Soms voel ik me schuldig als ik burpees of jumping jacks doe, maar ik vraag me af of ze dat horen.
Godsdienst vond ik zo leuk. Echt veel geleerd over het jodendom. De andere religies weet ik niet veel van want daar waren niet veel films over hahaha.
Ik zing⊠nogal veel
Niet betrapt, maar er ging bij ons wel een verhaal de school door over een leerling die bij haar geschiedenisleraar thuis âvoetbal ging kijkenâ. Dat was wel echt een ding op school
Ik had echt de buurman from hell. Vond het normaal om maandagnacht 03:00 zes vrienden uit te nodigen voor een afterparty. Als je dan klaagde zei ie âooh jeetje sorry, ik heb wel oordoppen voor je?â. We hadden opzich een ok band met hem maar hij snapte echt niet wat sociaal was en wat niet, en je kon het hem ook niet uitleggen :â)
Nu een superlief meisje gelukkig
Mijn redenatie voor wat ik leuk vond vroeger was:
weinig inzet + hoge cijfers = leuk
weinig inzet + 6jes = niet leuk
Hoge inzet bestond niet want: liever een zes zonder stress dan een zeven zonder leven. Dit geldt n alleen nog steeds geloof ik.
Ja een hele oude docent kreeg iets met zân leerling . Nu hebben ze twee jonge kinderen.
En mijn aardrijkskunde docent was nogal jong en die heeft in een dronken bui ooit een leerling of vriendin van een leerling gezoend
Een mannelijke docent (wel relatief jong) en een leerling hadden geloof ik echt een relatie, en ik kende een jongen die het wel eens met een vrouwelijke docent deed maar dat was geen relatie
Hahahhaha bij mij ging ook opeens mijn filosofieleraar met mijn docente nederlands, terwijl ze beide een relatie hadden.
Eens! Je weet dat het dan sowieso het hele schooljaar gespreksonderwerp nummer 1 blijft. Toen ze na een paar jaar zwanger was van hem ging het wéér het hele schooljaar daarover.
Veranderen jullie de kledingkast naar seizoenen? Dus dat je bijv in de zomer er andere kleding in hebt hangen en je winterkleding dan ff ergens anders bewaart
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik had er twee. 1 gaf Engels, de ander Wiskunde
Hoe saai gaat jouw weekend worden (denk je)?
- Heel erg saai
- Beetje saai
- Niet
0 stemmers
Sinds deze winter pas, voelde me echt een extreem succesvolle volwassene
dat was bij ons thuis echt een feestje, dan kwam de âzomerdoosâ uit de kelder, aka het begin van de zomer.
de meeste dingen bleven trouwens gewoon liggen, maar in de zomer komen de korte broeken en strandjurkjes uit de doos, en de dikke truien gingen dan weg.
kon er ook echt naar uitkijken, en dan de hele week vragen âmag de zomerdoos al open?â
tot mn moeder zei âja. nu wordt het lekker weer, ga de zomerdoos maar halenâ
dan was het feest!!!
Toevallig net gedaan vanochtend! Dikke wollen truien gaan dan naar de bovenste plak en de dunnere exemplaren en meer zomer blousjes komen dan weer in de la te liggen/op een hangertje te hangen. En een deel gaat weg wat ik echt niet meer aan doe of niet meer past.
Nu klinkt het alsof ik heel veel kleding hebt, dat valt heel erg mee, gaat om 4 of 5 truien en een paar echt wollen jurken die ik nu niet meer aan doe.
Ik ben nu zelfs nog verliefd op een docent
Alleen nooit les van gehad of ĂŒberhaupt mee op school gezeten
Wij deden dit vroeger nooit thuis, gewoon altijd alles in dezelfde kast. Ik doe dit nu sinds een jaar en het heeft echt mijn leven beter gemaakt Alle truien en dingen met lange mouwen heb ik aan hangers hangen, die gaan binnenkort weer plaatsmaken voor de jurkjes! Ik vind het ook veel leuker, als ik de hele herfst en winter lang al naar dezelfde jurkjes in mn kast zit te kijken ben ik er in de lente/zomer al half op uitgekeken.
Ik heb een tijdje mijn leraar Nederlands leuk gevonden terwijl ik daarvoor drie jaar lang ruzie met hem heb gehad omdat we elkaar niet mochten. Hij was ook oud en niet aantrekkelijk maar ik denk dat het een soort Stockholm syndroom was omdat ik in het laatste jaar opeens zn sterleerlinge was. Daarvoor niet, want ik ben goed in Nederlands maar ik zuig in redekundig ontleden. Heb er overigens nooit iets mee gedaan ofzo, en ik heb het later wel tegen een paar mensen verteld en iedereen zei: HUH, maar jij haat hem?? Dus het was ook gewoon vreemd.
Mân oud-BFF en ik bleken verliefd te zijn op dezelfde leraar. Pas jaren later durfden we dat aan elkaar te vertellen. Gelukkig is er bij ons beiden verder niets gebeurd met die verliefdheid. Wel heeft het destijds onbewust gezorgd voor wrijving in de vriendschap omdat hij ons afwisselend (lesgerelateerde) aandacht/complimenten gaf. Er viel echt heel veel op zân plaats achteraf.