Mijn man is de dag voor mij jarig, dus heb ik altijd slingers op mijn verjaardag
Over de haarverfvraag, ik verf het bewust niet (deed ik al niet maar zou op zich wel lichter willen ofzo), omdat ik benieuwd ben hoe mijn grijze haren zich gaan ontwikkelen. Heb er nu een stuk of 10 ofzo? En ik ben 23
Wanneer kreeg jij grijze haren?
- Ik heb nog geen grijze haren
- Ik verf het dus weet ik niet
- Jonger dan 20
- Tussen 20-25
- Tussen 25-30
- Tussen 30-35
- Tussen 35-40
- Tussen 40-45
- 45+
0 stemmers
Ik heb dit gehad in een bepaalde mindere periode. Maar dan wel dwangmatiger en de ernst zag ik pas achteraf in.
Dat ik bepaalde kledingstukken niet op bepaalde dagen mocht dragen want dan zou dat invloed hebben op mijn eindcijfer voor een bepaald vak.
Ben je er nu vanaf?
Mijn zusje heeft dit ook, heel extreem. Zo erg zelfs dat ze gekauwde kauwgompjes bewaarde van goede dagen en elke dag moest beginnen met biscuitjes en een stukje pure chocola (omdat ze dat had gegeten op de dag dat ze haar ex ontmoette) ook al had ze er totaal geen zin in. En dat ze de helft van haar servies niet kon gebruiken en bepaalde dingen niet kon eten omdat dat in haar hoofd âslechtâ servies of eten was. Heel erg lastig.
Denk dat het hebben van een gelukstrui of gelukspen supernormaal is, maar het kan inderdaad echt dwangmatig worden.
Jonger dan 20 had ik sporadisch één grijze haar. Dat het teveel werden om uit te trekken eind 20.
Ik denk ik rond 23 ofzo maar ben nu 28 en zijn er wel meer geworden maar ik zou zeggen 5% van mn haar
Ja het was echt als sneeuw voor de zon verdwenen toen bepaalde andere gezondheidsproblemen grotendeels waren opgelost. (Ik had dit toen ĂŒberhaupt niet besproken met mijn psycholoog, waar ik was om een andere reden, omdat ik niet doorhad dat dit dus ook âietsâ was.)
Stel er was een kliklijn voor corona overtredingen, zou jij deze dan gebruiken? (anoniem)
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Wanneer heb jij voor het laatst een regenworm gezien?
- Vandaag
- Afgelopen week
- Afgelopen maand
- Afgelopen jaar
- Afgelopen decennium
- Langer dan 10 jaar geleden
0 stemmers
haha ik denk elke dag wel eens na over dingen die ik graag een grote groep mensen zou willen vragen, vandaag waren het toevallig deze twee dingen
maar ik moet zeggen dat ik voor mijn gevoel vroeger echt super vaak regenwormen zag maar nu gewoon NOOIT meer (tot van de week, toen zag ik er opeens 5 op mijn wandeling naar werk⊠what happened daar⊠)
Is een regenworm een normale worm of iets anders? Ik weet het even niet en wil niet googelen want bahhh
Goeie vraag.
Regenwormen zijn een familie van ongewervelde dieren die behoren tot de ringwormen. Regenwormen behoren tot de Oligochaeta, dit is een groep van wormen die de zee verlaten hebben en in zoetwater maar ook op het land kunnen leven.
Ik bedoelde een gewone worm, zoân rozig geval haha. Zoân standaard worm (voor mijn gevoel dan?) Ik zal geen plaatje posten
Ah ja ik ook, dan kan ik nu eindelijk je poll invullen
Hoe zeggen jullie worm?
- Worm
- Worrum
- Wurm
- Wurrem
0 stemmers
Dit weet ik nog heeeel goed want het was de dag voor mân 23e verjaardag dus ik dacht âoh jeeh begin van het eindeâ maar het is bij die paar gebleven, ben inmiddels bijna 28 en ik spot ze nooit meer
Ohja zeker! Ik reed vandaag langs de nagelstylist waar ik in opleiding was (shame, shame, shame) en ze had alle rolgordijnen naar beneden en ik denk echt dat ze gewoon nog klanten ziet. Zou echt graag willen bellen
De groep van wormen die de zee verlaten hebben
Klinkt zo dramatisch
Hahahaha ja inderdaad
Als een weloverwogen besluit om de zee achter zich te laten, ze waren er klaar mee
Ik ook. En toen ging ik naar de pabo en toen moest ik weer gymmen⊠en daarna nog gymbevoegdheid gehaald ook. Ik haatte gym! En werd dus altijd als laatste gekozen, maar kon daar wel mooi een visiedocument over schrijven waarom ik koos om zelf groepjes te maken. Was wel een voordeel
Oh en ik heb toen 2x een 10 gehaald voor een werkstuk, ik kon dus wel iets met gym kwam ik achter (er een werkstuk over maken en gymles geven dus)
Same!