n eigen, maar dan zonder 1 miljoen beperkingen. Gebruik dus alleen m’n werklaptop als het echt moet, want 't is echt een onding.

1 like

Ja klopt, maar als je met z’n tweeën woont en je wc papier is op, dan moet degene die het minst verkouden is maar naar buiten. Overigens is het bij mij ook hooikoorts geloof ik, maar ik nies wel

Ligt er aan of ik je mag of niet. Mag alleen de meeste mensen bij voorbaat al niet.

1 like

Ja klopt ook wel. Heb ook een tijdje op mijn eigen laptop moeten werken maar dat was echt niet te doen. Gelukkig snel eentje van werk gekregen.

Bij persoonlijke dingen wel, maar binnen de vereniging zit ik in wat commissies en lek ik wel eens (juicy) dingen door naar een vriendin

1 like

Hm dubbel. Betrouwbaar in die zin dat ik eerlijk en direct ben en je weet wat je aan me hebt, ik doe geen achterbakse dingen achter iemands rug om ofzo en ik kan wel goed geheimen bewaren denk ik. Maar als je me vraagt om een klusje te doen ofzo dan zeg ik ja is goed en dan is het over 3 jaar misschien een keer gedaan. En in de tussentijd krijg je dan allemaal kutsmoesjes over waarom ik het nog niet gedaan heb. Dus in dat opzicht ben ik wel een onbetrouwbare hond.

6 likes