Stel je persoonlijke vraag #15

ah wat een leuk verhaal dit

Ik voel me heel naïef, maar ik vind dit best wel shocking eigenlijk? Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit met een leerling aan de haal ga

5 likes

Ik zag een paar dagen geleden een oude man omvallen op de stoep. Ik zat op de fiets en kwam aanfietsen. Gelukkig lukte het hem zelf op te staan met een wandelstok, maar sindsdien ben ik de hele tijd aan het nadenken wat ik had moeten doen? Normaliter had ik hem geholpen, maar ik ben nu verkouden en social distancing enzo. Hij was ook echt oud, dus wel risico groep.
Wat zouden jullie hebben gedaan?

• Ik had hem geholpen met opstaan, ookal ben ik verkouden
  • Ik had hem niet geholpen en zou me heel schuldig voelen
  • Ik had hem niet geholpen en zou me ook niet schuldig voelen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ah oke dat is dan inderdaad een kleiner leeftijdsverschil en ze is dan meerderjarig

Als ik zelf verkouden was zou ik ook afstand houden denk ik. Zou misschien wel op zoek gaan naar iemand en even uitleggen dat die man hulp nodig heeft maar dat ik verkouden ben en of zij misschien kunnen helpen

Ja ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben, maar ik ben wel blij dat het hem zelf lukte.

@dazed ik woon best afgelegen dus er was verder niemand in de buurt helaas

Ah nee dan gaat dat niet inderdaad. Dan zou ik denk ik ook doen wat @Canvastas zegt, als hij niet zelf overeind komt met hem overleggen

Oke ik heb iets en ik vraag me af of ik gewoon beetje gek ben of dat meer mensen dit hebben.

Sommige dingen wil ik niet dragen of gebruiken omdat ik het idee heb dat ze steeds ongeluk brengen… Zo heb ik dat bijv. met een dekbed die ik heb gekregen vlak voor mijn moeder doodging en daarna ging er van alles fout en nu vind ik het altijd beetje eng om die deken te gebruiken :’) Dit heb ik ook met een paar Nike’s. Ben ik de enige die dit heeft?

• Ja je bent een beetje gek
  • Nee hoor dit heb ik ook (wel eens gehad)

0 stemmers

Heel erg zeker :heart:

Ik heb ooit een knuffelbeer gekregen na een operatie, toen ik daar mee sliep kreeg ik echt de raarste nachtmerries. Was eerder de narcose, maar de beer kreeg de schuld en werd verbannen tot de hoek met stomme knuffels.

4 likes

Ik had één paar laarsjes die ik altijd aan had bij het uitgaan, totdat ik mijn enkelband scheurde. Ik durfde ze niet meer aan te doen en heb ze uiteindelijk weggegooid :joy:

Ik heb dit met een paar ringen, en niet eens omdat er écht iets gebeurd is. Gewoon een gevoel waarvan ik weet dat het onzin is maar toch zit het in m’n hoofd. Een beter e van; dat was een stommere periode dus dat is de slechte, en die heb ik altijd al dus dat zit wel goed dus die moet ik altijd om.

Ik denk dat dat helemaal niet gek is en dat iedereen wel zoiets heeft! Sowieso als je aan een bepaald iets een nare herinnering hebt hangen is het niet vreemd dat je daar dan ook een naar/minder fijn gevoel van krijgt!
Net als iets dat je gegeten hebt als je ziek was waardoor het niet lekker smaakte terwijl je weet dat het gewoon lekker is.

1 like

Omdat ik het idee heb dat ik aan het verslonzen ben. Wat is de laatste tijd op jou van toepassing?

• Ik douche minder vaak
  • Ik loop vaker met vet haar
  • Ik draag bovenkleding langer achter elkaar
  • Ik draag ondergoed langer achter elkaar
  • Ik gebruik minder deodorant
  • Ik onthaar me minder
  • Ik draag minder make up
  • Ik draag vaker chillkleding
  • Niets van dit alles

0 stemmers

Ik dacht; oh de zon komt dan moet ik me weer scheren. Maar niemand die het ziet op mijn balkon :tada:

1 like

Hahhaha ga direct een schone onderbroek aan doen :sob::sob::sob::sob::sob:

24 likes

Ik heb me al 32 dagen niet opgemaakt, heb sindsdien ook geen enkele keer een spijkerbroek/nette broek gedragen, of deodorant opgedaan. Ik douche nog wel elke dag en trek dan ook schone kleren aan, ondergoed gaat 's avonds sowieso in de was want ik slaap zonder.

Echt respect voor wie zich in lockdown opmaakt etc, ik vond mijn nagels lakken al immens fancy.

8 likes

Ik draag bovenkleding veel langer dan normaal, omdat ik niks meemaak en nul zweet daardoor :upside_down_face:

1 like

Welke luiaard zijn jullie momenteel?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

0 stemmers

2 likes

Voor de thuiswerkers: werk jij op je eigen laptop/computer of heb je materiaal van je werk?

• Ik werk op mijn eigen laptop of computer
  • Ik werk op een laptop of computer van het werk
  • Anders, nml?

0 stemmers

Ik had hm denk ik wel geholpen, als het er lastig uit zagwua vallen/overeind komen dan

Trouwens: je mag nu sowieso niet meer verkouden de straat op toch? Heb dat net tegen iemand verkondigd die verkouden een wandeling wilde gaan maken. Verkouden = binnenblijven.