Stel je persoonlijke vraag #16

Bij je 2e poll kan je maar 1 ding aanklikken op dit moment.

1 like

Haha sorry ik had er niet bij stilgestaan dat dat kon dus die optie heb ik niet toegevoegd.
Weet je echt niet meer hoe je naar school ging? Dat kan ik me amper voorstellen!

1 like

Ik was net te laat om in de poll te komen :frowning: Maar ik durf bijna niet te stemmen omdat ik bang ben dat mensen zich beledigd voelen als ik ze niet ken haha

4 likes

Ik weet dat ik fietste, maar geen idee wanneer ik alleen fietste of alleen met mijn zus. Ik denk 6, vrij jong maar ik woonde in een klein dorp en het was 5 minuten fietsen door een rustig buurtje.

Jawel, ik weet wel dat ik super dicht bij school woonde (echt 3 min ofzo) dus ik denk dat ik ook vrij snel alleen ging. Maar vanaf welke leeftijd en met wie ik daarvoor ging weet ik gewoon echt niet meer haha

1 like

Ik kan me voorstellen dat mensen me onder deze naam niet kennen of alleen vaag herkennen van de paar posts die ik sindsdien heb geplaatst, ik heb na EGF een lange forumstop gehad en ben pas sinds kort -onder een andere naam- terug.
Mijn EGF naam was een kledingwinkel en vlak voor EGF plat ging hadden de mods een tik op de vingers van het hoofdkantoor van dat bedrijf.

2 likes

Omdat ik zelf te laat was, hier een poll voor mensen die willen weten hoe bekend ze zijn hier. Ik maak de poll met de mensen die willen om 11:20

  • Ja ik wil
  • Ja ik ook

0 stemmers

1 like

Wat doe jij vaker?

  • Een typisch ā€˜ontbijtā€™ (havermout, crackers, (soya)yoghurt) als diner
  • Een typisch dinergerecht als ontbijt

0 stemmers

Haha ja ik ben ook anoniemer dan ik dacht. :grimacing:

1 like

Wie van deze forummers ken je van naam?

  • FISSA
  • GroenTakje
  • Runnerlongs
  • Hatsmetflats
  • midheavenmoon
  • Sax
  • GEEZ
  • Monkeyslut
  • Hetty
  • Dazed

0 stemmers

Over wie van deze forummers zou je iets kunnen zeggen (hobby, beroep, gekke gewoonte, biecht, haarkleur)

  • Dazed
  • FISSA
  • Hetty
  • Sax
  • Midheavenmoon
  • Hatsmetflats
  • Groentakje
  • Runnerlongs
  • Monkeyslut
  • GEEZ

0 stemmers

1 like

Al die namen! Ik herken mensen aan hun avatar en dan heel soms bij hun naam

4 likes

Ik ben tenminste nog ergens bekend :joy:

2 likes

Ik kan persoonlijk bij de forummers die ik herken ook wel een soort van ~vibe~ plaatsen, een manier van posten ofzo, maar ik heb op de tweede post enkel de forummers aangeklikt van wie ik specifieke details kan opnoemen, zoals bijv. dat @anon76889665 eten veganizet. @Xiomara bijv. herken ik superduidelijk en volgens mij ben ik het ook vaak met haar eens in het beutyblogtopic, maar omdat ik geen specifieke details kan herinneren heb ik haar in poll 2 niet aangeklikt.

6 likes

Wow door deze poll realiseer ik me pas dat jouw forumnaam niet ā€˜hatseflatsā€™ is maar hatsmetflats.
Ik lees forumnamen vaak nooit echt echt en mā€™n hoofd maakt er dan maar wat herkenbaars van. Blijkt maar weer dat het vaak niet klopt.

25 likes

Hatseflats was al in gebruik helaas

1 like

Oooh die ken ik dan weer niet. Maar vanaf nu ga ik je naam niet meer vergeten! Net als dat @Spaarlamp geen plee is maar gewoon een spaarlamp

2 likes

Deden veel ouders dit? Want mijn zusje en ik kwamen hierachter destijds en waren toen heel boos op mā€™n moeder dat ze ons ā€œniet vertrouwdeā€.
Nu ik volwassen ben snap ik het wel hoor, maar we waren geen kleuters (groep 6) en het was de combinatie met meer (over)bezorgd gedrag terwijl klasgenoten al vanaf hun 8e alleen naar school konden fietsen.

Nu ik die latere polls zien waarbij blijkt dat mensen vaak worden herkend/herinnerd kloppen die zelfgegeven cijfers al helemaal niet.
Zoveel mensen ook dagelijks posten die zichzelf zoā€™n laag cijfer geven.
Edit: @Eddie jij bijvoorbeeld! Waarom denk je dat niet bijna iedereen je herkent :stuck_out_tongue: Of ja op centraal station dan. Want dat had ik wel in gedachten. Mensen op Ć©Ć©n of ander subboard en hier nooit komen zullen je misschien niet herkennen.

2 likes

Oja ik bedoel niet dat je jezelf een 10 moet geven, maar toch minstens een 7 :stuck_out_tongue:
Maar ik nam die fotoā€™s/uiterlijk/Social media/hele innerlijk ook niet zo letterlijk. Of ja bij 10 natuurlijk wel. Maar bij 6/7/8 niet.

Haha ik was al benieuwd wat jij ging stemmen
dan weet je dat het menens is

2 likes