Stel je persoonlijke vraag #15

Ik heb highlights/balayage dus het kan wel ff zonder verven maar wilde eigenlijk voor m’n verjaardag nog blonder gaan maar dat gaat nu niet door denk ik

Mijn biologie docente had een relatie met de wiskunde docente. Maar ze werd verliefd op een klasgenoot van mij. Ik weet niet zeker of ze tijdens haar schooltijd een relatie hadden, maar daarna wel officieel en ze zijn ook getrouwd en nog steeds bij elkaar (nu 18 jaar later) Dat vond ik toch ook wel wat romantisch hebben.

6 likes

Ik heb dit niet met dit brengt me ongeluk maar wel met geluk. Zo van ik had die outfit aan op dat mooie moment enzo

Ligt eraan. Naar vrienden ben ik heel betrouwbaar. Maar voor de rest geld " ik vertel dit aan niemand hoor" en dan gelijk naar mn bff sturen.

Niets van dit alles, maar ik werk nog gewoon op kantoor met wat collega’s.
Ben toch niet de enige die niet thuis werkt?

Ik stuur niks van het forum naar mn bff want die heeft geen idee waar het dan over gaat. Maar als je me je dick laat zien dan stuur ik die gelijk door!

2 likes

Het is volgens mij gewone shampoo (en conditioner heb ik erbij) maar dan met een beetje van mijn verf erin. Het ruikt iig naar verf en heeft ook de kleur. Het is om de kleur langer mooi te houden

1 like

Zeg jij:

• Basketbal
  • Baasketbal
  • Besketbal

0 stemmers

Volgens mij heb ik dit al eerder gevraagd maar hoelaat eten jullie gemiddeld gezien je avondeten? Ik heb echt het gevoel dat het steeds maar later en later wordt bij mij en dan lig ik met zo’n volle buik in bed weer bleh.

• < 17:00
  • Tussen 17:00 en 18:00
  • Tussen 18:00 en 19:00
  • Tussen 19:00 en 20:00
  • Tussen 20:00 en 21:00
  • Tussen 21:00 en 22:00
  • Tussen 22:00 en 23:00
  • Laten dan 23:00

0 stemmers

In Nederland meestal tussen 7 en 8 maar woon nu in het buitenland waar het altijd 30 graden is dus eten nu vaak later. Hoewel als ik aan het werk ben (horeca, dus nu even niet) eten we altijd tussen 4 en 5 al. Gek ritme dus haha

Vieftig euro!!! :weary::triumph::exploding_head:

Mijn man is de dag voor mij jarig, dus heb ik altijd slingers op mijn verjaardag :grin:

4 likes

Over de haarverfvraag, ik verf het bewust niet (deed ik al niet maar zou op zich wel lichter willen ofzo), omdat ik benieuwd ben hoe mijn grijze haren zich gaan ontwikkelen. Heb er nu een stuk of 10 ofzo? En ik ben 23

Wanneer kreeg jij grijze haren?

• Ik heb nog geen grijze haren
  • Ik verf het dus weet ik niet
  • Jonger dan 20
  • Tussen 20-25
  • Tussen 25-30
  • Tussen 30-35
  • Tussen 35-40
  • Tussen 40-45
  • 45+

0 stemmers

Ik heb dit gehad in een bepaalde mindere periode. Maar dan wel dwangmatiger en de ernst zag ik pas achteraf in.

Dat ik bepaalde kledingstukken niet op bepaalde dagen mocht dragen want dan zou dat invloed hebben op mijn eindcijfer voor een bepaald vak. :joy:

1 like

Ben je er nu vanaf?

Mijn zusje heeft dit ook, heel extreem. Zo erg zelfs dat ze gekauwde kauwgompjes bewaarde van goede dagen en elke dag moest beginnen met biscuitjes en een stukje pure chocola (omdat ze dat had gegeten op de dag dat ze haar ex ontmoette) ook al had ze er totaal geen zin in. En dat ze de helft van haar servies niet kon gebruiken en bepaalde dingen niet kon eten omdat dat in haar hoofd ‘slecht’ servies of eten was. Heel erg lastig.

Denk dat het hebben van een gelukstrui of gelukspen supernormaal is, maar het kan inderdaad echt dwangmatig worden.

Jonger dan 20 had ik sporadisch één grijze haar. Dat het teveel werden om uit te trekken eind 20.

1 like

Ik denk ik rond 23 ofzo maar ben nu 28 en zijn er wel meer geworden maar ik zou zeggen 5% van mn haar

1 like

Ja het was echt als sneeuw voor de zon verdwenen toen bepaalde andere gezondheidsproblemen grotendeels waren opgelost. (Ik had dit toen überhaupt niet besproken met mijn psycholoog, waar ik was om een andere reden, omdat ik niet doorhad dat dit dus ook ‘iets’ was.)

1 like

Stel er was een kliklijn voor corona overtredingen, zou jij deze dan gebruiken? (anoniem)

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Wanneer heb jij voor het laatst een regenworm gezien?

• Vandaag
  • Afgelopen week
  • Afgelopen maand
  • Afgelopen jaar
  • Afgelopen decennium
  • Langer dan 10 jaar geleden

0 stemmers

haha ik denk elke dag wel eens na over dingen die ik graag een grote groep mensen zou willen vragen, vandaag waren het toevallig deze twee dingen :joy:

maar ik moet zeggen dat ik voor mijn gevoel vroeger echt super vaak regenwormen zag maar nu gewoon NOOIT meer (tot van de week, toen zag ik er opeens 5 op mijn wandeling naar werk… what happened daar… :astonished:)

5 likes